Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
woensdag 15 november 2017 om 10:12
wat leuk amereeh, de kamer!! mijn handen jeuken ook echt, wil zo graag de twee kamers van de jongens aanpakken, maar voelt nu nog te voorbarig. Ik wil beide jongens op 1 kamer en vooral aan die kamer moet dan het een en ander worden aangepast, vooral qua meubels en indeling. De babykamer kan redelijk zo blijven als ie nu is, hoewel ie blauwe gordijnen heeft... Al zou het een meisje worden, dan zou ik me daar alsnog niet zo aan storen denk ik...
grappig je opmerkingen over die darmen:) Ben blij dat het herkenbaar is!
@marilyn: ik heb me toen bij de oudste wel verdiept in verzekeringen. Kwam toen tot de conclusie dat het loonde om aanvullend te verzekeren, maar dat was o.b.v. veel extra kosten: zwangerschapscursus, bevallen in het ziekenhuis, kolf, en vergoeding kraamzorg. Bij nr 2 vielen die eerste twee items al af (ik ging niet nog een keer een cursus doen en bevallen in het zh had ik een indicatie voor), dus toen was het meteen niet meer gunstig om bij te verzekeren. Ik hou dus ook voor deze zwsch m'n basisverzekering. Ik zou dus als ik jou was goed kijken naar welke extra kosten je denkt te maken als je zwanger zou raken. Misschien valt dat wel mee namelijk en een aanvullende verzekering is best duur.
Ik heb ook altijd stress van kerst. Aan mijn kant van de familie liggen de relaties lastig en is het altijd gezeik/drama/ruzie/stress. En tussendoor dan proberen te doen alsof het toch allemaal super gezellig is. Soms lukt dat ook wel hoor, ik probeer er maar van te genieten op mijn manier en iedereen in z'n eigen sop te laten gaar koken;). Miss kun jij dat ook proberen
@dajka, succes vandaag bij vk! hoe laat mag je? kan me je ongerustheid voorstellen, met die hoofdpijn. Maar hoeft allemaal niks te betekenen he? Hoop dat het hartje voor je kunnen luisteren en dat het prachtig klinkt! en anders misschien toch een echo op eigen kosten (meestal +-30 euro) overwegen?
oo evda, snap je twijfels heel goed hoor! ik denk dat we allemaal wel van die vlagen hebben (maar als je eenmaal zwanger bent heb je niet echt een keus meer, dus dan zijn ze miss minder belangrijk). Bij jou hangt er nu nog een keuze vanaf, dus snap dat je twijfels dan ook serieus wilt nemen. Gewoon maar kijken welk gevoel het vaakst komt boven drijven. 100% van de tijd overtuigd zijn van het 1 of het ander gaat waarschijnlijk toch niet lukken.
En als je deze maand een poging waagt, wil dat niet zeggen dat het deze maand ook raak is he? Het zijn toch allemaal maar weer 'kansen'...
En vervelend dat je kindjes zo kwakkelen, dat is zo'n zorg altijd!
Hier morgen de echo idd. Misselijkheid en vermoeidheid nemen niet toe, eerder af, dus ga dan ook weer twijfelen. Hoop morgen eindelijk gerustgesteld te worden:)
grappig je opmerkingen over die darmen:) Ben blij dat het herkenbaar is!
@marilyn: ik heb me toen bij de oudste wel verdiept in verzekeringen. Kwam toen tot de conclusie dat het loonde om aanvullend te verzekeren, maar dat was o.b.v. veel extra kosten: zwangerschapscursus, bevallen in het ziekenhuis, kolf, en vergoeding kraamzorg. Bij nr 2 vielen die eerste twee items al af (ik ging niet nog een keer een cursus doen en bevallen in het zh had ik een indicatie voor), dus toen was het meteen niet meer gunstig om bij te verzekeren. Ik hou dus ook voor deze zwsch m'n basisverzekering. Ik zou dus als ik jou was goed kijken naar welke extra kosten je denkt te maken als je zwanger zou raken. Misschien valt dat wel mee namelijk en een aanvullende verzekering is best duur.
Ik heb ook altijd stress van kerst. Aan mijn kant van de familie liggen de relaties lastig en is het altijd gezeik/drama/ruzie/stress. En tussendoor dan proberen te doen alsof het toch allemaal super gezellig is. Soms lukt dat ook wel hoor, ik probeer er maar van te genieten op mijn manier en iedereen in z'n eigen sop te laten gaar koken;). Miss kun jij dat ook proberen
@dajka, succes vandaag bij vk! hoe laat mag je? kan me je ongerustheid voorstellen, met die hoofdpijn. Maar hoeft allemaal niks te betekenen he? Hoop dat het hartje voor je kunnen luisteren en dat het prachtig klinkt! en anders misschien toch een echo op eigen kosten (meestal +-30 euro) overwegen?
oo evda, snap je twijfels heel goed hoor! ik denk dat we allemaal wel van die vlagen hebben (maar als je eenmaal zwanger bent heb je niet echt een keus meer, dus dan zijn ze miss minder belangrijk). Bij jou hangt er nu nog een keuze vanaf, dus snap dat je twijfels dan ook serieus wilt nemen. Gewoon maar kijken welk gevoel het vaakst komt boven drijven. 100% van de tijd overtuigd zijn van het 1 of het ander gaat waarschijnlijk toch niet lukken.
En als je deze maand een poging waagt, wil dat niet zeggen dat het deze maand ook raak is he? Het zijn toch allemaal maar weer 'kansen'...
En vervelend dat je kindjes zo kwakkelen, dat is zo'n zorg altijd!
Hier morgen de echo idd. Misselijkheid en vermoeidheid nemen niet toe, eerder af, dus ga dan ook weer twijfelen. Hoop morgen eindelijk gerustgesteld te worden:)
woensdag 15 november 2017 om 10:34
jaaa Brianna spannend morgen!! Nog 1 nachtje slapen...die kwaaltjes hoeven echt niets te zeggen. Bij mijn jongste had ik nergens last van, het kan allemaal!
Leuk de boys op 1 kamer...ik zou dan ook helemaal los gaan ha ha.
Die meiden hebben ook sinds de zomer ieder een nieuw stekkie. Dus nu project 2.
Dajka, spannend vandaag!! Hoelaat moet je?
Marilyn...ja de feestdagen...ik houd er zo van maar de voorgesprekken hierover vind ik ook zo vermoeiend. Mijn familie en schoonfamilie hebben ieder zo hun eigen idee, weinig flexibiliteit. Ik heb tot nu toe mij altijd gehouden aan onze eigen familietraditie (vind ik gewoon het leukst) maar dit jaar had ik geen zin in gedobbel over wie wat waar dus dat heb ik aan mijn man overgelaten
.
Leuk de boys op 1 kamer...ik zou dan ook helemaal los gaan ha ha.
Die meiden hebben ook sinds de zomer ieder een nieuw stekkie. Dus nu project 2.
Dajka, spannend vandaag!! Hoelaat moet je?
Marilyn...ja de feestdagen...ik houd er zo van maar de voorgesprekken hierover vind ik ook zo vermoeiend. Mijn familie en schoonfamilie hebben ieder zo hun eigen idee, weinig flexibiliteit. Ik heb tot nu toe mij altijd gehouden aan onze eigen familietraditie (vind ik gewoon het leukst) maar dit jaar had ik geen zin in gedobbel over wie wat waar dus dat heb ik aan mijn man overgelaten
woensdag 15 november 2017 om 12:18
Helaas geen goed nieuws hier. Ik kwam binnen er vertelde meteen al aan de verloskunde dat ik bezorgd was (vooral omdat deze zwangerschap anders voelt dan de vorige twee). Ik kon meteen een echo krijgen. Daarop was een lege vruchtzak te zien, termijn 5,5 wk. Verdrietig maar ergens opgelucht om het gewoon te weten. Ik denk dat het verdriet nog moet binnenkomen. Man rijdt nu terug naartoe huis van werk, wel lief.
woensdag 15 november 2017 om 14:42
Ik herken de opluchting.
De angst dat het niet goed zit had ik ook zo erg, alsof je het voelt.
En dan een opluchting dat je het bevestigd krijgt en niet meer in onzekerheid zit ..
Maar neem de tijd om het te verwerken, het verdriet komt ook nog wel helaas.
Het is een enorme klap in je gezicht zulk nieuws
De angst dat het niet goed zit had ik ook zo erg, alsof je het voelt.
En dan een opluchting dat je het bevestigd krijgt en niet meer in onzekerheid zit ..
Maar neem de tijd om het te verwerken, het verdriet komt ook nog wel helaas.
Het is een enorme klap in je gezicht zulk nieuws
woensdag 15 november 2017 om 16:43
Dank voor jullie steun! Het gaat hier nog wel, voel me vooral heel erg afwezig. We gaan eerst kijken of de MK vanzelf ook gang komt, anders pillen en anders curretage. Over twee weken weer een afspraak bij de vk. Ik moet echt even schakelen in mijn hoofd, had al helemaal de uitgerekende datum in mijn gedachten, plannen ect. Ik heb regelmatig een soort buikpijn (geen krampen) dacht dat het het groeien van de baarmoeder was maar niet dus. Ik hoop echt dat de MK vanzelf op gang komt binnenkort.
Ja vreemd edva dat het toch op dat moment een soort opluchting is, je snakt naar duidelijkheid, en die krijg je. Daarna de klap.
Brianne, hopelijk voor jou gewoon goed nieuws morgen! Hoelaat moet je?
Ja vreemd edva dat het toch op dat moment een soort opluchting is, je snakt naar duidelijkheid, en die krijg je. Daarna de klap.
woensdag 15 november 2017 om 17:05
Sterkte Dajka. Wat een hoop pech toch in dit topic 
Brianne ik duim voor je hoor. Zo spannend die eerst echo altijd.
Hier is de kleine meid alweer 3 weken en wat is het toch een cadeautje. Ze is echt een voorbeeldige baby die s nachts als 6 uur achter elkaar slaapt en verder weinig huilt. Ze groeit als kool op mijn borstvoeding in 2,5 week zat ze al 800 gram boven geboortegewicht (ik noem haar dan ook bolke de beer
)
Het enige lastige vond ik wel dat de oudste de eerste week erg van slag was. Na een paar dagen kwam dat eruit en begon ze heel hard te huilen dat ze zich zo raar voelde. Nu ik zelf weer helemaal op de been ben en alles weer wat normaler is gaat het gelukkig helemaal goed. Ze zijn allebei heel trots op hun zusje en willen haar de hele tijd knuffelen en vasthouden (oké dat is soms ook wel irritant
)
Brianne ik duim voor je hoor. Zo spannend die eerst echo altijd.
Hier is de kleine meid alweer 3 weken en wat is het toch een cadeautje. Ze is echt een voorbeeldige baby die s nachts als 6 uur achter elkaar slaapt en verder weinig huilt. Ze groeit als kool op mijn borstvoeding in 2,5 week zat ze al 800 gram boven geboortegewicht (ik noem haar dan ook bolke de beer
Het enige lastige vond ik wel dat de oudste de eerste week erg van slag was. Na een paar dagen kwam dat eruit en begon ze heel hard te huilen dat ze zich zo raar voelde. Nu ik zelf weer helemaal op de been ben en alles weer wat normaler is gaat het gelukkig helemaal goed. Ze zijn allebei heel trots op hun zusje en willen haar de hele tijd knuffelen en vasthouden (oké dat is soms ook wel irritant
woensdag 15 november 2017 om 17:36
Had ik echt ook de opluchting vooral de laatste keer!Dajka schreef: ↑15-11-2017 16:43Dank voor jullie steun! Het gaat hier nog wel, voel me vooral heel erg afwezig. We gaan eerst kijken of de MK vanzelf ook gang komt, anders pillen en anders curretage. Over twee weken weer een afspraak bij de vk. Ik moet echt even schakelen in mijn hoofd, had al helemaal de uitgerekende datum in mijn gedachten, plannen ect. Ik heb regelmatig een soort buikpijn (geen krampen) dacht dat het het groeien van de baarmoeder was maar niet dus. Ik hoop echt dat de MK vanzelf op gang komt binnenkort.
Vervelend hè dat je er nog niet zomaar bent .. het moet er nog uit
Dat groeien van de baarmoeder kan wel.
Dat had ik ook, bij de miskraam waar ik pas met 13 weken achter kwam, was het vruchtje gestopt met 7,5 week maar mijn baarmoeder zo groot, passend bij een vrucht van 13 weken..
Je lichaam snapt het niet en houdt je zwanger..
Veel sterkte de komende periode.
Het heeft echt even tijd nodig om te landen, eerst ben je nog zwanger en maak je plannen. En boem ineens niet meer, alsof je een klap in je gezicht krijgt... duurt helaas even voordat dat doordringt..je hebt toch een paar weken gedacht dat je een kindje zou verwachten.. heel normaal dat je je nu lamgeslagen voelt.
Sterkte meis, ik leef met je mee
woensdag 15 november 2017 om 20:43
hey labello, leuk om te horen hoe het nu gaat met 3 kindjes! snap het helemaal, je verhaal over de oudste. Dat zou ik hier ook wel zien gebeuren, de oudste is ook wel gevoelig voor die dingen en heeft dan ook net die leeftijd zoals bij jou. Fijn dat het nu beter is. Het is ook zo anders natuurlijk in huis, helemaal die eerste dagen/weken als jij ook nog echt in het kraambed zit. Wel heel schattig dat ze nu al zo lief zijn voor hun zusje (al kan het soms idd te veel zijn:)). En super goed zeg, dat ze zo goed gegroeid is!! lekkere slagroom heb je;)
dajka, hoe gaat ie? Ik ben echt helemaal van slag van je berichtje, vind het zo naar voor je. Had echt gedacht dat het wel goed zou zitten, ondanks je gebrek aan klachten... Wel 'fijn' dat je meteen een echo kon krijgen, denk ik? nog langer in onzekerheid lijkt me helemaal naar geweest... Maar goed, hier koop je ook niks voor natuurlijk.. En begrijp het helemaal wat je zegt over die uitgerekende datum al in je hoofd en zo. Heb ik ook. Ondanks dat je wel soort van een slag om de arm houdt, denk je toch de hele tijd 'van de zomer krijg ik een baby, heb ik verlof, etc, etc.' Hoop voor je dat het idd vanzelf op gang komt, en een beetje snel. Lijkt me zo gek om er nog zo mee rond te lopen... Ik denk aan je hoor, sterkte!! Hoop wel dat je hier blijft meeschrijven, en zo niet:
voor komende tijd
hier morgen de echo idd, 16.40u mogen we. en heb gelukkig nog oppas kunnen regelen voor de jongens, heel fijn. vind het wel heel spannend nu, helemaal na al die slechte berichten over eerste echo's ....
dajka, hoe gaat ie? Ik ben echt helemaal van slag van je berichtje, vind het zo naar voor je. Had echt gedacht dat het wel goed zou zitten, ondanks je gebrek aan klachten... Wel 'fijn' dat je meteen een echo kon krijgen, denk ik? nog langer in onzekerheid lijkt me helemaal naar geweest... Maar goed, hier koop je ook niks voor natuurlijk.. En begrijp het helemaal wat je zegt over die uitgerekende datum al in je hoofd en zo. Heb ik ook. Ondanks dat je wel soort van een slag om de arm houdt, denk je toch de hele tijd 'van de zomer krijg ik een baby, heb ik verlof, etc, etc.' Hoop voor je dat het idd vanzelf op gang komt, en een beetje snel. Lijkt me zo gek om er nog zo mee rond te lopen... Ik denk aan je hoor, sterkte!! Hoop wel dat je hier blijft meeschrijven, en zo niet:
hier morgen de echo idd, 16.40u mogen we. en heb gelukkig nog oppas kunnen regelen voor de jongens, heel fijn. vind het wel heel spannend nu, helemaal na al die slechte berichten over eerste echo's ....
donderdag 16 november 2017 om 07:08
Hi dames!
Zo fijn om hier alles van me af te schrijven. Vandaag voel ik me toch echt wel somberder dan gisteren. Gisteren was ik nog heel rationeel, nu besef ik echt dat het ‘verheugen’ op een kindje gewoon over is. Althans voor nu.
Edva, bedankt voor de lieve woorden. Mijn baarmoedergrootte paste bij een termijn van 5,5 wk, dus die buikpijn betekent in mijn geval iets anders. Ik hoop dat het snel over gaat in krampen en dat het dan spontaan komt. Jij heb curretages gehad toch?
Ik heb met de vk afgesproken om eerst twee weken af te wachten. Weet nu eigenlijk niet meer of ik dat wil, ik voel me er zo somber bij. Misschien dat ik toch morgen ga bellen om het eerder ‘op te lossen’.
Labello, wat fijn om ook iets positiefs te lezen. Drie meiden? Hoe oud zijn de oudsten?
Brianne wat weer laat op de dag!! Alle hoop op een kloppend
! Voor mijzelf was het trouwens toch ook onverwacht. Ik was bezorgd en wou snel een echo (wat heel fijn was dat ze dat gewoon deden), maar dacht toch dat het wel goed zou zitten. Ik hoop dat je ons snel wat positief nieuws komt brengen! Statistisch gezien zou het wel moeten (helemaal uitgaande van ons uitgerekend in juni topic)
Zo fijn om hier alles van me af te schrijven. Vandaag voel ik me toch echt wel somberder dan gisteren. Gisteren was ik nog heel rationeel, nu besef ik echt dat het ‘verheugen’ op een kindje gewoon over is. Althans voor nu.
Edva, bedankt voor de lieve woorden. Mijn baarmoedergrootte paste bij een termijn van 5,5 wk, dus die buikpijn betekent in mijn geval iets anders. Ik hoop dat het snel over gaat in krampen en dat het dan spontaan komt. Jij heb curretages gehad toch?
Ik heb met de vk afgesproken om eerst twee weken af te wachten. Weet nu eigenlijk niet meer of ik dat wil, ik voel me er zo somber bij. Misschien dat ik toch morgen ga bellen om het eerder ‘op te lossen’.
Labello, wat fijn om ook iets positiefs te lezen. Drie meiden? Hoe oud zijn de oudsten?
Brianne wat weer laat op de dag!! Alle hoop op een kloppend
donderdag 16 november 2017 om 07:41
Dajka sorry even kort heb buikgriep.
Maar heb inderdaad 3 curretages gehad.
Er zit een heeeeeeel klein risico aan verbonden op complicaties.
De ingreep zelf valt reuze mee.
10 min narcose, nauwelijks napijn.
In mijn geval was afwachten geen optie, werd er gek van.
Ze hebben wel een afwachten policy dus moest de laatste keer flink op mijn strepen staan
Maar heb inderdaad 3 curretages gehad.
Er zit een heeeeeeel klein risico aan verbonden op complicaties.
De ingreep zelf valt reuze mee.
10 min narcose, nauwelijks napijn.
In mijn geval was afwachten geen optie, werd er gek van.
Ze hebben wel een afwachten policy dus moest de laatste keer flink op mijn strepen staan
donderdag 16 november 2017 om 08:17
Ach dajka wat verdrietig om te horen. Het is heel herkenbaar. Opeens is daar dan het besef.
Persoonlijk vind ik twee weken wel erg lang hoor.
Ik ben die bewuste avond ook verslagen naar huis gegaan om verder af te wachten. (Had al wel veel bloed)
Na een onrustige nacht heb ik toch teruggebeld en gevraagd om pillen voor het opwekken.
Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt. sterkte!!
Persoonlijk vind ik twee weken wel erg lang hoor.
Ik ben die bewuste avond ook verslagen naar huis gegaan om verder af te wachten. (Had al wel veel bloed)
Na een onrustige nacht heb ik toch teruggebeld en gevraagd om pillen voor het opwekken.
Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt. sterkte!!
donderdag 16 november 2017 om 09:35
thnx meiden!
Heb veel aan je gedacht dajka, vind het zo stom en verdrietig voor je. snap dat het toch onverwacht was, je probeer echt hoop en vertrouwen te houden, dus dan heb je er toch een ander idee bij als die echo dan gemaakt wordt. En ik snap ook dat je nu misschien niet wil afwachten. Ik zou het ook zo snel mogelijk willen afronden denk ik, anders zit je maar... pff nou meid, ik kan niks anders dan je een dikke knuffel toesturen
hou je taai
en idd, dat uitgerekend in juni topic... het is bijna niet te geloven
fijn dat jullie duimen! ik voel me best heel onzeker. Het is de afgelopen weken op en af gegaan met m'n vertrouwen, ben er zeker niet 'helemaal van slag' van of zo, maar ben wel toe aan zekerheid nu. Vannacht ook super slecht geslapen, kon alleen maar denken aan dat de echo niet goed was, etc.. Nou goed, ik ga me nu nog maar even proberen te concentreren op m'n werk...
Heb veel aan je gedacht dajka, vind het zo stom en verdrietig voor je. snap dat het toch onverwacht was, je probeer echt hoop en vertrouwen te houden, dus dan heb je er toch een ander idee bij als die echo dan gemaakt wordt. En ik snap ook dat je nu misschien niet wil afwachten. Ik zou het ook zo snel mogelijk willen afronden denk ik, anders zit je maar... pff nou meid, ik kan niks anders dan je een dikke knuffel toesturen
en idd, dat uitgerekend in juni topic... het is bijna niet te geloven
fijn dat jullie duimen! ik voel me best heel onzeker. Het is de afgelopen weken op en af gegaan met m'n vertrouwen, ben er zeker niet 'helemaal van slag' van of zo, maar ben wel toe aan zekerheid nu. Vannacht ook super slecht geslapen, kon alleen maar denken aan dat de echo niet goed was, etc.. Nou goed, ik ga me nu nog maar even proberen te concentreren op m'n werk...
donderdag 16 november 2017 om 09:58
Oh nee Dajka, wat een rot bericht. Het zit ons idd niet mee in deze topic.
Sterkte meis. En ik kan me voorstellen dat je het achter de rug wil hebben.
En dat je niet 2 weken wil zitten wachten tot er iets gebeurd.
Het gevoel dat het niet goed was had ik ook. Dus herkenbaar.
Heel veel sterkte Dajka!
Spannend Brianne vanmiddag. Voor jou sterkte met wachten tot vanmiddag.
Sterkte meis. En ik kan me voorstellen dat je het achter de rug wil hebben.
En dat je niet 2 weken wil zitten wachten tot er iets gebeurd.
Het gevoel dat het niet goed was had ik ook. Dus herkenbaar.
Heel veel sterkte Dajka!
Spannend Brianne vanmiddag. Voor jou sterkte met wachten tot vanmiddag.
donderdag 16 november 2017 om 13:12
Snap ik brianne
Ik zou gewoon vragen of ze kunnen beginnen met de echo.
Waarschijnlijk zit het gewoon goed. Zo niet dan is dat heel erg ***, en dat wil je natuurlijk ook echt niet, maar dan is het ook gewoon niet goed. Ik duim voor je dat je straks gewoon gerustgesteld wordt!
Ik heb net met de vk gebeld en heb nu een afspraak voor dinsdag bij de gyn. Voelt al stukken beter zo. Mocht het nog spontaan beginnen is het mooi meegenomen.
Edva, beterschap!
Amereeh, bij hoeveel weken had jij een miskraam?
Ik zou gewoon vragen of ze kunnen beginnen met de echo.
Waarschijnlijk zit het gewoon goed. Zo niet dan is dat heel erg ***, en dat wil je natuurlijk ook echt niet, maar dan is het ook gewoon niet goed. Ik duim voor je dat je straks gewoon gerustgesteld wordt!
Ik heb net met de vk gebeld en heb nu een afspraak voor dinsdag bij de gyn. Voelt al stukken beter zo. Mocht het nog spontaan beginnen is het mooi meegenomen.
Edva, beterschap!
Amereeh, bij hoeveel weken had jij een miskraam?
donderdag 16 november 2017 om 13:44
donderdag 16 november 2017 om 20:17