Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 19 november 2017 om 21:28
Ja. Ik weet niet hoe raar ik nu moet zijn om op te vallen. Al doe ik aardig mijn best in het pietentopic, waar ik blijkbaar malle appie ben omdat ik de blokkade van een vierbaansweg geen humor om te lachen vind.
Maar ik kan wel weer eens een topic openen. Over iets raars.
zondag 19 november 2017 om 21:29
Volgens mij val je tegenwoordig meer op als je normaal doet.vrouwjagersma schreef: ↑19-11-2017 21:28Ja. Ik weet niet hoe raar ik nu moet zijn om op te vallen. Al doe ik aardig mijn best in het pietentopic, waar ik blijkbaar malle appie ben omdat ik de blokkade van een vierbaansweg geen humor om te lachen vind.
Kun je ook nog proberen.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 19 november 2017 om 21:34
Het zou me niets verbazen als de moderators zelf ook niet weten welke topics betaalde content zijn. Bij VF blinken ze nou niet echt uit in communicatie.MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 21:25Een deel is offline gehaald, dat zou dan wel heel erg dom zijn niet?
zondag 19 november 2017 om 21:34
Ik geloof niet dat Sanoma achter te sullige Troltopics zit.
Niet in de zin van dat ze ze zelf (laten) plaatsen.
Ik geloof wel dat het beleid maakt dat er zo veel sullige troltopics zijn. Als ze onschadelijke topicjes lekker laten staan en gewoon laten doodbloeden of ontsporen zou er nog wat lol aan te beleven zijn. Nu zijn het steeds van die natte scheetjes die niet meer opleveren dan een zacht geluidje en een viezigheid geurtje...
Niet in de zin van dat ze ze zelf (laten) plaatsen.
Ik geloof wel dat het beleid maakt dat er zo veel sullige troltopics zijn. Als ze onschadelijke topicjes lekker laten staan en gewoon laten doodbloeden of ontsporen zou er nog wat lol aan te beleven zijn. Nu zijn het steeds van die natte scheetjes die niet meer opleveren dan een zacht geluidje en een viezigheid geurtje...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 19 november 2017 om 21:37
Hoe weet je dat eigenlijk? Kun je dat ergens aan zien?
zondag 19 november 2017 om 21:39
zondag 19 november 2017 om 21:40
Dan is er toch al gestaft? En worden topics dus wel gestaft.
alixane wijzigde dit bericht op 19-11-2017 21:43
0.82% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 19 november 2017 om 21:42
Ik vind het ook niet om te lachenvrouwjagersma schreef: ↑19-11-2017 21:28Ja. Ik weet niet hoe raar ik nu moet zijn om op te vallen. Al doe ik aardig mijn best in het pietentopic, waar ik blijkbaar malle appie ben omdat ik de blokkade van een vierbaansweg geen humor om te lachen vind.
Wat ik wel merk tijdens de hele pietendiscussie dat ik mensen in mijn omgeving die ik hoog heb zitten mensen die zwarte piet rasistisch vinden, niet respecteren en de meest walgelijke opmerkingen maken. Die stijgen dan meteen in mijn achting.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 november 2017 om 21:42
Zelfs ik geloof het niet meer.
Ik heb het nog vrij lang volgehouden, maar het wordt nu echt te gek.
zondag 19 november 2017 om 21:43
Uhm wat?charlottew88 schreef: ↑19-11-2017 21:42Ik vind het ook niet om te lachen![]()
Wat ik wel merk tijdens de hele pietendiscussie dat ik mensen in mijn omgeving die ik hoog heb zitten mensen die zwarte piet rasistisch vinden, niet respecteren en de meest walgelijke opmerkingen maken. Die stijgen dan meteen in mijn achting.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 19 november 2017 om 21:44
De reactie van Moi daarRikM schreef: ↑19-11-2017 21:39Weer één. De kraan staat echt vol open nu.
kinderen/stinkende-vriendinnetje/list_messages/395690
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 november 2017 om 21:44
Misschien niet per se dom, maar gewoon met een zuiver hartje?MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 21:43Hoe dom ben je als je die onzin gewoon gelooft en serieus gaat reageren?
zondag 19 november 2017 om 21:46
Dat hopen we dan maar.vrouwjagersma schreef: ↑19-11-2017 21:44Misschien niet per se dom, maar gewoon met een zuiver hartje?
zondag 19 november 2017 om 21:47
Dan nog vind ik het dom.vrouwjagersma schreef: ↑19-11-2017 21:44Misschien niet per se dom, maar gewoon met een zuiver hartje?
Je gelooft het toch ook niet als die bedelende verslaafde 10 cent voor koffie vraagt?
Of als je 5 jarige beweert dat de hond alle lollies opgegeten heeft?
zondag 19 november 2017 om 21:48
Ja dat denk ik ook.vrouwjagersma schreef: ↑19-11-2017 21:44Misschien niet per se dom, maar gewoon met een zuiver hartje?
zondag 19 november 2017 om 21:49
Ja, weet ik veel. Ik probeer empathisch te zijn, want dat zijn normale mensen. Ik wil graag knuffelforummer worden.MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 21:47Dan nog vind ik het dom.
Je gelooft het toch ook niet als die bedelende verslaafde 10 cent voor koffie vraagt?
Of als je 5 jarige beweert dat de hond alle lollies opgegeten heeft?
zondag 19 november 2017 om 21:49
Waarom?vrouwjagersma schreef: ↑19-11-2017 21:49Ja, weet ik veel. Ik probeer empathisch te zijn, want dat zijn normale mensen. Ik wil graag knuffelforummer worden.
zondag 19 november 2017 om 21:51
Ik wil graag een stukje erkenning.