EAUSM

woensdag 15 november 2017 om 14:59
Nu noemt ze telkens ons kind anders (ze heeft ons kind een andere naam gegeven en die zegt ze steeds) terwijl we al meerdere malen hebben gezegd dat we dat niet willen dat ze heet zoals ze heet.
Wat een komma of juist niet voor een tekst kan doen. Met komma staat er heel iets anders dan zonder
Nu noemt ze telkens ons kind anders (ze heeft ons kind een andere naam gegeven en die zegt ze steeds) terwijl we al meerdere malen hebben gezegd dat we dat niet willen, dat ze heet zoals ze heet.
Wat een komma of juist niet voor een tekst kan doen. Met komma staat er heel iets anders dan zonder
Nu noemt ze telkens ons kind anders (ze heeft ons kind een andere naam gegeven en die zegt ze steeds) terwijl we al meerdere malen hebben gezegd dat we dat niet willen, dat ze heet zoals ze heet.

donderdag 16 november 2017 om 11:20
Ik ooknederlandsevrouw schreef: ↑13-11-2017 11:55Ervaringen parenclub Mystique in Rucphen
Ik vind het een beetje puberaal van mezelf, maar om een parenclub in Rukfun moet ik toch gniffelen.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 17 november 2017 om 19:20

zondag 19 november 2017 om 18:08