Apparte gebeurtenis in sauna

12-11-2017 22:08 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ben ik een heerlijk dagje wellness center geweest nou stond ik onder de douches en toen.stond er een jongen (ik denk dat ie een jaar of 18 was) tegenover mij. Nou keek ik een keer naar onder en zag ik dat hij een opkomende erectie had.Wat zouden jullie gedaan hebben. Ik ben maar weggelopen
willem1959 schreef:
12-11-2017 23:16
Ja, want je blijft zo geil als een beer. Ik zou iedere vrouw wel in haar bloesje willen grijpen. Maar als ze er op in gaat en mij mee naar huis vraagt sta ik daar met een slappie.
Krijg je hem helemaal niet hard dan?
willem1959 schreef:
12-11-2017 23:16
Ja, want je blijft zo geil als een beer. Ik zou iedere vrouw wel in haar bloesje willen grijpen. Maar als ze er op in gaat en mij mee naar huis vraagt sta ik daar met een slappie.
Afbeelding
Hij was een beetje dom...
https://www.youtube.com/watch?v=6ajZuxI_FI8
Uomo schreef:
12-11-2017 23:17
Een erectie krijgen in de sauna..dan ben je fout bezig. Dat gaat niet vanzelf, dan ben je in je hoofd met sex bezig, zo simpel is het.

Fout? nee hoor maar ook niet onschuldig.

Als je er niet van gediend bent dan zeg je "doe ff normaal jongen"
Eens. Ik word nl. niet opgewonden van wat daar rondloopt. Hooguit kan ik zin krijgen in mijn eigen man, maar dan speel ik zelf met seksuele gedachten. Bewust opgezocht dus. Maar van onder de douche staan met andere vreemden is voor mij niet geil. Ik ben niet op die manier bezig met de andere mensen die daar zijn, dus lichamelijk gebeurt er niks.
Afbeelding
diyer schreef:
12-11-2017 23:23
Eens. Ik word nl. niet opgewonden van wat daar rondloopt. Hooguit kan ik zin krijgen in mijn eigen man, maar dan speel ik zelf met seksuele gedachten. Bewust opgezocht dus. Maar van onder de douche staan met andere vreemden is voor mij niet geil. Ik ben niet op die manier bezig met de andere mensen die daar zijn, dus lichamelijk gebeurt er niks.
Jij ben een man?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volgens mij hebben jongens op hun 18de nog helemaal geen controle en dus ook ongewenste erecties.
Rooss4.0 schreef:
12-11-2017 22:35
Je bedoelt appart.
Het is apart...1 p...

Anyway...wie weet wat hij aan het fantaseren was. Hij is 18 en heeft waarschijnlijk nog niet de volledige controle :-P
Ik vermoed dus dat die achtienjarige weinig invloed heeft op die plots opkomende erecties. Wellicht net daarna wel maar daarvoor dus niet. Zoals iemand anders hier in het topic als zei: maak iets niet groter dan het is ( ;-D ) . Een opkomende erectie van een jonge man hoeft niets te maken te hebben gehad met TO. Het kan natuurlijk wel maar hoeft dus niet.
enn wijzigde dit bericht op 12-11-2017 23:32
3.92% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
MoirenPhae schreef:
12-11-2017 23:27
Volgens mij hebben jongens op hun 18de nog helemaal geen controle en dus ook ongewenste erecties.
Ja dit dus, hoe vervelend is dat? Je hebt best kans dat deze jongen nu echt effe klaar met de sauna is. Juist omdat het zo gênant was en ja, zeker ook voor TO.
enn wijzigde dit bericht op 12-11-2017 23:33
0.90% gewijzigd
vrouwen geloven ook alles..ja hoor..die erectie komt zomaar terwijl je aan alles behalve sex denkt..right.. ;-D
Uomo schreef:
12-11-2017 23:33
vrouwen geloven ook alles..ja hoor..die erectie komt zomaar terwijl je aan alles behalve sex denkt..right.. ;-D
Oh vast ... Vertel , Euhm yeah right..... dus door TO kwam hij omhoog? Bedoel jij dit?
enn wijzigde dit bericht op 12-11-2017 23:37
12.07% gewijzigd
Enn schreef:
12-11-2017 23:31
Ja dit dus, hoe vervelend is dat? Je hebt best kans dat deze jongen nu echt effe klaar met de sauna is. Juist omdat het zo gênant was en ja, zeker ook voor TO.
Als het per ongeluk was en hij het genant vond had ie zich wel omgedraaid..met zijn erectie naar de muur, uit het zicht..

jeetje wat zijn jullie goedgelovig..
Uomo schreef:
12-11-2017 23:34
Als het per ongeluk was en hij het genant vond had ie zich wel omgedraaid..met zijn erectie naar de muur, uit het zicht..

jeetje wat zijn jullie goedgelovig..
Precies waar ik in het begin aan dacht alleen het staat er niet bij. TO zegt hier niets over. Maar hey.... ik kan zomaar goedgelovig zijn hoor.
Ik zou het als compliment opvatten. Hij had wel zin in een milf.
Enn schreef:
12-11-2017 23:34
Niet? Vertel , Euhm yeah right.....
Een erectie komt spontaan zo nu en dan als je prive bent maar zeker nooit spontaan als je en plein public bent. en zeker niet in een omgeving waar blote vrouwen zijn..as ie dan komt ben je aan het gluren en jezelf aan het opgeilen..zo niet dan schaam je je en verstop je hem door je om te draaien, een handdoekje erover ,, het zwembad in etc etc.

Je gaat toch niet open en bloot met een erectie staan onder de douche in een sauna tenzij je die juist wil laten zien en daar je kick uit haalt..

Ik kan niet voor alle mannen spreken, maar ik acht de kans vrij klein dat dit spontaan en onschuldig is
TO heeft het over een beginnende erectie. Niet over een keiharde paal met glimmende knop.
Enn schreef:
12-11-2017 23:36
Maar hey.... ik kan zomaar goedgelovig zijn hoor.
Ik ben getrouwd maar ik vind jou echt superbijzonder hoor.. als ik geen kinderen had zou ik direct bij haar weggaan voor je, ik ben jouw liefdesslaaf, kan je niet weerstaan, je bent echt mijn droomvrouw, ik heb niets meer met mijn vrouw, jij bent alles voor mij :D
Ok! Volgens jou is het dus een vies gluurdertje... dan is het appart dus. Ik zou sowieso weg zijn weggelopen wat de aanleiding ook is geweest. Sauna en erecties zijn wat mij betreft geen combi. Ik zou het denk ik niet direct door hebben gegeven want : Opbokken, weglopen en weer door met wellnessen en dan heb ik echt geen tijd voor erectieperikelen.
enn wijzigde dit bericht op 12-11-2017 23:44
10.69% gewijzigd
MoirenPhae schreef:
12-11-2017 23:40
TO heeft het over een beginnende erectie. Niet over een keiharde paal met glimmende knop.
Dat glimmen komt ook pas nadat ie in wat vocht gedoopt is, maar je weet het mooi te verkopen :-D
Uomo schreef:
12-11-2017 23:44
Dat glimmen komt ook pas nadat ie in wat vocht gedoopt is, maar je weet het mooi te verkopen :-D
Duh. Hij stond onder de douche.
Ik houd ook de hypothese open dat de TO nog nooit een vleeslul heeft gezien en dit als beginnende erectie benoemd.
Uomo schreef:
12-11-2017 23:44
Huh? Welk vocht dan? Het water van de douche.....
Zit jij hier nou jouw sauna fantasieën te beleven?
meikebikker schreef:
12-11-2017 23:18
Wil je erover praten Willem?
Is goed. Onder het genot van een biertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven