Hoe moet ik dit opvatten?

10-11-2017 16:17 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Bleek toch een jongen te zijn die zoveel mogelijk meisjes in bed probeert te lokken. Geblockt en verwijderd.
sigmundfreud221b wijzigde dit bericht op 18-11-2017 09:47
Reden: Done
88.05% gewijzigd
'You can't always get what you want'
Jufjoke schreef:
11-11-2017 14:33
Hoezo zou hij je gebruikt hebben? Je zei zelf dat het goed voelde om seks te hebben.
Precies. En als het toch niet zo goed voelde, je lesje leren en het de volgende keer niet weer zo snel doen!
Jij hebt hem dan toch ook gebruikt om jouzelf een fijn gevoel te geven?
Wel of niet gebruikt, doet er niet meer toe. Je kan het niet meer terug draaien.

De hele dag controleren of iemand online is, is erg wanhopig!
Hij zit de hele ook te kijken of jij online bent en vraagt zich hetzelfde af als jij... :heart:

Optie twee, hij is er niet zoveel mee bezig en doet zijn eigen dingen, zoals de meeste mannen zouden doen. :whip:

Optie drie, hij heeft je gebruikt, echt een Tinder smoes dat ie nooit met gevoelens zou spelen.

Optie vier, hij vindt je bij nader inzien toch niet zo leuk en wil het afkappen.

Optie vijf, hij is zich al aan het opdirken voor zijn volgende date.

Optie zes hij appt met zijn moeder over je want hij heeft goede raad nodig eerst.

Hoe moeten wij dat nou weten?!!

Wees dapper en leg je telefoon weg en niks als eerste sturen. Je merkt het vanzelf wel.
SigmundFreud221b schreef:
11-11-2017 14:21
Vind het gewoon heel moeilijk om maar af te moeten wachten. Daarbij hebben we ook seks gehad wat ik normaal nooit zo snel doe. Ben bang dat hij me gebruikt heeft en ik wil daar graag een antwoord op, of dat nu positief of negatief is. Maar ik snap wat je bedoelt, zal hem geen appjes meer sturen.
Je kan niet gebruikt worden voor seks tenzij je gedwongen wordt, of je niet van seks houdt. Waarom denk je zo minderwaardig over jezelf? Je bent toch geen voorwerp? Je deed gewoon iets wat goed voelde, en het is misschien wat terleurstellend als jij meer wilde dan die ene ervaring en hij misschien niet, maar begin alsjebielft niet met termen als ‘gebruikt worden’. Hij doet niks fout en jij ook niet.
Werd gek van mezelf, heb hem gebeld. Hij deed eigenlijk heel normaal, vroeg hoe het ging enz. Hij zei dat hij het in het weekend altijd heel druk heeft omdat hij 's nachts moet werken en dat hij vaak niet reageert op whatsapp dan. Geen afwijzing dus... ik probeer het allemaal maar naast me neer te leggen en wacht wel tot hij na het weekend doorkomt.
Ik zou afwachten hou het evolueert. Misschien is hij zelf onzeker.
11-11-2017 17:09
Werd gek van mezelf, heb hem gebeld. Hij deed eigenlijk heel normaal, vroeg hoe het ging enz. Hij zei dat hij het in het weekend altijd heel druk heeft omdat hij 's nachts moet werken en dat hij vaak niet reageert op whatsapp dan. Geen afwijzing dus... ik probeer het allemaal maar naast me neer te leggen en wacht wel tot hij na het weekend doorkomt.

Alweer gebeld? Serieus?
Je wilde niet wanhopig overkomen? Dat is mislukt..
Ik denk dat dit niks wordt. Je zit elke keer bovenop hem om bevestiging te vragen.
Oke, de geloofwaardigheid van dit topic is weg.

Mocht je ons niet in de zeik nemen, dan zie je zelf toch ook wel in dat je kansen nu verkeken zijn?
11-11-2017 14:17
Dat kan helemaal niet want dan zou hij mijn berichten ook lezen...
Waarom zou hij jouw berichten lezen als hij bezig is? Op dit moment staan er 2 nog niet gelezen appjes te wachten tot ik ze ga lezen. Niet belangrijk, lees ik later wel.
Omdat het mensen zijn die dan meteen, direct antwoord willen eisen.
Geen zin in gepush vandaag dus die sla ik over.

Wat doet die man voor werk, weet je dat?

Mijn ervaring in de wereld die daten heet: mannen die eigenlijk alleen doordeweeks af kunnen spreken, niet willen dat je belt in de uren dat de gemiddelde huisvader zijn jongste spruitjes leert eten of GTST zit te kijken met zijn vriendin hij aan het werk is zijn al bezet.
Nu even doorpakken en meteen afspreken voor volgend weekend en weigeren als het doordeweeks is. Dan kan JIJ niet, jij hebt ook meer te doen dan wachten tot hij tijd heeft. Snel bellen voor hij naar zijn werk verdwijnt!
En daarna hier even vertellen wat hij doet voor de kost als je wil. Sorry ik ben nou eenmaal ziekelijk nieuwsgierig :)
Sirius schreef:
11-11-2017 17:57
Waarom zou hij jouw berichten lezen als hij bezig is? Op dit moment staan er 2 nog niet gelezen appjes te wachten tot ik ze ga lezen. Niet belangrijk, lees ik later wel.
Omdat het mensen zijn die dan meteen, direct antwoord willen eisen.
Geen zin in gepush vandaag dus die sla ik over.

Wat doet die man voor werk, weet je dat?

Mijn ervaring in de wereld die daten heet: mannen die eigenlijk alleen doordeweeks af kunnen spreken, niet willen dat je belt in de uren dat de gemiddelde huisvader zijn jongste spruitjes leert eten of GTST zit te kijken met zijn vriendin hij aan het werk is zijn al bezet.
Nu even doorpakken en meteen afspreken voor volgend weekend en weigeren als het doordeweeks is. Dan kan JIJ niet, jij hebt ook meer te doen dan wachten tot hij tijd heeft. Snel bellen voor hij naar zijn werk verdwijnt!
En daarna hier even vertellen wat hij doet voor de kost als je wil. Sorry ik ben nou eenmaal ziekelijk nieuwsgierig :)
Hij doet iets met economie en logistiek en daarnaast heeft hij ook nog een eigen taxibedrijf.

De date was ontzettend leuk maar ik denk dat het niks gaat worden. Ik vind het wel fijn als een man zijn best doet en niet alleen op de date zelf. Even slikken en door denk ik dan.

Als ik lang genoeg wacht zal hij heus wel een keer doorkomen en inderdaad doordeweeks, maar ik heb er geen zin in om hier steeds over te moeten stressen.
Ik begrijp werkelijk waar niet wat deze man nu verkeerd doet en wat er aan de hand is.
Ab imo pectore
emmylou schreef:
11-11-2017 18:44
Ik begrijp werkelijk waar niet wat deze man nu verkeerd doet en wat er aan de hand is.
Na de date reageert hij nauwelijks/niet. Ik vat dat op als afwijzing. Als ik vraag of hij een 2de date wil of het hierbij wil laten zegt hij dat hij dat wil maar verder komt er niks vanuit hem. Hij zegt het heel druk te hebben met werk en daarom antwoordt hij alleen op bepaalde dingen (niet op mij). Dat vind ik lastig en het maakt me onzeker. Dat is het zo'n beetje.
11-11-2017 18:42
Hij doet iets met economie en logistiek en daarnaast heeft hij ook nog een eigen taxibedrijf.

De date was ontzettend leuk maar ik denk dat het niks gaat worden. Ik vind het wel fijn als een man zijn best doet en niet alleen op de date zelf. Even slikken en door denk ik dan.

Als ik lang genoeg wacht zal hij heus wel een keer doorkomen en inderdaad doordeweeks, maar ik heb er geen zin in om hier steeds over te moeten stressen.
Maar dat ligt echt volledig bij jou, niet bij hem!

En als je zo onzeker wordt van seks op de eerste date, heb je nu een hele wijze les geleerd.
11-11-2017 18:48
Na de date reageert hij nauwelijks/niet. Ik vat dat op als afwijzing. Als ik vraag of hij een 2de date wil of het hierbij wil laten zegt hij dat hij dat wil maar verder komt er niks vanuit hem. Hij zegt het heel druk te hebben met werk en daarom antwoordt hij alleen op bepaalde dingen (niet op mij). Dat vind ik lastig en het maakt me onzeker. Dat is het zo'n beetje.
Je hebt gisteren (!) je eerste date gehad. En vandaag ben je volledig obsessief met zijn appjes bezig en ga je hem zelfs opbellen om te kijken hoe de vlag erbij hangt terwijl hij heeft aangegeven dat hij aan het werk is.

Dit gedrag is echt voor niemand aantrekkelijk.

Mijn advies: get a life.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
EvyBlissy schreef:
11-11-2017 18:58
Je hebt gisteren (!) je eerste date gehad. En vandaag ben je volledig obsessief met zijn appjes bezig en ga je hem zelfs opbellen om te kijken hoe de vlag erbij hangt terwijl hij heeft aangegeven dat hij aan het werk is.

Dit gedrag is echt voor niemand aantrekkelijk.

Mijn advies: get a life.
date was donderdag. Is al 2 dagen zo.
jaw schreef:
10-11-2017 16:32
Klinkt in eerste instantie als een beschaafde man die waarde hecht aan onderling contact, dat houdt dus ook in dat hij niet zoveel gebruik zal maken van zoiets stompzinnigs oppervlakkig en triest iets als WhatsApp, maar liever de tijd neemt om te communiceren ipv continue nietszeggende oneliner tekstberichtjes te versturen.
Generatiekloofje?

WhatsApp is niet meer of minder nietszeggend dan bellen, mailen of zelfs dit forum. Ik heb diepere gesprekken op WhatsApp met vrienden die bijvoorbeeld in het buitenland verblijven, dan face to face-contact met de buurvrouw. Het is gewoon een normaal communicatiemiddel, snap nooit zo goed wat Whatsapp dan 'triest' zou moeten maken?
Nav__ schreef:
11-11-2017 19:05
Generatiekloofje?

WhatsApp is niet meer of minder nietszeggend dan bellen, mailen of zelfs dit forum. Ik heb diepere gesprekken op WhatsApp met vrienden die bijvoorbeeld in het buitenland verblijven, dan face to face-contact met de buurvrouw. Het is gewoon een normaal communicatiemiddel, snap nooit zo goed wat Whatsapp dan 'triest' zou moeten maken?
Mee eens, Whatsapp is gewoon een normale manier van communiceren.
11-11-2017 18:48
Ah ok, maar hij is toch gewoon eerlijk, druk met werk. Hij is online omdat hij tijdens zijn werk alleen zakelijke appjes leest. Geen gek verhaal.
Hij blijft aardig en eerlijk naar ik begrijp.
Die date is toch maar kort geleden? Geef hem wat ademruimte, ik denk dat je wel heel pessimistisch en ook veeleisend bent naar hem.
Ab imo pectore
emmylou schreef:
11-11-2017 19:11
Ah ok, maar hij is toch gewoon eerlijk, druk met werk. Hij is online omdat hij tijdens zijn werk alleen zakelijke appjes leest. Geen gek verhaal.
Hij blijft aardig en eerlijk naar ik begrijp.
Die date is toch maar kort geleden? Geef hem wat ademruimte, ik denk dat je wel heel pessimistisch en ook veeleisend bent naar hem.
Ik hoop eigenlijk dat je gelijk hebt. Ik weet van mezelf dat ik als een gek conclusies ga trekken als iemand voor mij niet duidelijk genoeg is. Maar ik ben het ook niet gewend om te daten (mijn eerste date was eigenlijk gelijk raak) dus ik vind het gewoon heel spannend. Zeker omdat ik niet verwacht dat die date zo leuk zou zijn en ik heb nu eigenlijk al een beetje vlinders... Hij is ook wat ouder en echt heel intensief bezig met zijn carrière. De manier van daten is dan sowieso anders denk ik, vrijblijvender dan wanneer je beide 18 bent.

Een taxibedrijf. En nog "iets" ernaast. Dan zou ik het me niet aantrekken dat hij geen tijd heeft voor een relatie.
Waar hij de tijd vandaan haalt om op Tinder te loeren is me al een raadsel eerlijk gezegd.

Maar je hebt gelijk als je zegt dat je denkt dat het niks gaat worden denk ik, gewoon niets voor jou, niet wat je zoekt in een man enzovoorts.
Stressen is helemaal geen goed idee en zonde van je tijd. Next!!

Ik moest stiekem wel een beetje lachen om je motto :hihi:
Je date is net 2 dagen geleden. Serieus... Als je mijn date was dan was ik met jouw gedrag volledig op je afgeknapt nu. Hij heeft toch duidelijk aangegeven dat hij niet van appen houdt. Wat is daar onduidelijk aan? En dan bel jij hem maar 2x omdat je hem constant in de gaten houdt en je niet antwoordt. Zet je laatst gezien en je blauwe vinkjes uit. Dan kan jij ook niet meer controleren wat hij aan het doen is. Ervaar je wellicht rust.

En verder herken ik je naam van andere topics waarin je nog een andere vriend had en die topics zijn nog niet zo lang geleden. Ga er maar vanuit dat dat nu dan uit is maar je gaat ook wel heel snel weer verder naar de volgende dan. Wellicht voor jezelf ook handig om gewoon rustig aan te doen en even alles te verwerken in plaats van bovenop hem zitten en bijna van hem eisen dat hij alle tijd die hij heeft gebruikt om naar jou te appen.

Dit is gewoon niet normaal. Schenk die arme jongen inderdaad alsjeblieft de vrijheid, je slaat compleet door.

Top! Maar ik zou het daten even laten. Je bent er erg obsessief mee bezig. Zorg dat je blij en tevreden met jezelf bent. Van daaruit date het een stuk relaxter.
Sirius schreef:
11-11-2017 19:43
Een taxibedrijf. En nog "iets" ernaast. Dan zou ik het me niet aantrekken dat hij geen tijd heeft voor een relatie.
Waar hij de tijd vandaan haalt om op Tinder te loeren is me al een raadsel eerlijk gezegd.

Maar je hebt gelijk als je zegt dat je denkt dat het niks gaat worden denk ik, gewoon niets voor jou, niet wat je zoekt in een man enzovoorts.
Stressen is helemaal geen goed idee en zonde van je tijd. Next!!

Ik moest stiekem wel een beetje lachen om je motto :hihi:
Hij was op zoek naar snelle seks en voila die heeft hij gekregen
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven