Hoe moet ik dit opvatten?

10-11-2017 16:17 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Bleek toch een jongen te zijn die zoveel mogelijk meisjes in bed probeert te lokken. Geblockt en verwijderd.
sigmundfreud221b wijzigde dit bericht op 18-11-2017 09:47
Reden: Done
88.05% gewijzigd
'You can't always get what you want'
SigmundFreud221b schreef:
11-11-2017 11:05
Heb hem gevraagd of hij een tweede date wilde of dat hij het hierbij wilde laten. Werd gek van mezelf en heb hem toch maar gebeld “Hey schat ben nu aan het werk app zo terug”, hij antwoordde op app “ja sowieso, had ik toch al gezegd?”, later zei hij dat hij moest werken van 20:00 tot 05:00 en dat hij alleen zaken appjes las. Om 04:00 een welterusten en dat was het.

Het is me nog steeds niet duidelijk of het hem alleen om de seks gaat, of dat hij misschien helemaal niet wil afspreken. Eerste keer dat ik zo weinig contact met hem heb. Ik wacht het maar gewoon af. Ga alleen maar in mijn onzekerheid geloven.
Hij zegt toch dat hij een 2e date wil. Hoezo is het jou dan nog steeds niet duidelijk of hij nog wil afspreken. Je gelooft hem niet. Dat is wat anders.

Je gelooft hem niet omdat hij in jou ogen te weinig contact met je zoekt. Op basis van wat ik lees vind ik dat je overdrijft.
Maar goed, het kan dat hij na de 1e date nog niet stapelverliefd op je geworden is. Door daar nu zo onzeker over te gaan doen en bovenop te zitten. Creëer je in ieder geval geen ruimte om dat alsnog wel te worden. Integendeel.
Je moet echt serieus stoppen met bellen! Echt! Je had donderdag een date en je hebt hem zowel vrijdag als zaterdag als gebeld om bevestiging te vragen..Als er al een kans inzit dat ie verder met je wil, dan ben je die nu echt aan het vergooien..
Honingdropje2 schreef:
12-11-2017 14:40
Je moet echt serieus stoppen met bellen! Echt! Je had donderdag een date en je hebt hem zowel vrijdag als zaterdag als gebeld om bevestiging te vragen..Als er al een kans inzit dat ie verder met je wil, dan ben je die nu echt aan het vergooien..
Heb geen contact meer gezocht, hij ook niet. Kreeg vanochtend alleen een foto via snapchat gestuurd van z’n onderbroek met de tekst “morning love” that’s is. Ik baal
12-11-2017 14:48
Heb geen contact meer gezocht, hij ook niet. Kreeg vanochtend alleen een foto via snapchat gestuurd van z’n onderbroek met de tekst “morning love” that’s is. Ik baal
Hmm...dat lijkt er dan toch een beetje op dat ie vooral op 1 ding uit is..
11-11-2017 18:42

Ik vind het wel fijn als een man zijn best doet en niet alleen op de date zelf.
Die arme man krijgt daar niet eens de tijd voor.
Als je aan het werk bent, ben je (als het goed is) niet met je privéleven bezig. Dat komt daarna wel weer.
Mind the gap
12-11-2017 14:48
Das toch ‘lief’?

Ik snap echt niets van jouw gemeut en ik hoop voor hem eigenlijk dat het niets wordt tussen jullie.
Frankly my dear, I don"t give a damn
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 13:34
98.33% gewijzigd
calvijn1 schreef:
12-11-2017 16:17
Das toch ‘lief’?

Ik snap echt niets van jouw gemeut en ik hoop voor hem eigenlijk dat het niets wordt tussen jullie.
Voor hem? Voor de ODOLfoto sturende sukkel?

Ik vind TO drammen maar ze had een goede radar mbt deze jongen. Wat ze nu het best kan doen is gewoon verder gaan met leven. En de volgende keer gewoon goed luisteren naar haar gevoel en niet zo obsessief met mannen bezig zijn.
Als hij heeft gezegd dat hij nog een date wil, dan is dat zo.. Wat voor mij werkt is contact verwijderen, zo kun je (in jouw geval) niet steeds checken hoe vaak hij online is én je kunt hem niet appen..
Als een man gek op je is verzet hij alles om maar contact met je te hebben/ je zsm weer te zien. Dit is gewoon een scharrel. Volgende keer niet gelijk het bed in duiken ;-)
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
rotterdammert23 schreef:
12-11-2017 19:16
Als een man gek op je is verzet hij alles om maar contact met je te hebben/ je zsm weer te zien. Dit is gewoon een scharrel. Volgende keer niet gelijk het bed in duiken ;-)
Ja denk dat je gelijk hebt. Is m’n moeder trouwens achtergekomen en nu mag ik over een week weer terugkomen... Heb m’n lesje wel geleerd denk ik
Jij bent toch die eerstejaars psychologie-student die een lager opgeleid vriendje had? Op 1 of andere manier lukt het me niet met loepen om naar bladzijde twee van de reacties te gaan en vroeger kon je ook selecteren "alleen topic". Maar het staat me redelijk helder voor de geest allemaal, omdat mijn dochter ook eerstejaars psychologie-student is.
Ik vind het eigenlijk een beetje triest en wanhopig dat zo'n jong meisje, net aan een nieuwe studie begonnen, op tinder zit. En volgens mij is je relatie pas net uit, dat is me even ontgaan, maar wel dat je niet echt bij die familie paste. Heb je niks beters te doen? Mijn dochter heeft wel een vriendje, ergens halverwege 6 vwo opgeduikeld, maar eigenlijk heeft ze daar helemaal geen tijd voor. Als ze elkaar 1x per week zien is het veel. Haar studie kost best wat tijd vind ik, ze zeggen altijd bij die Open Dagen dat het echt 40 uur kost en ik denk dat ze dicht in de buurt komt. Kan ook aan haar liggen natuurlijk, want zij wil weer gemiddeld een 7,5 ofzo halen, zodat ze een honours-progamma kan doen. Dan werkt ze daarnaast 2x per week, in totaal gemiddeld zo'n 10 uur denk ik, 3x in de week haar oude sport in haar oude stad, 1x per week haar nieuwe sport met vaak borrels en feesten bij de studentensportvereniging waar ze bij is gegaan in haar studiestad, en bijles aan een meisje hier in het dorp. Dan spreekt ze in het weekend ook regelmatig met haar oude vriendinnen af. En waar een gaatje zit ziet ze haar vriendje. Maar eerlijk gezegd denk ik dat als er geen vriendje was dat ook best zou zijn, want tijd heeft ze daar niet echt voor. Mijn zoon, ook eerstejaars maar andere studie, eigenlijk idem dito. Die heeft ook geen relatie, maar daar is hij ook totaal niet naar op zoek, helemaal geen tijd voor.
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, probeer gewoon lekker van je studententijd te genieten en ga niet zo wanhopig lopen doen. Ook op grond van je andere topics denk ik eerder dat je misschien zelf een psycholoog nodig hebt dan er een te worden.
Ga op zoek naar een baan ipv een ander zo in de gaten te houden.
ga je nou noet gelijk volledig afhankelijk stellen aan de persoon dat is totaal niet aantrekkelijk.
als hij het druk heb met zijn werk moet je dat accepteren en er niks achter zoeken
Goh. werkt hij in ploegendienst? en is zijn nachtdienst periode nu gestart?

sowieso, jullie zijn geen goede match voor elkaar.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Het was een one night stand en ik was naief. Had het niet moeten doen.
rotterdammert23 schreef:
12-11-2017 19:16
Gadverdamme, waarom blijven mensen deze ouderwetse onzin toch verkondigen? Je vindt elkaar leuk of niet en hoe lang je wacht met de seks heeft daar echt weinig mee te maken. Ik heb twee lange relaties gehad na gewoon de eersteavond seks hoor.
Natte tosti..
13-11-2017 11:40
Ach, weet je? Het is een leerervaring, en je hebt lol gehad toch? Zo erg is het toch niet allemaal? Vrijgezel zijn mag ook betekenen: veel plezier maken met veel verschillende mannen. Zeker op jouw leeftijd!

Veel mensen die op Tinder zitten, zitten daar op om losse sekscontacten op te doen. Niet allemaal; een vriend van mij heeft wel degelijk een serieuze relatie opgedaan via Tinder, inclusief koophuis en katten.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
13-11-2017 11:40
Waarom niet? Je leert ervan. Het was leuk en gezellig maar niet wat je verwachtte, prima. Even uithuilen en verder.
Natte tosti..
12-11-2017 22:38
Ja denk dat je gelijk hebt. Is m’n moeder trouwens achtergekomen en nu mag ik over een week weer terugkomen... Heb m’n lesje wel geleerd denk ik
Huh? Je moeder is er achtergekomen dat je een one nightstand hebt gehad en nu heb je straf???
Frankly my dear, I don"t give a damn
MevrouwTomatensoep schreef:
13-11-2017 11:58
Gadverdamme, waarom blijven mensen deze ouderwetse onzin toch verkondigen? Je vindt elkaar leuk of niet en hoe lang je wacht met de seks heeft daar echt weinig mee te maken. Ik heb twee lange relaties gehad na gewoon de eersteavond seks hoor.
Ik bedoel ermee te zeggen dat je in een langere dateperiode (zonder seks) veel beter kan peilen of iemand serieus is met je of niet. Je weet namelijk na letterlijk 1 date en gelijk seks helemaal niet hoe iemand werkelijk is en of je een relatie met diegene zou willen (of diegene met jou). Waarom niet rustig opbouwen en elkaar leren kennen? Dus als je oprecht op zoek bent naar een relatie is het niet handig direct het bed in te duiken, aangezien de ander het dan gewoon als een one night stand kan zien.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
calvijn1 schreef:
13-11-2017 16:44
Huh? Je moeder is er achtergekomen dat je een one nightstand hebt gehad en nu heb je straf???
Ja, ik kon gaan. Ben nu bij m’n vader waar ik al 8 jaar niet geweest ben.
Zo! door je opvoeding begrijp ik ineens heel wat beter waarom je hier op deze manier mee omgaat.

Je hebt niks fout gedaan hoor meis. :)

Kom je uit een erg gelovig gezin?
winkje87 schreef:
13-11-2017 18:29
Zo! door je opvoeding begrijp ik ineens heel wat beter waarom je hier op deze manier mee omgaat.

Je hebt niks fout gedaan hoor meis. :)

Kom je uit een erg gelovig gezin?
Nee maar mijn moeder is streng gelovig opgevoed. Ze is heel liberaal maar op dit gebied een stuk minder. Kon het er met haar over hebben toen ik een vriend kreeg ook al vond ze 2,5 maand te kort om seks te hebben. Maar dit kan ik dus echt niet zeggen.
13-11-2017 18:39
Nee maar mijn moeder is streng gelovig opgevoed. Ze is heel liberaal maar op dit gebied een stuk minder. Kon het er met haar over hebben toen ik een vriend kreeg ook al vond ze 2,5 maand te kort om seks te hebben. Maar dit kan ik dus echt niet zeggen.

@(

Dat het nog bestaat zeg.

Jouw lijf, jouw beslissingen toch? Je moeder heeft toch niets maar dan ook niets te maken met wat jij doet of niet doet met wel manspersoon dan ook!?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven