Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Die van mij is ook op vakantie.. allemaal iets minder dus. Wel mail gehad die was kort maar opwindend. Ben altijd iemand die meteen weer terug mailt...zo zwak vind ik dat maar dan denk ik hmm het spel gaat weer beginnen. Maar niets meer terug gehad. Te druk denk met vrouw en kindjes. Idd rust dat wel
Mannen kunnen het zoooo goed scheiden! Ik wil dat ook! Wie geeft me les!

Heb jij eigenlijk een nr. 1 Sushii?

(fijn je weer even te lezen Geheim)
Idd mannen kunnen echt geen meer dingen tegelijk, dat blijkt wel weer.

Ik heb nr.1 en jij?? Volgens mij moet Vam ons toch echt meer vertellen, mijn conditie is immers ook niet slecht
Ik heb ook een nr. 1

(ik hoop toch zo dat hij - die ander - me mist!...sorry, kan het even niet laten )
Ja ik ook, maar ook logisch als we hopen dat ze een beetje (veel) aan ons denken...

Heb je al lang een sv?
meer dan 1,5 jaar (ik hou het een beetje vaag...)

En jij? Hoe ga jij er nou mee om?
Wauh best lang, nee ik net 4/5 maanden. zien elkaar niet vaak door drukte in werk, gezin en afstand. Vind het erg spannend allemaal. Zit volgens mij als ik het hier allemaal lees in een beginfase waar leuk, geen gezeik en tot nu toe weinig gedoe mee is. Moet ik me al voorbereiden??

Hoe doe je dat al die tijd, thuis, afspraken enz.. en hoe vaak zien jullie elkaar?? Of zijn dit teveel vragen voor hier??
we zien elkaar niet vaak (helaas)

Het was (is) bij ons ook erg spannend en ik kon er prima mee omgaan. Laatste tijd wordt het wat minder..omdat..??...hij een deel van mijn leven is geworden??...ik kan claimen?...hij daardoor afstand neemt...?... Hij volgens mij op zoek is naar een ander..?...

Ik kan dus wel zeggen dat de begintijd het leukste was. Probeer nu te bedenken wat de juiste keuze is en dat is zoals het er nu naar uitziet stoppen. Het doet me téveel. Maar in sterke periodes kan ik ook denken; waar maak ik me druk om; genieten, niks eisen en zien waar het schip strand.

Ik ben gewoon een gevoelig persoon.

Hoe vaak zien jullie elkaar dan? En hoe ken je hem? (mogelijk heb je het al verteld?..)
Ha Sushii en KJ! (en de rest natuurlijk)

Nou... ik heb genoten vanavond hoor!

En date niet minder, dat was echt een surprice

Zie mijn nieuwe avator, (druk evt op F5) plaatje van vanavond

Jullie sv's op vakantie dus, misschien nu wel even fijn voor de broodnodige rust. Wat de vragen betreft, nu zou ik wel thuis afspreken, (het ziet er ook naar uit dat dat binnenkort weer gaat gebeuren) maar toen ik getrouwd was (samenwoonde dus) vond ik dat niet fijn. Wel eens gedaan, daarom wist ik ook dat me dat teveel stress gaf. Minnaar destijds deed dat gerust dus spraken we daar af (kan me niet voorstellen dat hij ook het bed verschoonde maar dat vond ik dan ook zijn zorg) We zagen elkaar zeker elke week, soms vaker.

Nu duikt Toy moe maar zeer voldaan op de bank.
Jakje is errug jaloers op Toytje!

Rust maar lekker uit meisje...
Thuis vind ik absoluut geen optie, ook al zou het best kunnen..

Ik moet dus vooral genieten van deze begintijd. Maar ik herken dit wel, ben ook aardig gevoelig en kan me erg kwetsbaar opstellen. Het is een zeer oude sv van ver voor mijn huidige relatie, vlam was nooit gedoofd, kwam hem weer tegen en bang!! verloren. Als je mij dit een half jaar gelden had verteld dan had ik degene hard uitgelachen. Ik een sv?? Nooit van mijn leven, te ingewikkeld.. maar hier sta ik dan, en ik geniet er met volle teugen van, de aandacht, de mails, zijn geweldige lichaam.

Toy, erg..erg jaloers..slaap lekker!!
Moet het even kwijt...

Ik heb net voor de eerste keer het nieuwe vriendje aan de telefoon gehad, normaal gaat alles via sms. En OMG, wat heeft die man een heerlijke stem aan de telefoon...

Zo ongelooflijk mannelijk. Ik vind hem irl al een prettige stem hebben, maar hij is echt gemaakt voor telefoonseks.

Ik zit hier gewoon te soppen.

Natuurlijk is het smsje direct erna waarin hij laat weten dat hij me nu nog meer mist dan hij al deed nadat hij me even gesproken heeft ook al zo heerlijk.

Yep, het is officieel: Geheim is zwaar verliefd...

En hij is ook op mij.
Heerlijk Geheim .. geniet van de vlinders ...

Dit weekend ga ik mijn sv weer zien. Heb zo'n zin in hem ...
@geheim......

als het liefde is dan is er geen geheim meer he;-)

Maar geniet er van!!

ps hoe laat is het bij jou/jullie. Je hebt me nu echt nieuwsgierig gemaakt hahaha. Ik beloof je dat ik niet direct de auto induik richting het vliegveld;-)
Geheim. Geniet er van.
Geweldig Geheim, het is je van harte gegund!
arrgghhh.....hele tekst, maar nu weer kwijt...

Geen tijd meer, maar later vertel ik hoe en wat

wel even dit. Toy fijn voor je dat het leuk was

en nice pic!!!

en geheim....enjoy the love!!!
UP voor Linda 197
Hi allemaal,

Even een kort berichtje van mij om te laten weten dat ik onverwachts zaterdag een korte date met mijn sv heb...Joepie!!!!
MdR, wanneer was de laatste keer?? Heerlijk!!
Laatste keer was 2 weken terug. Ons gemiddelde is ongeveer eens per maand, maar dat willen we wat op gaan voeren. Dus dat lijkt voorlopig te gaan lukken....
Oké goed idee om de boel wat op te voeren. Hoe lang heb je deze sv al??
MRD Mooi dat jullie plan gaat werken.......

Bij mij zwaar last van allerlei gewetensvragen. En dus alles even in de ijskast gezet.
MDR fijn voor je!! have fun

geheim wat bedoel je?

UP linda 197?
Geheim, dat vroeg ik me ook al af.

Hoi Schaap, hoe zal het met missT. gaan daar in het zonnige oorden?? En waarom last van gewetensvragen?? Wel lekker koel in de ijskast, helpt het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven