Apparte gebeurtenis in sauna
zondag 12 november 2017 om 22:08
Vanmiddag ben ik een heerlijk dagje wellness center geweest nou stond ik onder de douches en toen.stond er een jongen (ik denk dat ie een jaar of 18 was) tegenover mij. Nou keek ik een keer naar onder en zag ik dat hij een opkomende erectie had.Wat zouden jullie gedaan hebben. Ik ben maar weggelopen
maandag 13 november 2017 om 16:52
Dat vond ik de eerste keer sauna na mijn ooglaserbehandeling best confronterend. Zo zichtbaar als alles ineens wasRooss4.0 schreef: ↑13-11-2017 14:22Mijn visuele handicap en mijn brilloosheid in de sauna zorgen er vaak voor dat ik op mijn eiland zit te staren. Dat zou zomaar eens geheel onbedoeld richting jouw kruis kunnen zijn. Bedoel ik niks mee, ik zie het flobbeltje niet eens hangen waarschijnlijk maar je zou maar zo verkeerde ideeën kunnen krijgen.

maandag 13 november 2017 om 17:23
Om precies te zijn werd het metrisch stelsel reeds in de 18de eeuw ingevoerd. Voordien werd natuurlijk wel al objectief gemeten, alleen niet in centimeters.BeerVanEenVent schreef: ↑13-11-2017 16:02Het metrieke stelsel is niet voor niks ingevoerd in de 19e eeuw om dat te voorkomen en duidelijkheid te scheppen.
dinsdag 14 november 2017 om 09:46
Ach ja, als het gebeurt, dan gebeurt het. Persoonlijk vind ik 18-jarige jongetjes niet zo interessant, dus ik zou hem vooral lekker laten. Weglopen zou ik zelf een beetje overdreven vinden, maar kan me voorstellen dat sommige vrouwen zich er niet echt heel prettig bij voelen. Zolang een beginnende erectie alles is, vind ik het eigenlijk niet heel noemenswaardig.
dinsdag 14 november 2017 om 22:41
Ach, die jongen stond na een sauna sessie onder de douche al rozig een beetje na te genieten en zijn gedachten gleden af naar dat meisje dat hij al heimelijk een tijdje op afstand begeert...
Tot één of andere ouwe tang aanstoot nam aan zijn halfharde lummel daar zij dacht dat hij haar heimelijk begluurde. In werkelijkheid was haar aanwezigheid hem nog niet eens opgevallen.
Gelukkig voor hem liep ze weg...
Tot één of andere ouwe tang aanstoot nam aan zijn halfharde lummel daar zij dacht dat hij haar heimelijk begluurde. In werkelijkheid was haar aanwezigheid hem nog niet eens opgevallen.
Gelukkig voor hem liep ze weg...
dinsdag 14 november 2017 om 22:45
Ach, die jongen stond na een sauna sessie onder de douche al rozig een beetje na te genieten en zijn gedachten gleden af naar dat meisje dat hij al heimelijk een tijdje op afstand begeert...
Gelukkig voor hem is ze maar weggelopen...
Gelukkig voor hem is ze maar weggelopen...
woensdag 15 november 2017 om 07:57
woensdag 15 november 2017 om 08:55
Dat wel, maar als het nou zijn 1e keer sauna is....
de wereld wacht om ontdekt te worden

zaterdag 18 november 2017 om 09:01
Judy_Hopps schreef: ↑15-11-2017 07:57http://forum.fok.nl/topic/2409596
Zeg hier maar sorry tegen hem.![]()

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 18 november 2017 om 09:34
*PeturrRdeV-modus*... maarr er is meerr: Iemand op dat Fokforum bezigt óók de term 'appart'! Zeerr merrkwaarrdig!Judy_Hopps schreef: ↑15-11-2017 07:57http://forum.fok.nl/topic/2409596
Zeg hier maar sorry tegen hem.![]()