Tanden bleken... ?
zaterdag 18 november 2017 om 17:58
Naarmate ik ouder word, merk ik dat mijn tanden geler worden. Ik rook niet en lust geen koffie.
Nu zou ik wel mijn tanden willen laten bleken maar ik heb geeeeen idee hoe of wat en wat dit gaat gaat kosten.
Waar moet ik op letten als ik dit wil. Ik zie vele aanbieders maar welke zijn goed of wie heeft goede ervaringen met een bepaalde kliniek?
Alvast bedankt!
Nu zou ik wel mijn tanden willen laten bleken maar ik heb geeeeen idee hoe of wat en wat dit gaat gaat kosten.
Waar moet ik op letten als ik dit wil. Ik zie vele aanbieders maar welke zijn goed of wie heeft goede ervaringen met een bepaalde kliniek?
Alvast bedankt!
zaterdag 18 november 2017 om 18:52
Ik heb het via de tandarts gedaan met een nachtbeugeltje en een soort pasta. De mildste manier zeg maar.
Mijn tanden werden er ontzettend gevoelig van.
Het is echt slecht voor je tanden en niemand in je omgeving zal het waarschijnlijk opmerken, alleen jij zelf.
Mijn tanden werden er ontzettend gevoelig van.
Het is echt slecht voor je tanden en niemand in je omgeving zal het waarschijnlijk opmerken, alleen jij zelf.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zaterdag 18 november 2017 om 20:16
Mijn ex heeft bij http://www.noordent.nl o.a. haar tanden laten bleken.
Ze was er erg tevreden over. Tanden werden inderdaad wit (en na een jaartje nog steeds).
Ze was er erg tevreden over. Tanden werden inderdaad wit (en na een jaartje nog steeds).