Gedicht uitnodiging verjaardag????
dinsdag 17 februari 2009 om 22:04
Hoi Allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben een trotse mama van 3 zoons en mijn middelste wordt bijna 3 jaar.
Nou maak ik elk jaar een fotocollage met foto's van het hele jaar en verstuur die dan als verjaardagsuitnodiging.
Maar na een heleboel uitnodigingen is mijn inspiratie qua tekst een beetje weg.
Wie weet er nog een leuk versje of gedichtje die ik kan gebruiken??
Ik heb al bij gedachten-gedichten gekeken maar de meeste gedichtjes die ik tegenkom zijn niet geschikt voor op een uitnodiging.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Groetjes Brenda
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben een trotse mama van 3 zoons en mijn middelste wordt bijna 3 jaar.
Nou maak ik elk jaar een fotocollage met foto's van het hele jaar en verstuur die dan als verjaardagsuitnodiging.
Maar na een heleboel uitnodigingen is mijn inspiratie qua tekst een beetje weg.
Wie weet er nog een leuk versje of gedichtje die ik kan gebruiken??
Ik heb al bij gedachten-gedichten gekeken maar de meeste gedichtjes die ik tegenkom zijn niet geschikt voor op een uitnodiging.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Groetjes Brenda
donderdag 19 februari 2009 om 16:53
Waarom gelijk zo'n moralistische post? Probeer het wat meer te benaderen met een beetje humor. Lachen mag soms best, is niet verboden hier! En geef anders een gevat antwoord, in plaats van gelijk te gaan speechen over 'mensen in hun waarde laten.'
Hoe dan ook: je zit gewoon fout met dubbelnicken. Daarom zei ik er wat van.
Hoe dan ook: je zit gewoon fout met dubbelnicken. Daarom zei ik er wat van.
donderdag 19 februari 2009 om 22:07
Selma en Cherise.....leuke gedichtjes hier kan ik wel wat mee...bedankt!!
Parnell.....volgens mij verveel je je een beetje en vind je het erg leuk om andere te vervelen met je rare berichtjes.
Van mij mag je daarmee stoppen en een andere hobby gaan zoeken want wat je neerzet slaat nergens op.
Erg kinderachtig naar mijn mening.
Ik heb wel gereageerd alleen dan per ongeluk met een andere nickname en toen was er nog maar 1 gedichtje neergezet die me niet aansprak.
Ik ga hier geen woorden meer aan vuilmaken.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties...gelukkig zijn er mensen die wel serieus kunnen reageren.
Groetjes Brenda
Parnell.....volgens mij verveel je je een beetje en vind je het erg leuk om andere te vervelen met je rare berichtjes.
Van mij mag je daarmee stoppen en een andere hobby gaan zoeken want wat je neerzet slaat nergens op.
Ik heb wel gereageerd alleen dan per ongeluk met een andere nickname en toen was er nog maar 1 gedichtje neergezet die me niet aansprak.
Ik ga hier geen woorden meer aan vuilmaken.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties...gelukkig zijn er mensen die wel serieus kunnen reageren.
Groetjes Brenda
vrijdag 20 februari 2009 om 09:24
quote:Dami2 schreef op 19 februari 2009 @ 22:07:
Ik ben blij dat je mij zo in mijn waarde laat Brenda. Altijd fijn om te zien dat moraalridders het heilige vuur niet alleen prediken maar ook zelf actief beoefenen.
Ik zou nu natuurlijk jouw gefreubel met uitnodigingen voor driejarigen kunnen linken aan een schrijnend gebrek aan zinvolle tijdsbesteding, maar ik heb net van je geleerd dat ik mensen in hun waarde moet laten. Ik zal je grote voorbeeld daarom ter harte nemen en mijn verveling oplossen met een hobby: ik ga alvast kaartjes punniken voor de vele kinderen die ik hoop te produceren.
Fijne dag en toedels!
Ik ben blij dat je mij zo in mijn waarde laat Brenda. Altijd fijn om te zien dat moraalridders het heilige vuur niet alleen prediken maar ook zelf actief beoefenen.
Ik zou nu natuurlijk jouw gefreubel met uitnodigingen voor driejarigen kunnen linken aan een schrijnend gebrek aan zinvolle tijdsbesteding, maar ik heb net van je geleerd dat ik mensen in hun waarde moet laten. Ik zal je grote voorbeeld daarom ter harte nemen en mijn verveling oplossen met een hobby: ik ga alvast kaartjes punniken voor de vele kinderen die ik hoop te produceren.
Fijne dag en toedels!