Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
haha was ECHT veel om bij te lezen

elza, leuk hoor weer even naar prinses gegluurd, hou je het nu vol de laatste 10 weken zonder echo? ff afkicken hahaha

vwv, zal op prive wel even zijn naam zetten, wie weet, kleine wereld dat umcg

julia, veel plezier, leuke drukke dag heb je!

kind zo naar creche en dan moet ik om half 11 bij de gyn zijn, ik zeg: eruit met dat pokkeding!!
Chicaa, nee, ik heb dat niet, ik zie gewoon alle laatste reacties.

Heel veel succes straks bij de gyn.
Snok, de eerste week na de bevalling (en missschien nog langer) zit de zwangerschapskleding toch echt nog het lekkerst. Vooral als je een knip hebt gehad dan ga je je echt niet enthousiast in een spijkerbroek hijsen. Dan ben je al blij dat je kan zitten. Ik denk dat we nu enigzins een voordeel hebben omdat je al weer wat jurkjes aan kan, wat betreft het weer. Maar ik was de eerste week alleen maar aangekleed als er visite kwam en verder gewoon lekker in bed met shirt en kind, aan het genieten.
Visje dat is precies wat ik bedoel..ik wil GEEN spijkerbroek aan...maar lekker loungeachtige avond/nachtdingen maar dan wel die zo eruit zien dat je ook visite kan ontvangen

Julia hoop snel wat van je te lezen....

Leuk elza...heel benieuwd naar fotos...staan ze al prive?
Goedemorgen dames,

Vandaag lekker een dagje vrij, hoewel... heel veel plannen!

Heb net Puks geplaatst op prive ;)

En de volgende is Julia!! Veel plezier straks!
Voor de eerste dagen ga ik idd ook voor de mooiere loungekleding, en mooie kimono of zo.zoals op de site die Snok stuurde. En idd het is dan jurkjes tijd, ik heb een aantal van die overslagjurkjes, die passen altijd en verbloemen ook nog wat (I hope)

Chicaa succes vandaag, raus met dat ding!!!!
HIer ook vrij....zijn bezig inloopkast te plaatsen...maarruh ga echt niet heel de dag die mannen op vingers kijken ......boodschappen, bakkie b ij vriendin, ff shoppen...ik ga wel zorgen dat ik me ga vermaken
Heerlijk Snok, weer meer ruimte straks.. en al je kleding weer opnieuw sorteren! Kom je weer dingen tegen waarvan je niet eens meer wist dat je ze had

Fijne dag!
Heb net een beha en nachthemdje besteld! ben benieuwd, als het bevalt kan ik meer bestellen.
Hello lady's,

Veel plezier bij de echo Julia!!!

Sanne, zal zo ff op prive kijken naar jullie prinses!!

Snok, klinkt gezellig dat dagje van jou!!

Ik zal straks maar eens wat schoonmaken hier, heb laatste dagen niet veel gedaan, zou koffiedrinker komen maar heb zelf afgebeld, zoon heeft vanochtend gekotst en was nog niet fit, er zouden ook kinderen meekomen, vond ik toch wat sneu voor hem al die drukte.

Vanavond zouden we lekker uit eten met vrienden maar ik weet niet of dit door kan gaan. Zoon nog steeds pijn in buik en de jongste ligt ook alweer op bed, jengelig en buikje rommelde zo!!!! Ben dan zo bang dat ze gaat overgeven als hier net een meisje oppast. Word ik gebeld tijdens het hoofdgerecht....!! Bleh, zit ik de hele avond op hete kolen.

Krijg zin om mijn kledingkast op te ruimen na het verhaal van snok haar nieuwe kast!! Zal binnenkort ook eens op zolder kijken wat ik noig aan kleding heb voor na de bevalling. Weet gewoon niet eens meer wat mijn normale kleding is!!
Oh Elza, ik ga natuurlijk jullie prinsesje bewonderen!!
Twinkel, wanneer hoor je meer????
Hoi, ik kon niet inloggen vanochtend.

Ik heb vanochtend de glucosetest gehad (kon gisteren niet want ik moest nuchter zijn) en hoor als t goed is traks rond 12.00 uur meer.

Ik weet niet meer wie t vroeg gisteren. maar als t lukt om met n aangepast dieet de suiker onder controle te krijgen, dan mag ik in principe gewoon thuis bevalln. Lukt dat niet, of alleen met insuline, dan moet ik geloof ik in t ziekenhuis.

Ik moet wel gniffelen om jullie met je loungekleding hoor

ik heb de eerste 1.5 week in bed gelegen, dus gewoon in n pyama. En toen trouwens niet zo veel bezoek ontvangen hoor, had ik geen zin in. alleen ouders, broers en 1 stel beste vrienden.
Goeiemorgen,

Elza, ik kijk vanmiddag ff op privé.....was er vroeg uit maar net belde én collega én vriendin dus moet nog beginnen met hier de boel aan kant maken...half 2 die kijker(s)...

Dus ga eerst ff hier aan de gang.....maar je kon Pukkie dus nog wel goed bewonderen...ben benieuwd naar de foto's...

Ik ben kapot !! Gisteravond ook weer half 1 pas naar bed dus na 4 dagen werken en 3 avondjes druk met visite en laat naar bed moet ik nu ff de prijs betalen denk ik....

Ben een beetje trillerig...

Gelukkig van het weekend niet zo heel veel op het programma...

Heerlijk Snok, een inloopkast....

Ik ga van de week ook maar 's mijn kasten helemaal nalopen.....mijn zomerkleding zit al in koffers, meteen na de vakantie vorig jaar september gedaan....

Met verhuizen ga ik het ook niet allemaal opvouwen....ik neem het gewoon met kleerhanger en al mee in de auto, van de ene naar de andere kast....

Kan ik meteen 's wat kleding van mijn vriend stiekum weggooien want die vind het altijd zonde...

Ik ga ook voor lekkere loungekleding na de bevalling...maar dan wel iets waar ik makkelijk borstvoeding in kan geven...Gewoon lekker een zachte broek en een leuk shirtje erop....misschien daar dan een borstvoedingshemdje onder....

Ik weet niet hoe alles gaat lopen maar als ik mezelf inschat kan ik toch niet de hele dag op bed liggen dus het moet lekkere bankhangkleding worden waar ik gewoon nog een beetje leuk in uitzie ook daarom wil ik ook wel iets van een broek erbij....

Vervelend Janets, zo weer een ziekenboegje thuis....ben je net zelf een beetje opgeknapt !

Jammer ook van je etentje...

Twinkel, ben ook benieuwd.....hoop op goed nieuws voor je !!

Zo, nu ga ik ff opruimen hier....pfffff, echt zin in (NOT).
Spannend Twinkel!! Hoop zo voor je dat het mee valt.

Ja, die loungekleding is inderdaad grappig. Ben straks nog nieuwsgieriger naar de kleding dan naar de baby's!!!

Snok haar visite heeft geen oog meer voor de baby want Snok, jij krijgt alle aandacht omdat je er zo betoverend mooi uitziet, hahaha!!

Als je de eerste week echt in bed ligt dan maakt het ook niet veel uit wat je aantrekt, als het maar lekker zit!!
Zo, etentje afgezegd, snik snik!

Als troost eerst de kapper en schoonheidsspec. maar gebeld voor afspraken. Wil graag blonde lokken in mijn haar en dan over een maandje weer wat krul erin, kan ik het weer lekker nonchalante opsteken. Handig voor in het kraambed, zit het altijd weer leuk. Heb twee jaar terug ook permanent gedaan, van die groffe, natuurlijke krul, daar heb ik echt anderhalf jaar profijt van!! Heb van mezelf niet heel steil haar, dus het pakt ook altijd prima!!

Nu al zin in.

Moet nu echt aan de poets. Kids hangen voor de buis, lekker pedagogisch maar dat mag als je wat ziek bent. (toch??)
Heb de uitslag terug, bloedsuiker blijkt volkomen normaal! ik kreeg de uitslag van de assistente, en kan om 13.30 nog even met de HA bellen hierover. Maar goed nieuws dus! Wil nog wel ff weten hoe t komt dat t in urine zo hoog was dan.
Twinkel wat een goed nieuws!!!!!!

Joepie, voor niks drukgemaakt dus.... ja tuurlijk wil je weten waarom het zo hoog was, blijft vreemd.. maar ja het is goed, das het belangrijkste!
Fijn Twinkel, Wel vreemd, maar nu hoef je je hier geen zorgen meer over te maken, gelukkig!!!
twinkel, goed om te horen.....toch wel weer een geruststelling.
Twinkel, goed nieuws!

Hihi, moet ook lachen om jullie 'lounge kleding;. Ik heb na de bevalling van Lotte een week in het ziekenhuis gelegen, en had eigenlijk het merendeel van de tijd een lekker zittende soort van joggingbroek aan met een borstvoedings t-shirtje erop. Wel zo makkelijk... Maar hoop nu lekker op een kraamweek thuis in mijn eigen bed, en wil er dan ook wel wat hipper bijlopen :-)

Gisterenavond de eerste yogales gehad, was een leuk groepje, en gelukkig niet zo zweverig enzo! Voelde me er goed bij iniedergeval.

Nog maar 5 weekjes werken, wat gaat dat hard zeg!

Ga vanmiddag de babykleertjes doos van dochter even tevoorschijn halen, of er nog unisex rompertjes enzo inzitten. Daarna als ze wakker is even lekker shoppen denk ik, zin in!

Woensdag de pretecho, ben echt benieuwd! Maar eerst dinsdag de VK, dan krijg ik die fijne rhusus prikken * bibber, bibber*....
mmmmm nu doet ie weer zoals normaal, zal het wel aan mij liggen.....

net pas terug van het ziekenhuis. bij de gyn helaas niet voor elkaar kunnen krijgen dat die drain/catheter er nu uitmag. volgende week dinsdag weer op controle, BALEN dus GRR

daarna op de koffie bij mij op de afdeling. nieuwe collega die 2 maanden geleden begonnen is heeft per deze week ontslag genomen vanwege priveomstandigheden. wel mooi ruck nu zo kort voor mijn verlof, maar ja niks aan te doen.

twinkel, dat klinkt als goed nieuws!!! ben ook wel benieuwd naar uitleg van je ha......

snok, hhahahaha ja jij ligt als een prinsesje in het kraambed vorige keer zat ik na 1 dag ook alweer hele dagen beneden maar deze keer ga ik het anders aanpakken en me echt eens laten verwennen dus probeer ik een dag of 2/3 boven te bivakkeren (daarna zal ik er wel weer klaar mee zijn, gaat man weer werken en zoon zal mama dan ook wel gemist hebben hahaha)

ga ff eten en dan wie is de mollen!!!
Twinkel, wat goed zeg!

Is er nu dus niets aan de hand?? Wel vreemd dat het in je urine dan zo hoog was....

Ik ben net terug van de echo!

Mijn Mannetje en ik krijgen een DOCHTER!!!

Ik ben zoooooo blij (was ik met een zoon ook geweest hoor)

Ik heb mezelf nooit als meisjes moeder gezien ik vond het zo gaaf! Ben er nog helemaal van ondersteboven..... Heb gewoon liggen huilen op de bank bij de vk....
O, helemaal vergeten.

Alles zag er goed uit. Geen gekke dingen gezien.

Alles zag er uit zoals het hoort.
Julia, gefeliciteerd!! Leuk een dochter!!!

Twinkel, wat goed dat je suiker normaal is!!

En nu? Geen dieet dus!

Chicaa, jammer van je drain, nog een paar dagen dus!

Snok, daar ben ik helemaal nog niet mee bezig, koop het wel in mijn verlof. Eerst ff trouwen.

Heb al wel net neutral gekocht, ga van het maandag alle babydingen wassen en dinsdag strijken. (hoe bedoel je nest drang, hahaha)

Heb een slechte week, bij het moe zijn heb ik nu weer ineens erge bekkenklachten, ging juist zo goed de laatste 2 weken. Kan niet goed lopen, schaambeen, rug en benen doen erg pijn.

Het is niet mijn week. Gelukkig volgende week hele week vrij ivm de trouwerij. Ga vanmiddag op de bank dvd kijken denk ik, rust houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven