Olijfboom in de winter
dinsdag 14 november 2017 om 10:23
Ik heb een (prachtige) redelijk grote olijfboom in een pot.
Maar wat doen jullie daarmee in de winter? Moet de boom naar binnen (hij zou overdekt of in de schuur kunnen staan). En ik heb een speciale hoes voor dit soort bomen. In de schuur vriest het wel. Kan zo'n, boom daartegen? Of moet die echt binnen staan? Ook heb je in een schuur natuurlijk weinig licht.
Geven jullie ook water in de winter? Dit ivm bevriezing.
Maar wat doen jullie daarmee in de winter? Moet de boom naar binnen (hij zou overdekt of in de schuur kunnen staan). En ik heb een speciale hoes voor dit soort bomen. In de schuur vriest het wel. Kan zo'n, boom daartegen? Of moet die echt binnen staan? Ook heb je in een schuur natuurlijk weinig licht.
Geven jullie ook water in de winter? Dit ivm bevriezing.
dinsdag 14 november 2017 om 10:32
https://www.palmexpert.nl/verzorgingsti ... olijfbomen
Hier wat tips ik ben daar echter te laks voor en hij leeft bij mij nog steeds . Ik geef alleen in net voorjaar mest .
Hier wat tips ik ben daar echter te laks voor en hij leeft bij mij nog steeds . Ik geef alleen in net voorjaar mest .
dinsdag 14 november 2017 om 11:04
Mijn olijf staat in een pot die te groot is om te verschuiven, afdekken doe ik ook niet en mijn olijf leeft nog steeds. Ik heb hem zeker een jaar of 6, dus hij heeft minimaal 1 strenge winter overleefd.
Ik geef alleen in de zomer extra water, voor de rest moeten mijn planten het maar redden met regenwater. Een soort survival of the fittest in mijn tuin
Ik geef alleen in de zomer extra water, voor de rest moeten mijn planten het maar redden met regenwater. Een soort survival of the fittest in mijn tuin
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly