Zwanger van de 3e

09-07-2017 13:40 1015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.

Wie is er nog meer zwanger van de 3e?

Groetjes Marilyn

marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.

brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.

kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
Evda wat leuk dat je weer naar ‘ja’ neigt. Zon wens is niet opeens weg natuurlijk. Van een afstandje heb je niets om zorgen te maken, maar voor jou zelf is het natuurlijk meer beladen als je meerdere MKs gehad hebt. De grootste kans is gewoon dat alles goed gaat (vertel ik mezelf ook elke dag :facepalm: ). En weet duurt het even voordat je zwanger raakt, dus ik snap je beslissing! Mijn kinderen zijn vier en zes trouwens. Hoe oud is jouw jongste ook alweer?

Marilyn...heb je het thuis al aangekaart? Of wacht je vrijdag even af...Mijn zwangerschappen waren alledrie in ronde 1-2 raak.

Brianne, wat grappig dat jij je baarmoeder kan voelen. Ik heb daar nog nooit bij stilgestaan. Ik zal eens voelen als ik plat lig. Ja de kwaaltjes komen en gaan, vandaag en gisteren ben ik gek genoeg helemaal niet echt moe. Ik had gisteren ook een piepklein beetje bloed (nou ja, afscheiding had iets meer een roze kleur), ik schrok wel, maar het zette niet echt door. Ik heb geaccepteerd dat het nog even duurt dat ik een echo krijg. Ik probeer er op te vertrouwend dat alles goed is, anders hou ik het mentaal niet vol. Ik voel me baarmoeder vaak een beetje oprekken (denk ik), een soort buikpijn maar geen menstruatiepijn. Als het niet goed is dan is het toch een enorme klap, daar kan ik me toch niet op voorbereiden. Straks bij de NIPT wordt het ook weer stressen denk ik. Ga jij ook een NIPT doen?

Hoe is het eigenlijk met alle andere meiden?
heel goed hoor dajka, dat je er zo in probeert te staan. Je moet er ook vanuit gaan dat het goed is, want anders hou je het idd niet vol. En een teleurstelling als het niet goed is zal het toch wel zijn, daar kun je je niet op voorbereiden. Schrikken altijd he, dat bloedverlies. Ook al is het maar zo'n klein beetje.
wat betreft die baarmoeder voelen: ik ben een beetje een vakidioot Met deze termijn is het nog nauwelijks te voelen hoor, meestal pas rond 10wkn oid, komt ie boven het schaambeen uit. dus no worries als je 'm niet voelt;)
Wij gaan ook de nipt doen ja. Ook dat zal idd wel weer stress geven, helemaal na Marilyns verhaal hier... maar idd, die kansen zijn gewoon zo klein, we moeten uitgaan en hopen op het beste.

@marilyn: oja, bij ons was het raak na 3 mnd, na 1 mnd, en na 5 mnd.
Hoi allemaal!
Wat waardeloos die nieuwe update van het forum op je telefoon. Ik lees wel trouw mee hoor maar reageren vind ik echt een crime. Nu even achter de PC!

@Dajka, ik heb geloof ik even gemist hoelang je zwanger bent? Wanneer is je echo? Altijd even schrikken he...ik ken het gevoel!

@Brianna, hoe gaat het nu? Vloeien gestopt? Nog een weekje he! Bij mijn laatste meting zat mijn BM al stukken hoger dan normaal in deze termijn, Dat is ook te zien ;-)

@Evda Fijn dat je weer ongesteld bent geworden. Ga je komende ronde zingend de kerk uit of al voorzichtig wat meer gericht? Ik vind dat je er goed over nadenkt hoor. Lijkt me heel zwaar met 3 kids als man 6 dagen werkt poe, respect!

@Marilyn spannend hoor...morgen NOD toch? Al wat meer symptomen? Waneer ga je het met man bespreken?
bij ons was het raak na 3 mnd, na 1 mnd, na 1 mnd (mk) en 3 mnd.

Barbabella, hoe gaat het met jou??

Hier inmiddels de 20 weken echo gehad. Onze boy is helemaal goedgekeurd! Vind ik toch altijd weer een mijlpaal. Mijn baarmoeder ligt ook aan de achterkant dus ik voel hem ook al heel goed bewegen. Daar kan ik erg van genieten. Zal echt de allerlaatste keer zijn.
Verder nog steeds halve dagen aan het werk. S middags doe ik lekker een dutje. Ik ben echt moe moe moe. Slapen doe ik nog als een blok. Dat is wel wat anders dan vorige zwangerschappen ha ha.
Brianne en Dajka, wat vervelend die onzekerheden en dat wachten.. Dat is echt het lastige van die eerste twaalf weken.. Blijf erop vertrouwen dat het goed zit en voor je het weet zijn die 12 weken voorbij en kun je weer genieten.

Amereeh: wat een opluchting dat de 20 weken echo goed was! ook weer zo`n spannende mijlpaal. .wat vliegt de tijd zeg met jouw zwangerschap!
Vervelend dat je zo moe bent, maar wel fijn dat je af en toe bij kunt slapen..
Dat is wel een voordeel als er twee op school zitten.
Ik vond de tweede zwangerschap ook al erg zwaar, omdat mijn zoontje nog niet op school zat, maar ook nooit meer sliep smiddags (was toen 3,5)

Ja de wens blijft voor mij, we gaan er gewoon voor :)....... dwz gewoon zingen in de kerk.. zeg maar :) .. Ga er wel vanuit dat het wel een half jaar kan duren (laatste keer ronde 7)
Natuurlijk hou ik angsten, twijfels etc, maar de wens blijft maar schreeuwen.
Ook zal het druk worden, omdat mijn man 6 dagen werkt.
Maar dat zijn maar momenten, dat drukke.. Als mijn zoontje op school zit, dan heb ik het juist heel rustig met alleen mijn dochter..
En mijn schoonmoeder woont gelukkig naast me dus daar kunnen de kinderen ook gewoon heen als ik even omhoog zit of een afspraak heb.
Dus sta er niet helemaal alleen voor. .

pffff mijn menstruatie is echt zoooo zwaar deze keer.. maar ben wel blij dat het allemaal nog werkt.
Wat fijn amereeh dat de echo helemaal goed was. zeker een mijlpaal! Fijn dat t werkt voor je, met die halve dagen werken. En zo leuk om m al te voelen bewegen! Echt iets om weer naar uit te kijken voor mij;)

Leuk Evda dat jullie de knoop hebben doorgehakt! Ik ga duimen voor een snelle zwangerschap en vooral een voorspoedige dit keer!

Ik lig inmiddels ziek in bed. Denk dat er een virus bij gekomen is want naast die misselijkheid en vermoeidheid, heb ik nu ook keelpijn, diarree, etc... Blegh. Hoop dat t snel beter is want dit is niks. Als ik zo nog 10 wkn door moet wordt t wel erg lastig... Dus laten we hopen dat t virus t grootste deel vd ellende verklaard;)
Trouwens ook weer bruine afscheiding bij afvegen... Zal ook wel loslopen.
Oh Bah Brianne, Het zit je niet mee. Beterschap!

Leuk Eva zo'n optreden in de Kerk :cheer: Ik hoop op een snelle en voorspoedige zwangerschap voor je.

Fijn dat je menstruatie is doorgebroken. Bij mij was de eerste keer een drama.
Zo heftig. Kon nog geen 2 uur doen met een super tampon. En dan zit je in CenterParcs en de kids willen zwemmen. haha. 2 van die heftige dagen gehad en verder duurde het heel lang.

Hier ook ongesteld. Als sinds dinsdag. Eerste paar dagen klein beetje maar het begint nu echt te komen. Ook met de fijne bijbehorende buikpijn ed.

Ik Twijfel nog steeds. Lastig... Ik wacht nog op een goed moment. Ik denk dat manlief niet wil... Maar dat is wat ik voor hem invul.

Dit weekend verjaardag van de jongste. Heb er zin in.
Heb een doosje junior lego en een Bruder vuilnis auto gekocht. En nog wat kleine dingen en een nieuw shirt.
Vanavond de kamer versieren :-)

Amereeh. Wat fijn een goede 20 weken echo. Gefeliciteerd. Is toch altijd fijn om een bevestiging te krijgen.

Dajka, Wat snel. En bij de rest ook wel snel. Best geluk. Ik vond 3 maanden al zo lang duren. Maar als je een jaar bezig bent lijkt me zo zwaar..

Ik kon mijn baarmoeder ook voelen. Met ongeveer 12 weken. En als ik een volle blaas had helemaal.
leuk marilyn, de verjaardag van je jongste. Veel plezier alvast!
Ik zou het echt asap bespreken met je man, je kunt maar beter weten waar je aan toe bent toch? en misschien komen jullie al pratend juist op de meest geschikte beslissing. Helemaal als je zelf toch ook twijfelt. Nu zit je te gokken naar zijn mening en hij misschien naar de jouwe... Succes vanavond :P

hier gelukkig wat beter dan gister, dus ik kan iig voor de jongens zorgen. Misselijkheid komt en gaat maar is te handelen. Nu écht aftellen tot de echo, minder dan een week. Heb alleen nog geen opvang voor de jongens en wil ze eigenlijk niet mee hebben...
Marilyn; optreden in de kerk :rofl: met zingen erbij .
Ik zou het toch maar eens bespreken met je man ..
De twijfels zijn herkenbaar hoor .
Maar weetje, je hebt als vrouw zijnde toch die warme gevoelens van een Zwangerschap gehad.. en ondanks dat het een ongeplande Zwangerschap was, heb je voor jezelf vast allemaal redenen bedacht waarom een derde wel welkom zou zijn geweest .
Die gevoelens gaan -ondanks je twijfels- toch niet weg, denk ik ...
Bij mij komen er soms ook weer twijfels hoor... Maar als ik er dan aan denk dat er helemaal geen derde bijkomt, vind ik dat toch ook weer erg jammer.. Ik heb nog meer plaats in mijn hart voor nog een kindje :heart: en nog een kamertje vrij ook :) ..
Ben benieuwd hoe je man gaat reageren.. zou je gevoelens zeker uitspreken..

Brianne beterschap nog, hopelijk knap je snel weer helemaal op..
Zwanger en ziek zijn is niet grappig.
En bovendien hebben mama's helemaal geen tijd om ziek te zijn.
Beterschap Brianne!
Sorry dajka helemaal vergeten jouw vraag te beantwoorden..mijn jongste is 1,5 :) en de oudste 5 ... Ik hoopte deze keer een klein leeftijdsverschil, maar dat heb je dus niet voor het zeggen.. wanneer heb je je echo?
Thnx polonaise en evda! Voel me wel weer beter gelukkig. En mn man is weer thuis, dus dat scheelt ook veel!

Fijn weekend iedereen!
Op dagen als vandaag twijfel ik weer over een derde.
Mijn zoontje vraagt zoveel aandacht en energie en praat de hele dag ..
Het is een schat hoor, maar vreet energie ..
En mijn dochter wordt dan ook heel onrustig .
Als hij naar school is dan denk ik weer er kan er makkelijk nog 1 bij.
Wordt gek van mezelf soms :)
Oo snap ik heel goed hoor Evda! Maar die momenten zullen altijd blijven he. Ik heb nu nog zeker een paar keer op een dag dat ik zelfs beide jongens 'weg wens', omdat t me dan nauwelijks lukt mn hoofd boven water en de jongens in t gareel te houden. Maar dat betekent niet dat ik ze liever niet gekregen had. Dus ook als jullie derde er straks is (want ik denk dat ie er zeker gaat komen;)), zul je ook momenten hebben dat je denkt 'maar hoe moet dit dan?', maar daar vind je een weg in! En dat is als t goed is, t kleinste deel vd tijd;) De rest vd tijd zul je je compleet voelen als gezin en genieten vd schatjes;)
brianne85 schreef:
11-11-2017 13:22
Oo snap ik heel goed hoor Evda! Maar die momenten zullen altijd blijven he. Ik heb nu nog zeker een paar keer op een dag dat ik zelfs beide jongens 'weg wens', omdat t me dan nauwelijks lukt mn hoofd boven water en de jongens in t gareel te houden. Maar dat betekent niet dat ik ze liever niet gekregen had. Dus ook als jullie derde er straks is (want ik denk dat ie er zeker gaat komen;)), zul je ook momenten hebben dat je denkt 'maar hoe moet dit dan?', maar daar vind je een weg in! En dat is als t goed is, t kleinste deel vd tijd;) De rest vd tijd zul je je compleet voelen als gezin en genieten vd schatjes;)
Wat fijn dat je helpt relativeren Brianne, dat helpt :) .
Je hebt helemaal gelijk..het zijn inderdaad momenten.. vanmorgen was het allemaal pittig en dacht ik whaaaaa, hoe doe ik er nu nog een derde bij . en nu zijn ze allebei weer poeslief en is er niks Loos.
Zou ze ook beide voor geen goud willen missen ..Ze zijn een verrijking van mijn leven.. :heart: .
En je hebt gelijk, die momenten blijf je houden...net zoals bij jou dat je ziek bent bijvoorbeeld, je hebt gewoon geen tijd om ziek te zijn als moeder zijnde ..
En ben "blij" te horen niet de enige te zijn met van die "lastige " momenten, kan me voorstellen dat het met twee van die kleintjes bij jou soms ook erg druk is .. maar inderdaad daar vind je vanzelf je weg in (al moet ik soms even accepteren dat mijn huis even ontploft is)

Haha in denk ook dat die derde gaat komen :cheer: .. moet niet zoveel nadenken.

Hoe gaat het vandaag met jou Brianne .. voel je je beter? Bruinverlies weer gestopt?
Aftellen tot donderdag :) .
Op naar een mooie echo!!
pfff net een heel bericht getypt, maar er ging iets mis, dan maar weer opnieuw.

Edva, herkenbaar twijfels op zo'n *** dag, dat zal altijd wel blijven zolang het maar niet gaat overheersen. Leuk dat jullie er weer voor gaan! Hopelijk is het snel raak deze keer.

Brianne, weer helemaal beter? Fijn dat je donderdag een echo hebt!

Marilyn, gefeliciteerd met je jongste! Leuke verjaardag (gehad)? Was/is hij blij met z'n kado's? Idd wel een idee om het gewoon met je man te bespreken als jij ook twijfelt, komen jullie misschien samen tot de juiste beslissing. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat bij mij te twijfels pas nu echt weg zijn nu ik zwanger ben (kan ook niet meer terug natuurlijk), daarvoor waren er altijd momenten van: "het zou leuk zijn maar het is nu ook gewoon goed" en op momenten dat ik de kinderen achter het behang kon plakken wilde ik natuurlijk helemaal niet, hahaha.

Amareeh, wat fijn een goede 20wk echo! Wist je al eerder dat het een jongen wordt? Leuk na twee meisjes. Ik ben 8wk zwanger trouwens.

Gisteren heb ik het aan mijn ouders en zus verteld. Ze reageerden heel leuk! Ik kon vooral aan mijn ouders, met name mijn moeder zien dat ze het echt heel leuk vinden. Mijn moeder had al een vermoeden omdat ze foliumzuur had gespot in ons huis, haha. Al ging het wel vrij snel weer over een ander onderwerp, terwijl mijn hoofd er natuurlijk helemaal vol van zit :hyper:

Ik heb woensdag de eerste intake bij de vk, ik denk zonder echo. Ik voel me een stuk beter dan tijdens mijn vorige zwangerschappen rond deze periode, dus een bevestiging zou wel fijn zijn. Echt misselijk ben ik niet, en was ik toen wel. Ik zal het woensdag eens bespreken.
Dajka: wat leuk al 8 weken... Wel of niet misselijk zegt echt niks.. iedere Zwangerschap is anders ... Ik was juist bij zoon en dochter niet misselijk en bij de laatste Zwangerschap de hele dag door kotsmisselijk en dat werd een miskraam..
Herkenbaar, toen ik zwanger was waren de twijfels direct verdwenen..
Je kunt dan inderdaad niet meer terug haha.. en uiteindelijk komt het natuurlijk goed en vind je je draai op slechte dagen ook wel weer..
Lijkt me gewoon zoooo gezellig een groot gezin.
Moet er niet aan denken als ze allemaal op school zitten, ik werk maar 2,5 dag en ben niet van plan om meer te gaan werken als ze op school zitten dus heb graag nog een kleintje thuis op mijn vrije dagen .. natuurlijk gaat de derde op den duur ook weer naar school, maar dan kan ik dat moment weer paar jaar uitstellen :) .

Marilyn al met je man gesproken?
leuk dajka, dat je het verteld hebt!! en heel herkenbaar dat het dan al snel ergens anders over gaat, terwijl je zelf denkt 'hallo, ik had echt super leuk en bijzonder nieuws waar we rustig de hele avond over kunnen praten;)!'. Ik heb het inmiddels aan 3 vriendinnen verteld. 1 was echt heel enthousiast, nota bene degene zonder kids. Maar die andere twee waren zo van 'oo gefeliciteerd! hoe gaat het verder, op je werk?'... toch jammer! maar ja, ik kan ook niet van hen verwachten dat ze er net zo vol van zijn als dat ik ben:)
FIjn dat je je nog steeds goed voelt, maar snap je wens om bevestiging heel goed. Misschien dat de vk een echo met je kan afspreken voor binnenkort. Of misschien kan ze wel proberen het hartje te luisteren. Ik heb dat toen ook gevraagd met m'n eerste. Ze zei toen nog, 'nee, dat kan niet met deze termijn, dan hoor ik niks', maar nadat we het er even over gehad hadden en ik beloofde dat ik het écht niet erg zou vinden als het nog niet te horen was, heeft ze gewoon een poging gedaan en toen hoorde ze het. Ik was toen nog geen 10 wkn volgens mij en kreeg toen ook pas later een echo. Vond die bevestiging toch heel fijn.

de twijfels blijven af en toe hoor evda, is ook niet erg. Komt goed!

Ik voel me wel weer ook. Bruinverlies komt en gaat. misselijkheid ook. Op naar donderdag;)
@dajka: dat uitgerekend in juni topic is wel een beetje een sneue bedoening... we zijn zo'n beetje de enige daar die wat schrijven :couple: haha
Hey Ladies,

Dank je wel voor de felicitaties. We hebben een hele leuke drukke dag gehad :-) Zoonlief is verwend met heel veel cadeaus. En is super blij met zn lego en vuilnisauto.

Morgen echt jarig en trakteren op school. Vanavond cakejes bakken :-) Vind ik niet erg.

Vrijdag kwam het toevallig ter sprake. Mn man had het ergens over dus ik kon het mooi inkoppen.
Hij zei als jij dat graag wil dan sta ik daar achter. Maar zijn keus is het niet..

Hij is bezig met een andere baan. En zaterdag op de verjaardag zei hij als we nog een kindje krijgen dan krijg ik 4 weken verlof. Dus tja. Als je het echt niet ziet zitten zeg je dat toch ook niet toch?

Ik laat het deze maand nog even met rust. Denk ik. Mn cyclus is nog een beetje van slag.
Maar tegen het einde van het jaar moeten we ook weer naar de zorgverzekering kijken dus dan de knoop echt doorhakken. Misschien kan ik wel niet wachten. We zien wel hoe het loopt.
Deze maand al zou toch niet handig zijn. Dan zou ik 2 weken voor mn oudste zoon uitgerekend zijn.

Als mn man die baan zou aannemen word het ook weer anders. Moet ie 5 dagen naar Amsterdam. Nu werkt ie op 10 km afstand. Hij werkt 2 halve en 3 hele dagen. Waar van een halve en een hele vaak thuis. Dus dan komt er veel meer op mij terecht straks. Al zou dat de keus voor de 3e niet moeten beïnvloeden.

Zaterdag waren ze bij ons ook vervelend. Dat was verjaardag stress denk ik haha.
Toen de visite er eenmaal was was het over.

Dajka. Wel fijn dat ze leuk reageerden al is het maar kort.
Jammer he dat ze er dan niet lekker over blijven kletsen. Hier kan je altijd komen kletsen :-D

8 weken alweer. Dat gevoel zegt niks. Ik heb bij alle 3 de keer geen last gehad van misselijkheid. Alleen bij de laatste keer enorm last van jeuk. (omdat het een meisje was denk ik) Ik heb al eczeem. NIet heel erg.

Jammer dat ze niet overal een vroege echo maken.
Bij ons doen ze dat wel met 7 weken. Dat is wel fijn. Anders moet je idd echt wachten tot 10 weken of zo.. Je wil zo graag bevestiging.

@Eva. Dat lijkt me nu wel echt een voordeel. Bij een derde. De andere 2 zijn naar school dus kan je lekker tutten met de kleine. Bij de 2e was dat anders. Dan heb je er 2 in huis en moet de oudste ineens mama's aandacht delen.

Ik ga maar weer eens wat doen.
OVer een uur gaan we sporten op het werk. Mogen alleen de ruimte niet gebruiken dus we gaan buiten bij een plas met een zandstrandje aan de slag.
Ben benieuwd.
toch wel positief marilyn, die reactie van je man. snap dat je het jammer vindt dat hij niet staat te springen maar dat hij zegt ' als jij het graag wilt, sta ik erachter', zegt wel dat hij er enthousiast voor zou kunnen zijn. En hij vindt jouw idee daarin gewoon ook belangrijk, dat is alleen maar goed. En idd zo'n opmerking over vaderschapsverlof: het zit dus ook in zijn gedachten, anders zeg je dat idd niet. Ik vind het best positief klinken, maar denk idd dat het goed is als jullie samen tot het einde van het jaar kijken wel gevoel er het meest boven komt drijven. Jij hebt tenslotte ook nog steeds wel je twijfels...
Fijn dat de verjaardag van je zoontje zo leuk was! schattig altijd, als ze zo blij zijn met de cadeaus.

Ik voel me echt enorm opgeblazen vandaag. Ik lijk wel 20 wkn zwanger :facepalm: Het zijn gewoon m'n darmen maar voelt niet fijn, hoop niet dat mensen er wat van gaan denken haha. Guttegut, zo'n zwangerschap doet ook wat met je lijf he.
Goedemorgen!
Wat kunnen jullie lappen teksten schrijven zeg ha ha. Gezellig, heb elke keer iets bij te lezen.
@Marilyn nog gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat je met man hebt gesproken. Jullie vinden er vast wel samen een weg in. Mijn man begon overigens ook zo (jullie voorgeschiedenis even daar gelaten) en nu is hij zo trots als een pauw en vindt ie het de beste beslissing ooit.
Heb je je al verdiept in de verzekeringen?

@dajka, nog een dagje, spannend hoor! Leuk dat je het nieuws al met je ouders en zus hebt gedeeld. heel herkenbaar overigens dat je er zelf zo vol van bent en het dan snel weer over gaat op de orde van de dag. Mijn schoonmoeder vroeg dit weekend (na 23 weken) zowaar eens hoe het met me ging. Gelukkig wil mijn moeder altijd luisteren naar mijn gewauwel over babies ha ha

@Brianna...jaja de darmperikelen...ook herkenbaar. In de eerste weken had ik al een gigantische pens. Heerlijk niet dat zwanger zijn ha ha. Jij bent ook al bijna aan de beurt. Spannend!!

@evda...ik snap heel goed dat je af en toe wel eens achter je oren krabbelt, waar ga ik aan beginnen. Dat hebben we allemaal wel eens. Ik heb momenten waar ik denk ik...nou nu zou ik prima een baby kunnen voeden en er zijn momenten waar ik denk, hoe moet ik in godsnaam een baby voeden zo? ha ha.

Hier weinig nieuws onder de zon. Rustig aan begonnen om het kamertje eens in orde te maken. Een echte jongenskamer, nu al zin in!

Hoe gaat het met de andere meiden?
Ja het begin is er...

Vandaag allemaal herinneringen op FB van toen mn jongste geboren was en elk jaar erna.. Dan gaat het toch wel kriebelen hoor zo'n humpie :flirting:

Fijn he die darmen. Is vooral de eerste weken. Dan moet alles even een goed plekje krijgen.. Het is voor een goed doel he.

Dank Je Amereeh. Vandaag is ie echt jarig. Dus lekker trakteren op school en een mooie muts gekregen van de juf.

Haha ja moet het maar een beetje warm houden. Kan ie aan het idee wennen en dan lijkt de stap misschien minder groot.

Nee nog helemaal niet verdiept in verzekeringen. Iemand tips :-)

Leuk starten aan de baby kamer. Lijkt me ook leuk om daar mee bezig te zijn. Al moeten we hier nog 2 slaapkamers haha.
Heb je al ideeën Amereeh?

Fijn dat je schoonmoeder ook interesse toont na 23 weken.... Vind ze het wel leuk?

Dajka veel plezier met de echo morgen.

Brianne donderdag echo toch?
Hey Ladies,

Is het bij jullie ook altijd zo'n drama rondom de kerstdagen.
Dat zou toch iets leuks moeten zijn?

Hier begint het gezeik nu al. Om gek van te worden.
Mijn moeder werkt in het ziekenhuis en moet vaak een van de 2 dagen werken.
Vorig jaar met mijn ouders gedaan op 1e kerst dus nu 2e aan de beurt.
Moet ze gelukkig 1e kerstdag werken, dus denk ik. Pff opgelost.

Willen me zusje en mn ouders weer op kerstavond... Waarom?
Wij hebben vrijdag en zaterdag ervoor al een feestje en een etentje. Schoonouders zijn 40 jaar getrouwd. Dus dachten zondag rust en dan maandag en dinsdag kerst.
En dan dit gezeik weer... Vader moet woensdag werken. Begint heel vroeg dus wil rond 22.00 naar bed. Dan houden we het een beetje kort.

Begint mn zusje weer dat een spelletje ook wel gezellig is. en dat dan niet kan.. bla bla.. Ik wordt zo moe van. Het is nooit goed.

Sorry moest het even kwijt.
Haha Marilyn, wat een gedoe..herkenbaar voor veel mensen denk ik. Bij mijn familie staat 2de kerstdag al jaren lang vast, daarvoor ook altijd gezeik met planning schoonfamilie enzo. Wel positief hoe je man reageerde, helemaal met die opmerking over verlof ;) , zit dan toch wel in zn hoofd. Dus als jij het wil gaat het wel goedkomen. Maar de bal ligt nu wel een beetje bij jou begrijp ik.

Edva jullie gaan er waarschijnlijk wel voor toch? Wanneer is je NOD? Kunnen we weer ergens naar uitkijken in dit topic..
Jij was dus ook helemaal niet misselijk bij je ‘goede’ zwangerschappen? Goed om te horen, en ook dat alle zwangerschappen gewoon anders zijn.

Brianne nog twee nachtjes....Volgens mij kan ik ook mijn baarmoeder voelen boven schaambeen, heb even opgezocht hoe dat moest. Maar weet het niet zeker want ik weet dus niet hoe het is als ik niet zwanger ben, maar waarschijnlijk kan je dan dus alles makkelijk indrukken tot aan schaambeen (nooit gedaan). Nee dat zwanger in juni topic wordt niets meer, haha, wij hebben daar elkaar ook niets meer te melden omdat we hier al kletsen.

Amereeh, had je al eerder een geslachtsbepalende echo gedaan? Wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend?

Ik heb wat hoofdpijn, waar ik dus ook wat onzeker van wordt. Dit soort hoofdpijn heb ik altijd bij menstruatie/eisprong. Het zegt natuurlijk ook allemaal niet zoveel...ik wacht echt op het moment dat ik onbezorgd zwanger kan zijn. Al kan er altijd nog wel iets misgaan natuurlijk. Misschien morgen toch ff vragen of ze bij de vk een hartje kunnen horen (brianne ik ben dan niet zo stoer dat ik zeg dat ik het echt niet erg vind als ze niets vindt, dat wordt dan weer stess :facepalm: )
Dajka doen ze bij jullie geen echo met 8 weken ? Wat stom!!
Bij mij doen ze dat sowieso ivm mijn miskramen achtergrond.. bij de eerste miskraam had ik pas de eerste echo met 13 weken ..
Succes morgen bij de verloskundige.
Die hoofdpijn hoort juist bij de hormonen van een Zwangerschap..
Euhm of we er deze maand voor gaan weet ik nog niet precies..
Ene moment denk ik jaaaa nu, andere moment weer het idee dat ik nog even moet wachten, een jaar ofzo .. :@@: ik word zelf ook een beetje moe van mezelf , van dat wispelturige.
Ben al wel bijna 35, dus heb niet eeuwig .

Brianne alweer helemaal opgeknapt?
En gaat het verder goed?

Marilyn inderdaad heerlijk als je de volledige aandacht voor de kleine hebt als je andere kinderen op school zitten...ik heb dat 2x gehad en is echt gezellig .. herkenbaar stom gedoe met die feestdagen altijd .. :facepalm: .. ik zeg tegenwoordig gewoon eerlijk wat ik wel of niet wil..

Amereeh : leuk om wat van je te lezen, hopelijk kun je je rust een beetje pakken.

Mijn zoontje is ziek, zo sneu ..hele tijd aan het spugen.. en dochter steeds benauwd, heeft nu ontstekingsremmers puffer gehad voor iedere dag(flixotide), zoon heeft ook zo erg peuterastma gehad.. loop wat af en aan met die kinderen bij de kinderarts :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven