Seksklets, deel 60

donderdag 16 november 2017 om 08:47
Oh, ik dacht het even!
Bij jou roept het woord "samenwonen" al net zulke warme gevoelens op als bij mij zo te lezen!
Jullie ook al.. fijn hè?
Wij hadden zelfs even speeltijd. Koken met collar en verder keurig gekleed, steeds een glimp van mezelf opvangend in de weerspiegeling van het raam. Met uitgelopen mascara en een vage smile.....
Bij jou roept het woord "samenwonen" al net zulke warme gevoelens op als bij mij zo te lezen!

Jullie ook al.. fijn hè?
Wij hadden zelfs even speeltijd. Koken met collar en verder keurig gekleed, steeds een glimp van mezelf opvangend in de weerspiegeling van het raam. Met uitgelopen mascara en een vage smile.....
.
zaterdag 18 november 2017 om 08:45
_Marana_ schreef: ↑14-11-2017 10:55Ik heb een aantal mensen die hier veel schreven al een poos niet meer gezien op het forum! Niet alleen niet in dit topic, nergens eigenlijk. Febag, Shifty, JackOff, Aardbeitje, Skizzo, Marco_32, Vlammetje, De_Tijger, Phoebal, etc etc etc. Geen wonder dat het stil valt met al die afwezigen
Skizzo was gisteren nog in de DGV zie ik![]()

Ik was echt ff weg. Onbedoeld, maar het echte leven slokte me op. En ik heb minder dilemma's.

Hier gaat het goed. Ik woon minstens 6 dagen in de week samen met de Grote Liefde, hij is nog steeds mijn Grote Liefde en we hebben het kneuterig fijn samen. Ik ben monogaam, ik mis het swingen niet, maar hij moet nog wel een leveltje hoger in bed. (waar hij zich bewust van is ook, is een bespreekbaar iets.) Maar jee, de liefde... Zo fijn!

~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zaterdag 18 november 2017 om 10:31
zaterdag 18 november 2017 om 11:24
Beiden Roos. Maar er zijn omstandigheden die meespelen, lang niemand gehad, flink ziek geweest dus fysiek niet sterk nog.
Maar ik heb er vertrouwen in, gaat de goede kant op!
En ik zou er niet voor weggaan denk ik. Het is niet dat het prut is, maar ik ben nogal wat gewend natuurlijk. Voor hem ookweer lastig te verwerken trouwens.
Maar ik heb er vertrouwen in, gaat de goede kant op!
En ik zou er niet voor weggaan denk ik. Het is niet dat het prut is, maar ik ben nogal wat gewend natuurlijk. Voor hem ookweer lastig te verwerken trouwens.

zondag 19 november 2017 om 12:22
Ik meld me even._Marana_ schreef: ↑14-11-2017 10:55Ik heb een aantal mensen die hier veel schreven al een poos niet meer gezien op het forum! Niet alleen niet in dit topic, nergens eigenlijk. Febag, Shifty, JackOff, Aardbeitje, Skizzo, Marco_32, Vlammetje, De_Tijger, Phoebal, etc etc etc. Geen wonder dat het stil valt met al die afwezigen
Ik ben idd amper op viva geweest. Inmiddels ben ik gescheiden en woon dolgelukkig in m’n eigen huis!!
Nog steeds druk met uitpakken, inruimen e.d.

maandag 20 november 2017 om 22:08
Leef ook nog_Marana_ schreef: ↑14-11-2017 10:55Ik heb een aantal mensen die hier veel schreven al een poos niet meer gezien op het forum! Niet alleen niet in dit topic, nergens eigenlijk. Febag, Shifty, JackOff, Aardbeitje, Skizzo, Marco_32, Vlammetje, De_Tijger, Phoebal, etc etc etc. Geen wonder dat het stil valt met al die afwezigen

woensdag 22 november 2017 om 17:05
Dat weet ik niet, zou kunnen natuurlijk.
Maar weet wel van oud-forummers dat hun liever in die groepjes chatten.
Kan het me wel voorstellen. Viva verliest veel mensen door deze raar functionerende website. Is niet handig.
Aan de andere kant: het blijft hetzelfde clubje. Komt zelden spontaan wat nieuws langs.
Maar weet wel van oud-forummers dat hun liever in die groepjes chatten.
Kan het me wel voorstellen. Viva verliest veel mensen door deze raar functionerende website. Is niet handig.
Aan de andere kant: het blijft hetzelfde clubje. Komt zelden spontaan wat nieuws langs.
de wereld wacht om ontdekt te worden
woensdag 22 november 2017 om 20:00
Klopt...ik ben het meer gaan doen, dat bevalt me prima maar heb dus wel minder tijd om hier te zijnKulderzipken schreef: ↑22-11-2017 07:59Of zouden ze zijn gaan doen waarover ze vroeger vooral praatten?![]()

Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
donderdag 23 november 2017 om 11:05
Ik ben hier wat minder omdat deze relatie mij ook meer rust heeft gebracht. Daarnaast is hij hier bijna altijd, dus vermaak ik me zonder forum.
Ik heb ook verder geen kletsgroepje buiten viev, heb alleen ooit even op dat andere forum gekeken. Maar ik ben al meer dan 12 jaar op viev, vind het prima hier. Een vreselijk werkende nieuwe opzet heb ik ook al vaker meegemaakt, komt ook wel weer goed. Het blijft hier toch het forum met de meeste interactie, kleinere fora zijn me te saai.
Ik heb ook verder geen kletsgroepje buiten viev, heb alleen ooit even op dat andere forum gekeken. Maar ik ben al meer dan 12 jaar op viev, vind het prima hier. Een vreselijk werkende nieuwe opzet heb ik ook al vaker meegemaakt, komt ook wel weer goed. Het blijft hier toch het forum met de meeste interactie, kleinere fora zijn me te saai.

zaterdag 25 november 2017 om 15:39
Ik denk je goudvis-Aardbeitje- schreef: ↑25-11-2017 12:25Het zit in een doorzichtige box met deksel, wat tijdelijk weer in een vuilniszak zat tijdens de verhuizing![]()