zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Oooo.... Nieuw topic! Mag ik ook weer op de lijst?

Karan, 26, 1e kindje, stoppen vanaf 1 mei.

Ben op het moment een beetje druk met werk en veeeeeeel verjaardagen. (waarom is iedereen toch in februari jarig? terugrekenen is juni toch een vruchtbare maand )

Verder geen nieuws hier. Koudwatervrees bij mijn vriend lijkt weer eventjes weg te zijn, en hij heeft het steeds vaker over kindjes.

Verder weer wat spannende dagen voor een aantal hier. Ik ben benieuwd! Zal weer even een beetje bijlezen en jullie zien me snel weer!

Nu eerst vakantie uitzoeken voor in mei!
Ooooh Karan, jou miste ik ook nog :D En Eva ook nog, maar die was nog even op reis :-)

Ik praat er niet meer over, ik merk wel dat ik er gewoon helemaal door zit, ik trek het niet meer met mijn werk enzo.. Het helpt natuurlijk niet dat ik net 2 dagen thuis heb gezeten met een geblokkeerde rug en het gaat maar niet over. Ik wil weer gaan volleyballen en kunnen doen wat ik wil! En mijn werk, jah, ik ga nooit weten wat ik wil vrees ik..
Wat is dat hier allemaal...... weer verhuisd!!!!! Jipie!!!! hehehe

Jep ben weer terug na een super skivakantie en weer helemaal klaar om het topic hier onveilig te maken.

Net 2 uur bijgelezen!!!!!

Hopelijk hebben jullie die lijst-stop nog niet ingevoerd en kan ik er nog bij!

Eva, 25 jaar, 1ste kindje. stoppen met pil juni 2009

En ja hoor, ook op vakantie is het onderwerp meermaals aanbod gekomen. Mede door anderen die er steeds naar vroegen.

Vriend ging eens nadenken waarom hij eigenlijk nog 4 maand wil wachten, of welke voordelen dat heeft. Want hij begint er toch meer mee bezig te zijn.

Vanavond gaat hij me laten weten hoe hij er over denkt!

Hij komt pas om 21u30 thuis. Spannend! wie weet vervroegt het nog!

Maar ik blijf akoord met juni als hij dat nog steeds de beste datum vindt.

Stefanie, bedankt dat jij me niet vergeten bent!!!

Anoniempje ik hoop heel erg voor je dat het deze keer weer raak gaat zijn en alles goed mag verlopen. Ik duim voor je!

Arucamba;....... Testen, testen testen!!!! ben nieuwsgierig en ongeduldig in je plaats!
stefanie, ik hoop trouwens dat je je snel weer wat beter voelt, en weer weet wat je wil.

Onzekerheid en twijfelen kan je echt oververmoeien.

Dus sterkte meid!
ik vind een stop voor nieuwe meiden ok maar meiden uit ons vorige topic vind ik dat ze er bij mogen !!!

dus welkom terug karan en eva

meiden dan nog even 1 ding. vanaf nu geld dus een stop voor nieuwe meiden. niet voor de meiden uit het oude topic...

ook wil ik jullie vragen dat als jij in de lijst staat en je nod is geweest, en je bent ongesteld geworden, om dit dan te melden met je nieuwe nod erbij, zo kunnen we het tabelletje nieuw houden... ok meiden?

verder geen geklaag meer van mij ! ben namelijk nog steeds niet ongi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oke welkom al bekende meiden!; )

We gaan bijna allemaal voor de eerste! Ik vind het ook echt bijzonder dat veel meiden pas over een paar maanden gaan stoppen!

barbientje....check http://www.ovulation-calendar.net/ eens....daar kun je het checken
Jeeeetje, wat een boel nieuwe verhalen zeg, haha. Kom net thuis van m'n werk (ja laaaat het??, haha) Werk in een supermarkt.....Heb sinds een half uurtje wat steekjes in m'n buik. Normaal als ik ongesteld moet worden, krijg ik hele erge rugpijn, dus dit snap ik niet zo goed. Verder nog niks roods in aantocht, dus we zijn nog steeds hoopvol!!!

Verder nog niemand getest???
er begint nu een aflevering over tienervaders op "één" in het programma "koppen" (belgische post)
oooohhh miertje wat spannend!! hoeveel dagen ben je nu overtijd? en wanneer ga je testen?
Oh Eva nu ben k helemaal jaloers. Straks blijf ik nog als een van de enige over die zo lang moet wachten en blijf ik alleen in het topic :D Maar wel leuk voor je hoor!

Ik heb trouwens donderdagvoormiddag een afspraak met de gynaecoloog voor jaarlijkse controle (die al 2 jaar geleden was voor mij :s ) Ik moet trouwens alleen gaan, vriend kan niet mee, had graag de maandag geweest maar toen werkten ze niet :(
Maris,

heb vanochtend een test gedaan, die was negatief......Duurde heel lang voor er uberhaupt een streepje zichtbaar was. Raar ding (predictor) denk dat ik zondag weer een test ga doen als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste....
miertje spannend he, we zitten in hetzelfde schuitje, ik had straks even last van steken links in mijn buik, maar ook nog niks roods hahaha

ik denk nu van, of ik moet morgen kotsend boven de wc hangen of ik moet ongi worden want dan is er duidelijkheid en kunnen we weer verder, maar ik wil het eigenlijk allemaal niet weten, ik wil zograag weer zwanger zijn, het voelde zo fijn toen...WANNEER WORD IK MAMAAAAAAAAAAAAA
miertje die testen van kruitvat eigenmerk 2 voor 5 euro werken altijd perfect bij mij, gaf wel laat posi aan maar deed de digitale van clear blue ook, dus dat lag niet aan de test... maar die kruitvat testen zijn best duidelijk-!!!!
Haha, precies hoe ik me voel. Ik wil ook wel duidelijkheid nu....vannacht al gedroomd over testen die overal in de badkamer lagen en een wild zwijn die door ons kattenluik naar binnen kwam en in de testen begon te wroeten.....zouden dat ook zwangerschapsverschijnselen zijn??? Rare dromen :--}

wanneer ben jij van plan te gaan testen, anoniempje?
Heb net m'n vriend gesproken en die had testen gekocht voor me. Werk zelf in een winkelcentrum en vind het toch lastig om bekenden tegen te komen en hij werkt in een andere stad, vandaar. Hij heeft dus idd kruidvat-testen gekocht, dus dat komt goed uit dan...
Ik las ook iets over de 'zwanger worden' pillen van de etos...slikt iemand die?
Ja ik, en we gaan dus binnekort meemaken of ze helpen haha
ik weet eigenlijk niet wanneer ik wil gaan testen.

denk dat ik geduldig af ga wachten hahahaha
miertje wanneer doe jij weer dan ?
ik denk zondagochtend....of zaterdag.....AAAARGH
hahaha jaa als je er goed over nadenkt word je gek hee!!! ik denk dat ik ook tegen die tijd doe , in ieder geval niet zaterdag, moet dan werken en of het nou wel of niet zo is, heb na die tijd zowiezo geen zin om na me werk te gaan dus dan word het zondag denk ikmaar hahaha

nou meiden ik ga lekker slapen, lees morgen vroeg nog wel eventjes hier, doeidoei slaap lekker allemaal
nee dat kan ik me voorstellen. Als ik ongi moet worden dan ook het liefst in het weekend, niet op het werk. Blijven duimen!!!! Welterusten!
hey meiden nee nog steeds niet getest was wel in de verleiding maar nog niet gedaan

als ik aan het werk ben werk namelijk in de zorg heb ik na de middag wel steeds last van mijn onderbuik alsof ik teveel heb gedaan

ws ga ik nu zaterdag testen kan ik zondag tegen mijn ouders dat ze opa en oma worden

nou jullie horen het wel
Meiden spannend! Er moet getest worden!

Succes allemaal!

Ik heb maandag weer m'n NOD. Probeer het een beetje van me af te zetten,maar is moeilijk.

Allemaal een fijne dag!
Nu meiden jullie gaan een spannend weekend in! Ik duim voor jullie en ik hoor (lees) het maandag wel!

Goed weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven