Apparte gebeurtenis in sauna

12-11-2017 22:08 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ben ik een heerlijk dagje wellness center geweest nou stond ik onder de douches en toen.stond er een jongen (ik denk dat ie een jaar of 18 was) tegenover mij. Nou keek ik een keer naar onder en zag ik dat hij een opkomende erectie had.Wat zouden jullie gedaan hebben. Ik ben maar weggelopen
Rooss4.0 schreef:
13-11-2017 14:22
Mijn visuele handicap en mijn brilloosheid in de sauna zorgen er vaak voor dat ik op mijn eiland zit te staren. Dat zou zomaar eens geheel onbedoeld richting jouw kruis kunnen zijn. Bedoel ik niks mee, ik zie het flobbeltje niet eens hangen waarschijnlijk maar je zou maar zo verkeerde ideeën kunnen krijgen.
Dat vond ik de eerste keer sauna na mijn ooglaserbehandeling best confronterend. Zo zichtbaar als alles ineens was O_O
BeerVanEenVent schreef:
13-11-2017 16:02
Het metrieke stelsel is niet voor niks ingevoerd in de 19e eeuw om dat te voorkomen en duidelijkheid te scheppen.
Om precies te zijn werd het metrisch stelsel reeds in de 18de eeuw ingevoerd. Voordien werd natuurlijk wel al objectief gemeten, alleen niet in centimeters.
Vreemd hoe jullie denken over een jongen van 18 en de controle over zen erectie.
Jonges worden doorgaans op hun 12 al seksueel 'actief', dus op je 18 heb je al een en ander onder controle
Ach ja, als het gebeurt, dan gebeurt het. Persoonlijk vind ik 18-jarige jongetjes niet zo interessant, dus ik zou hem vooral lekker laten. Weglopen zou ik zelf een beetje overdreven vinden, maar kan me voorstellen dat sommige vrouwen zich er niet echt heel prettig bij voelen. Zolang een beginnende erectie alles is, vind ik het eigenlijk niet heel noemenswaardig.
Ach, die jongen stond na een sauna sessie onder de douche al rozig een beetje na te genieten en zijn gedachten gleden af naar dat meisje dat hij al heimelijk een tijdje op afstand begeert...

Tot één of andere ouwe tang aanstoot nam aan zijn halfharde lummel daar zij dacht dat hij haar heimelijk begluurde. In werkelijkheid was haar aanwezigheid hem nog niet eens opgevallen.

Gelukkig voor hem liep ze weg...
Ach, die jongen stond na een sauna sessie onder de douche al rozig een beetje na te genieten en zijn gedachten gleden af naar dat meisje dat hij al heimelijk een tijdje op afstand begeert...

Tot één of andere ouwe tang aanstoot nam aan zijn halfharde lummel daar zij dacht dat hij haar heimelijk begluurde. In werkelijkheid was haar aanwezigheid hem nog niet eens opgevallen.

Gelukkig voor hem is ze maar weggelopen...
Hij fantaseert over een tweeling?
Zijn die beer en Charles al langsgeweest?
http://forum.fok.nl/topic/2409596

Zeg hier maar sorry tegen hem. ;-D
bruno100 schreef:
13-11-2017 21:27
Vreemd hoe jullie denken over een jongen van 18 en de controle over zen erectie.
Jonges worden doorgaans op hun 12 al seksueel 'actief', dus op je 18 heb je al een en ander onder controle
Dat wel, maar als het nou zijn 1e keer sauna is....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Je hebt hem gewoon teleurgesteld door en niet even mee te spelen. Foei TO! :whip:
koekies zijn lekker
_Amand schreef:
14-11-2017 23:02
Zijn die beer en Charles al langsgeweest?
Yup!
Heb niets met sauna's maar als ik het goed begrijp loopt iedereen daar achteruit, of omhoogkijkend, met de ogen dicht of een combinatie daarvan...
Judy_Hopps schreef:
15-11-2017 07:57

:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Judy_Hopps schreef:
15-11-2017 07:57

*PeturrRdeV-modus*... maarr er is meerr: Iemand op dat Fokforum bezigt óók de term 'appart'! Zeerr merrkwaarrdig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven