Hoe moet ik dit opvatten?

10-11-2017 16:17 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Bleek toch een jongen te zijn die zoveel mogelijk meisjes in bed probeert te lokken. Geblockt en verwijderd.
sigmundfreud221b wijzigde dit bericht op 18-11-2017 09:47
Reden: Done
88.05% gewijzigd
'You can't always get what you want'
Als een man echt interesse in je heeft dan laat hij dat wel merken en daar hoef je zelf niks voor te doen.
SigmundFreud221b schreef:
10-11-2017 16:17
en hij vertelde me ook dat hij geen seks heeft met iemand als hij denkt dat het niks gaat worden.

En je ziet zelf niet dat deze smoes erg doorzichtig is?
10-11-2017 16:35
Maar hij is wel steeds online... dat klopt dan niet helemaal lijkt me.

Je checkt of hij online is? De hele dag? Jeetje..
Op je handen zitten nu ! Als hij je uitzich zelf appt weet je genoeg , anders blijf je onzeker en weet je nooit of hij uit zich zelf ook contact zou zoeken , of dat jij hem alleen maar wanhopig aan het overtuigen bent ! Succes !
En To al wat gehoord?
knopper schreef:
10-11-2017 22:34
En To al wat gehoord?
Heb hem gevraagd of hij een tweede date wilde of dat hij het hierbij wilde laten. Werd gek van mezelf en heb hem toch maar gebeld “Hey schat ben nu aan het werk app zo terug”, hij antwoordde op app “ja sowieso, had ik toch al gezegd?”, later zei hij dat hij moest werken van 20:00 tot 05:00 en dat hij alleen zaken appjes las. Om 04:00 een welterusten en dat was het.

Het is me nog steeds niet duidelijk of het hem alleen om de seks gaat, of dat hij misschien helemaal niet wil afspreken. Eerste keer dat ik zo weinig contact met hem heb. Ik wacht het maar gewoon af. Ga alleen maar in mijn onzekerheid geloven.
11-11-2017 11:05
Heb hem gevraagd of hij een tweede date wilde of dat hij het hierbij wilde laten. Werd gek van mezelf en heb hem toch maar gebeld “Hey schat ben nu aan het werk app zo terug”, hij antwoordde op app “ja sowieso, had ik toch al gezegd?”, later zei hij dat hij moest werken van 20:00 tot 05:00 en dat hij alleen zaken appjes las. Om 04:00 een welterusten en dat was het.

Het is me nog steeds niet duidelijk of het hem alleen om de seks gaat, of dat hij misschien helemaal niet wil afspreken. Eerste keer dat ik zo weinig contact met hem heb. Ik wacht het maar gewoon af. Ga alleen maar in mijn onzekerheid geloven.
Je hebt nu genoeg gedaan naar mijn mening, laat de date plannen maar aan hem over en hoe moeilijk het ook is om te gaan zitten afwachten, hij is aan zet.

Hebben jullie op de eerste date al seks gehad? Zo nee dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om dat ook nog even niet te doen.

Mijn match is nog steeds stil, erg jammer!

Mwah.. Ik zou toch even verder swipen. Klinkt niet echt enthousiast. Misschien zou je nog een keer kunnen daten om te kijken of het nog wat meer wordt. Maar ik zou niet gaan zitten en afwachten.
Om eerlijk te zijn vind ik de reactie 'ik lees alleen zaken appjes' op zijn minst merkwaardig..
knopper schreef:
11-11-2017 11:08
Je hebt nu genoeg gedaan naar mijn mening, laat de date plannen maar aan hem over en hoe moeilijk het ook is om te gaan zitten afwachten, hij is aan zet.

Hebben jullie op de eerste date al seks gehad? Zo nee dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om dat ook nog even niet te doen.

Mijn match is nog steeds stil, erg jammer!
Ja we hebben seks gehad... helemaal niet iets voor mij maar voelde gewoon goed op dat moment. Daarom let ik er nu zo op...
11-11-2017 11:44
Ja we hebben seks gehad... helemaal niet iets voor mij maar voelde gewoon goed op dat moment. Daarom let ik er nu zo op...
Oké dat is jammer maar wel een goede les voor je geweest.
Ik hoop dat hij een volgende date met je gaat plannen maar ik denk dat als hij je echt zo leuk had gevonden hij wel een gaatje kan vinden om even een app te sturen.
tarataz schreef:
10-11-2017 16:45
Vrouwen denken de godganse dag na over hun date en analyseren de man, wat hij allemaal zei en hoe hij zich gedroeg en op welke manier hij met zijn ogen knipperde tot op het bot.

Mannen gaan simpelweg over tot de orde van de dag : werk, vrienden, potje gamen, sporten en jij hoort (nog) niet bij de orde van de dag.

Relax een beetje.
Alsjeblieft zeg. Sommige mannen en vrouwen.
en ik heb zo een jongen ontmoet

Dat heb je nou eenmaal met "zo een jongens"

Misschien gewoon even wachten inderdaad. Jezus wat een gedram.
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 12:14
98.59% gewijzigd
Zelf concreet een 2de date voorstellen is natuurlijk geen optie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sirius neemt mij de woorden uit de mond, voor hetzelfde geld controlleert hij jou op WA, is hij daardoor zo vaak online en heeft hij nu het idee dat jij volop met anderen, wie dat ook mogen zijn, zit te appen.
Niet slim dat controlleren en laatst gezien zet je beter gewoon uit.
Sirius schreef:
10-11-2017 17:54
Je BENT toch wanhopig? Na 1 date loop je de hele dag te checken of hij online is. En dan nog, is appen alleen toegestaan om wanhopige meisjes in bed te krijgen of mag je ook gewoon met andere mensen overleggen volgens jou?

Ik zou me echt dood schrikken als ik na 1 date zou merken dat die man me de hele dag in de gaten houdt, een topic opent over de date en wat nu.. Een tweede date zou er niet meer komen ook al had ik hem tijdens de date leuk gevonden. Onder controle staan, zelfs of en wanneer je via Whatsapp iemand een berichtje stuurt brrrr.... doodeng ik zou de rillingen krijgen.

Doe normaal en laat hem met rust. Als je echt geen sex wil voor het huwelijk of verloving of whatever je een gepast moment vindt heb ik een tip: hou gewoon je kleren aan. Als het Tinder is: meteen zeggen dat je niet aan sex doet met een date.
Dan haken de mannen die sex van je willen en verder niks meteen af. Scheelt je weer een paar dagen de hele tijd kijken of hij wel online is.

Wie weet denkt hij nu wel dat JIJ de hele tijd met anderen aan het appen bent :idee:
Is hij daarom steeds online.
En trekt de conclusie dat je vooral sex zoekt op Tinder omdat je meteen op de 1e date al uit de kleren ging.
Dat je nu aan het appen bent met andere mannen om niet zonder sexdate te zitten dit weekend, aiiii..... :facepalm:

Jammer hoor, wie weet baalt hij ervan omdat hij je leuk vind maar ja.. je bent steeds online, dat zou je zelf ook niet vertrouwen schrijf je. Waarom zou hij dan wel normaal vinden dat jij steeds online bent als hij even kijkt? Of gelden er voor jou andere regels vwb appen?
Dit
Ab imo pectore
Eens met Sirius. Je komt net zo over als de man waar ik recent mee gedate heb. Gelijk dat gedram.. Ik gaf aan even wat ruimte nodig te hebben voor een aantal zaken en dan zou zien hoe of wat.
Nee hoor blijven drammen.
Dus exit
Je kunt jezelf natuurlijk ook gek maken - heb je een ander niet voor nodig.

Het is niet erg dat je behoorlijk wanhopig op zoek bent naar iemand en/of dat je heel erg onzeker bent over van alles en nog wat, maar misschien is het in die toestand niet handig om media als whatsapp en tinder te gebruiken als je daar niet mee om kunt gaan.

Alles wat je aandacht geeft groeit - volgens mij wisten de oude Grieken dat al.
Als jij de behoefte hebt je eigen issues te voeden is dat uiteraard je goed recht, maar je doet hel wel jezelf aan.

Vluchtige communicatiemiddelen zijn in de regel voor vluchtige boodschappen.
Het feit dat je zo bezig bent met niet wanhopig overkomen klinkt wanhopig. Als je niet wanhopig bent, ben je daar toch ook helemaal niet mee bezig, dan vraag je hem gewoon uit.
Je hebt gister een topic geopend en over een date van de dag ervoor en je wil nu meteen weten wat er in zijn hoofd omgaat. Chill!! jullie kennen elkaar nauwelijks. Je merkt vanzelf wel of hij je nog wil zien. Ga even op je handen zitten en zie gewoon rustig wat er gebeurt.
Hadewychh schreef:
11-11-2017 12:41
Sirius neemt mij de woorden uit de mond, voor hetzelfde geld controlleert hij jou op WA, is hij daardoor zo vaak online en heeft hij nu het idee dat jij volop met anderen, wie dat ook mogen zijn, zit te appen.
Niet slim dat controlleren en laatst gezien zet je beter gewoon uit.
Dat kan helemaal niet want dan zou hij mijn berichten ook lezen...
winkje87 schreef:
11-11-2017 14:00
Het feit dat je zo bezig bent met niet wanhopig overkomen klinkt wanhopig. Als je niet wanhopig bent, ben je daar toch ook helemaal niet mee bezig, dan vraag je hem gewoon uit.
Je hebt gister een topic geopend en over een date van de dag ervoor en je wil nu meteen weten wat er in zijn hoofd omgaat. Chill!! jullie kennen elkaar nauwelijks. Je merkt vanzelf wel of hij je nog wil zien. Ga even op je handen zitten en zie gewoon rustig wat er gebeurt.
Vind het gewoon heel moeilijk om maar af te moeten wachten. Daarbij hebben we ook seks gehad wat ik normaal nooit zo snel doe. Ben bang dat hij me gebruikt heeft en ik wil daar graag een antwoord op, of dat nu positief of negatief is. Maar ik snap wat je bedoelt, zal hem geen appjes meer sturen.
11-11-2017 14:21
Vind het gewoon heel moeilijk om maar af te moeten wachten. Daarbij hebben we ook seks gehad wat ik normaal nooit zo snel doe. Ben bang dat hij me gebruikt heeft en ik wil daar graag een antwoord op, of dat nu positief of negatief is. Maar ik snap wat je bedoelt, zal hem geen appjes meer sturen.
Mijn god wat een drama om niks. Alsof hij daadwerkelijk zou toegeven dat hij je voor de seks gebruikt heeft. Ik snap dit dus echt niet hé, je wilde seks met iemand waar je geen relatie mee hebt en dat heb je gehad. Dan is er toch niks aan de hand? Of had je een ring om je vinger verwacht?
11-11-2017 14:21
Hoezo zou hij je gebruikt hebben? Je zei zelf dat het goed voelde om seks te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven