Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Ohh, durf het bijna niet te zeggen maar ik heb al 8 paar schoenen voor haar....wel van maatje 17 t/m maatje 22 hoor dus ze kan ze niet allemaal tegelijk aan.

Heb eigenlijk geen idee hoe die maten lopen....dat maatje 17 zijn net slofjes (zonder zool) dus dat is voordat ze kan lopen....maar vanaf hoeveel maanden, geen idee ?

Zitten 4 paar gympen bij, Nike, Adidas en Puma en laatst bij de Prenatal wit met zilver gympies meegenomen.

En een soort balletschoentjes van de de Hema, was om mijn vriend te pesten want die hoopt nog steeds dat het voetbalschoenen worden later....

En van mijn schoonmoeder die tijger geox'jes.

Dan heb ik nog mini Uggs, roze canvas laarsjes met een printje en roze regenlaarsjes....

Ohhhh, en die roze LIEF ! klompjes natuurlijk.

Staan niet meer in de vitrinekast.....veel te veel visite gehad de laatste tijd die nog niet mogen weten wat het wordt...

Alhoewel ik me volgens mij al een paar keer verlult heb

Jeetje Twinkel, dat is best heftig als ik het zo lees.

Oeps Janets, wat een mop van die auto !
jemig Sanne!! das een boel.......... echt !

Wel lachen van die balletschoentjes, wil je vriend dat je ze op voebbele gaat? mijn lief ziet ons pukkie graag hockey-en later.. En ik denk dat ik haar lekker op dansen zet!
Schoenen hebben wij ook helemaal nog niet.

Alleen hele lelijke slofjes die ik gekregen heb van mijn tante. (het gaat om het idee toch???)

Ik besefte net ineens. (alsof er zo'n lampje boven mijn hoofd aan ging) dat ik morgen rond deze tijd waarschijnlijk weet of wij een jongen of een meisje krijgen!
Heb net mijn vriend mijn aankopen doorgemaild...krijg ik terug of ik me wel besef dat prinses maar 1 paar voeten heb hahaha....

Die balletschoenen waren 5 euro dus voor een geintje betaalbaar en eigenlijk zijn ze gewoon ook heel leuk !

Toen ik 8 jr was heb ik ook een jaar of 3 jaar gevoetbald bij meisjes-pupillenvoetbal...dus mijn vriend hoopt dat de geschiedenis zich herhaald haha....Zou ik niet erg vinden hoor, als ze klein zijn is het best leuk maar als ze ouder zijn niet meer...dan worden het halve kerels...dan moet ze eraf

Ik heb ook een jaartje op hockey gezeten en later op gym.

Vriend voetbalt, honkbalt en softbalt dus ze kan alle kanten op.

Ze mag het lekker zelf beslissen later...als ze maar een beetje sportief wordt...dat vinden we allebei belangrijk !
Spannend Julia morgen en leuk !!

Wel makkelijk met schoenen kopen als je weet wat het

wordt

Worden het voetbal- of balletschoenen hahaha...

Ik heb ook van die trutslofjes gekregen, cremekleurig...blehhh.

Maar een gegeven paard........
Oh jaaa Julia echt spannend hoor!

Tja Sanne, je moet dus die arme baby doll van je 3 x per dag andere schoentjes aantrekken anders groeit ze er uit voordat ze ze ooit heeft gedragen )
even kijken of ik wel wat kan posten, zie wel dat er voor het laatst gepost is door elza om 1545 ofzo maar zie als laatste berichtje de post van sanne van 1147

gaat lekkurrrr hoor
huh snap er geen donder van, nu zie ik ineens alle berichten weer

of ik word dement of mn pc heeft kuren
Neejoh Elza, bijna al die schoenen hebben een ander maatje...loopt tot maat 22, volgens mij kunnen ze die pas aan als ze ruim een jaar zijn...ga toch 's googelen...heb geen idee van die babyschoenmaten.

By the way...jij draagt toch ook niet iedere dag dezelfde schoenen haha....
quote:sanne069 schreef op 19 februari 2009 @ 15:42:

Ik heb ook van die trutslofjes gekregen, cremekleurig...blehhh.

Maar een gegeven paard........

Ruilen? Die van mij zijn mintgroen.....

Maar goed wat ik al zei het gaat om het idee. Ik vond het een heel lief gebaar. Ze hoeft niets te geven natuurlijk...
Oh als je het dan gevonden hebt, die maatjes... deel het ff?

hahahaha neeee ik draag zeker niet elke dag dezelfde schoenen, dus ja waarom zou pukkie of prinses dat wel moeten he ;)

Chicaa... kan te maken hebben met dat onderhoud van Viva )lezen jullie trouwens ook de Viva? ik niet....)
Mag wel uitkijken, straks word ik van de hele site gekukeld omdat ik de viva niet lees... haha....
Ok, hier komt ie....ik heb voor de komende 2 jaar genoeg schoenen hoor hahahaha.....

Nouja, weet jij veel hoe lang die kredietcrisis nog gaat duren...dan heb ik in ieder geval schoenen voor haar...

Maat schoen 16-19 voor beebs van 0-8 mnd

Maat schoen 20-22 voor beebs van 9-16 mnd

Als ik het zo uitreken dan loopt prinses straks hartje winter volgend jaar op witte zomergympen en tegen de tijd dat het hartje zomer is dan past ze de die Uggs met bont net haha...

Ik geloof ook dat het beter is om je kindje niet meteen schoenen aan te doen maar of bloot of zachte slofjes.
hahaaaa Sanne!!! lekker uitgekiend! prachtig...... uggs in de zomer is toch hip??
Julia, mintgroen hmm....daar heb ik wel een pakje bij....

Had, van mijn moeder notabene, een mintgroen pakje gehad van fleece van Winnie de Pooh...

Vind mintgroen niks, fleece ook niet en Winnie de Pooh al helemaal niet.

Maar heb natuurlijk wel gezegd dat ik er heel blij mee was....en ze zal het best een keer aan hebben maar zelf zou ik nooit zoiets kopen...
Jajoh, Pamela draagt toch ook Uggs in de zomer....doe ik ook meteen een borstvergroting bij prinses hahahaha....
Moet ze wel spillepootjes hebben he! net als Pam... en vergeet niet de eyeliner en de donkere lippotlood brrrrrr.....

fleece pakje, in de zomer... das toch een beetje te warm.

Aantrekken, foto maken en weer uit.
Haha Sanne, zit hier weer te grinniken achter mijn computer. Nou ja, maar hopen op een warme koude zomer en een koude warme winter dan...
nee andersom toch Schabolleke? ;)
Julia, hoe laat heb jij morgen je pretecho?
Ja, bedoel ik Elza, ben zooo dement...

Gisteren wilde ik tijdens de lunch een collega om een servet vragen, zeg ik "Mag ik een sigaretje van jou?" Heb nooit gerookt overigens.
Spillepootjes gaat niet lukken ben ik bang....niet als ze op d'r ouders lijkt in ieder geval...

Pakje maatje 62 inderdaad dus is echt voor hartje zomer met lange mouw ook..snap het niet helemaal als moeder zijnde...maarja, net was je zegt...leuk voor op de foto en dan ergens achter in de kast.

Zo, week nr. 5 zit er weer op....nu nog maar 4 !

Ik ga.....ff wat lekkers halen voor vanavond haha....
Oeps nog ff, Elza veel plezier vanavond met je pretecho van Pukkie....ben benieuwd naar de foto's....

Hahaha Schabolleke...."mag ik een sigaret"

Doeiii
Ik dacht ook altijd bij die gekregen pakjes die niet echt mijn smaak waren, o 1 keer aan en dan klaar, maar zelfs die ene keer kon ik het niet laten gebeuren.

Ik wil mijn kinderen alleen maar in leuk spul zien.

Leuk hoeft dan niet meteen netjes en/of duur te zijn he....

Hou zelf helemaal niet van pastel tinten en ik krijg witte kinderen dus een beetje kleur vind ik wel leuk.

kreeg van schoonmoeder een ligt grijs pakje met winnie de pooh.

Misschien leuk voor de babyborn van dochter!
SNOK: voor in schema, nieuwe afsp, vk 9 mrt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven