Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Kiekeboe zware dag even voor je geweest dus. Wel heel fijn dat je even kunt bijkomen. ben je naar een bepaald merk kinderwagen op zoek?

Phoehee wat grappig je statistieken, wilde net aan je vragen of je even in je boek wilde gluren voor me. Dochter is aan de magere kant voornamelijk. Ong 1600 gram weegt ze nu, terwijl de lengte wel redelijk goed is (die heeft ze niet gezegd)

Het is een kleine baby, maar op zich zag alles er goed uit. Genoeg vruchtwater, placenta groot genoeg. Over anderhalve week krijg ik weer een echo en dan meten ze nog een keer en kijken ze ook naar de doorbloeding van de navelstreng en de placenta. Ik word dus heel goed in de gaten gehouden, wat heel fijn is natuurlijk.
Hallo dames!

Phoehee, zoon woog bij geboorte 3880 gram. Hij is de laatste dagen wat afgevallen tot 3600 en zit nu weer op 3700. Gaat dus echt goed met zijn gewicht.

Moest wel om mezelf lachen vanochtend. Hij had gele poep wat betekent dat de borstvoeding echt goed binnenkomt en hij was 100 gram aangekomen. Ik steeg zowat op van trots.

Heb echt even geen leven haha, moet nodig de kroeg in .....

Tiaraatje. Jeetje al over 4 weken inleiden.... Nu gaat het echt snel met de babies.

Thembo, hoe is het met jou?

Kiekeboe, jij harde werker!! Begreep trouwens je smsje van vanochtend niet helemaal.

Watje, gelukkig houden ze jr goed in de gaten!

Vond het een beetje ramptoerisme om te vragen hoe het met die vrouw was, dus ik weet het niet.

Hoop trouwens niet dat ik iemand heb laten schrikken met dat verhaal. Misschien niet zoo handig om tegen allemaal zwangere vrouwen op te hangen. Sorry als het misschien hard is aangekomen ofzo!!

Fien, die onzekerheid is normaal en ja, het zijn de hormonen. Jij wordt een hele goede moeder. Het druipt van jouw berichten af dat dit kind heel erg gewenst is en dat je heel veel liefde hebt te geven. Meer heeft zo'n baby naast eten en een schone luier niet nodig. De rest rol je vanzelf in.

Ik zal vanavond even wat meer foto's op hyves zetten.

Zit nu met 1 hand te typen, dus vandaar wat foutjes.

Zoon 1 vroeg zelf of hij mocht slapen ( ) Man slaapt en zoon 2 ligt op mijn arm te snurken. Wat een rust...
Hallo Allemaal,

Ik heb even niet zoveel geschreven laatste tijd, alles wel gelezen daarentegen. En ik vind dit topic juist zo leuk blijven omdat iedereen andere verhalen heeft. Het lukt me nu niet om op iedereen te reageren (ik onthou echt helemaal niks op het moment), maar zal wel even vertellen hoe het hier gaat.

Namelijk eigenlijk heel goed, de zwangerschap loopt nog steeds wel heel goed, maar ik ben er wel steeds meer klaar mee. Vooral het verlof voelt echt een beetje als een gat waar ik inval. Zo weinig energie en ik mis echt dat ik mee doe aan het leven. Heb echt niks meer te vertellen 's avonds. Dat ben ik gewoon niet gewend.

Gisteren nog wel 2,5 uur naar de markt geweest, maar daar heb ik nu nog last van. Heel veel harde buiken. Vannacht werd ik zelfs paar keer wakker van. Soms hoop ik ook echt dat het doorzet tot weeën. Hebben we het maar gehad.

Maandag ben ik 37 weken dus mag ik ook thuis bevallen. Komend weekend gaan we het bed dan ook verhogen. Vanmiddag hebben we de easyfix in de auto gemaakt. Hier kan je de maxi cosi heel makkelijk op klikken. En verder ben ik eigenlijk klaar op het schrijven van de enveloppen na voor de geboortekaartjes, dat stel ik steeds uit.

Ik hoop eigenlijk dat het kindje besluit iets eerder te komen, maar jammer genoeg heb ik daar niet veel over te zeggen...
Kiekeboe wat was dit voor wagen en wat voor 1 zoek je nu? Ik ken alleen de buggaboo, die heeft mijn zus en is voor mij gereserveerd, een oranje. Ik hoop niet voor dr dat ze hem nog 5 jaar moet bewaren voor mij, voor mezelf ook niet. Ik vond hem wel lekker rijden maar is nieuw veel te duur maar als je toch 2e hands zoekt?

Watje dat is wel licht maar gelukkig niet zoveel verschil met mijn boek.

Fien je hebt een beetje koudwatervrees... Ik denk dat iedereen die zich hierover druk maakt het juist goed gaat doen. De mensen die zich nooit afvragen of ze het allemaal kunnen zijn denk ik erger. (sorry als ik iemand beledigd heb, je kan ook blaken van zelfvertrouwen natuurlijk)

Biaha ik ben wel een beetje jalours. Dat moet toch zo fijn zijn 3 van die mannen in huis! En 3800 is een keurig gewicht toch? Ik ga vanavond hyves blijven checken voor de foto's. Had jou andere zoon al meteen van die droepie ogen?

Vandaag naar de stad geweest (2x) en gelukkig had ik mijn wintersport jasje aan met capouchon want het ging sneeuwen. Ik heb deze laarzen gekocht (70% afgeprijst!)

http://www.kickers.fr/UK/femme.htm?id=555

Ik vind ze zooo mooi. Ben er helemaal joepie mee, ga de komende tijd alleen maar rokjes dragen.

Hier in de wijk is een enorme drempel, als je daar te hard overheen fietst ben je al je boodschappen kwijt. Dat heb ik tot mijn grote ergenis al eens gehad en dat was ook dat punt waar laatst die zakjes scheurde. Nu stond er een man en werkelijk alle boodschappen over straat, van de paprika's tot de pasta. Ik moest wel een beetje grinniken, is niet aardig maar hij hoorde het niet. Ik ga er voortaan stapvoets overheen..
Thembo ook alweer bijna 37 wkn, jij wil toch ook thuis bevallen? Zie je er tegenop of heb je zoiets van laat maar komen ik kan het aan?

Balen dat je weinig energie hebt, dan is het aftellen echt begonnen
Hoi dames!

Phoehee, zijn echt super kinky laarzen, gaaf!

Ik heb mijn kinderwagen, ben er helemaal blij mee! En mijn vriend vindt het ook een mooie, dus dat matcht ook...

Het is een Quinny Buzz uit 2008, zwart/bruin. Ik heb even problemen met linkjes hier neerzetten dus helaas lukt me dat even niet.

Thembo, je hebt het dus helemaal gehad lees ik uit je verhaal. Ik kan me er wel wat bij voorstellen geloof ik... Hopelijk komt ie inderdaad lekker snel!

Biaha, je mag best eventjes (kort dan he! ) zwelgen en trots zijn als je mannetje wat is aangekomen en gele poep heeft (jak!)..... Binnenkort komt dat vast wel weer goed....

Watje, snel dus weer een echo. En ondertussen beetje rustig aan doen. Je klinkt alweer wat beter!

Ik heb echt een hele leuke dag gehad vandaag. We hebben op mijn werk een belangrijke rechtzaak gewonnen, ik heb weten af te dwingen dat ik de leuke dingen kan blijven doen en niet de suffe dingen die eigenlijk in mijn nieuwe functieprofiel staan, ik heb een hele mooie kinderwagen voor een goede prijs en de spanning tussen mij en een andere instantie is tijdens een gesprek helemaal uit de weg gewerkt. Kortom, echt een SUPER-DAG! Nu moet je niet gelijk denken dat ik nu ontzetten veel energie heb, want dat is dan weer niet zo, maar ben wel heel blij in mijn hoofd!
Kiekeboe ik heb effe ge-google-d op die buzz maar die is echt mooi! En heb je dan de wieg en de kind-zit optie? En daar kan je lijkt mij ook de maxi cosi op klikken (Quinny is het zelfde merk)
hallo meiden,

ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ben nu al 21 weken zwanger en pas nog steeds redelijk mijn eigen broeken al moeten ze wel laag zijn.

Morgen gaan we de stad in voor een kado voor een nichtje van 2 word en dan wil ik ook even kijken voor zwangerschapsbroeken.

Ik was aan heb begin van de zwangerschap 7 kilo kwijt, daar heb ik er inmiddels weer 5 van terug dus sta nog 2 kilo in de min. Nog steeds niet zorgelijk volgens de verloskundige.

Baarmoeder groeit goed en ook de 20 weken echo was goed dus ik maak me geen zorgen.

weet even niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben sorry. Heb echt last van dementie geloof ik.

Vandaag op mijn werk ook al. Eind van de dag moet ik al mijn spullen in een koffer doen en de koffer in een kluisje.

Keurig alles in de koffer gedaan en in het kluisje gezet. Kom ik weer bij mn werkplek om mn tas te pakken zie ik mijn koffer staan.

Bleek ik de koffer van mijn collega te hebben gepakt en in mijn kluisje gedaan te hebben, hoe zo dom maar we hebben even goed gelachen.
Anira, waar woon jij ook alweer? kan ik je soms ophalen dat je gewoon mee gaat morgen? hartstikke leuk met 4 vrouwen....
Hallo!

Thembo, wauw! Jij bent nu echt bijna aan de beurt.

Zelfde vraag als phoehee. Zie je er tegenop?

Wat ik 2 keer heb gemerkt is dat je op het einde gewoon zin krijgt in de bevalling. Zwanger zijn is wel mooi geweest dus nu dat kind eruit. Die bevalling moet dan maar 'even' om dat doel te bereiken. Heb jij dat ook al?

Anira, dat je nog in je broeken past zeg. Zal je zien dat je buik straks ineens enorm gaat groeien. En waarschijnlijk houd je dan wel op het einde een bescheiden buik. Lekker!

Kiekeboe, ik vergat het steeds. Maar nog bedankt voor je kaartje!

Ik heb by the way een rosé biertje met 4 % in de koelkast staan. Vlak na de voeding van vanavond ga ik die eens lekker opdrinken. Dan kan ik er 3 uur later zonder zorgen weer tegenaan.

Ja! het wordt langzaamaan beter. Om de 3 uur voeden nu!!

Niks te melden. Het gaat lekker hier. Zoon 1 is wat van slag. En ook niet helemaal lekker, maar vooralsnog gaat het goed.

Nog steeds gele poep ( van baby ), stuwing (AU!!!!) te kleine bh's, moe, enz enz. Eén en al baby wat de klok slaat hier, maar wel gezellig!

Bezoek is losgekomen. De eerste dagen hebben we het lekker rustig aan gedaan. En nu vind ik het wel gezellig om weer wat mensen te zien.

Tot later!!
@ kiekeboe: Ik woon in drenthe. Lief van je dat ik evt met jullie mee kan maar zie er vanaf. Ik wens jullie heel veel plezier en lees graag hoe het geweest is.

Was vergeten dat we vanavond een drukke avond hebben en zondag de hele dag op visite moeten. Dan ben ik blij dat ik zaterdag lekker een rustig dagje heb aangezien ik volgende week extra moet werken ivm ziekte.

@Biaha: Heb het idee dat mijn buik nu inderdaad begint te groeien. Vanavond maar even op jacht naar een mooie zwangerschapsbroek zodat ik straks niet in eens zonder passende broeken zit.

Fijn dat het met de voedingen beter gaat, kan me voorstellen dat je wel zin hebt in een biertje dus geniet er van!

Hebben jullie zelf het bezoek een beetje afgehouden de eerste dagen?
Nee, ik zie eigenlijk helemaal niet tegen de bevalling op. Soms maak ik me daar ook weer zorgen om, of ik het niet teveel onderschat. Maar ik wil gewoon heel graag ons kindje zien. En ik ben het zwanger zijn ook gewoon zat. Dat snap ik nu wel, hoe dat moet.

Wel lief dat jullie zo reageren, want ik ben echt een hormoonbom op dit moment en ik voel me dan direct zo ondankbaar als ik weer eens loop te zeuren. Vooral als ik anderen hoor of lees die het gewoon echt veel zwaarder hebben.

En ik doneer met liefde al mijn zwangerschapsbroeken aan wie ze wil hebben, ik kan ze namelijk al bijna niet meer zien. Mis mijn oude kleding nu ook wel steeds meer. Al vrees ik dat ik de zwangerschapskleding nog wel even nodig heb, ook na de bevalling. Vraag me namelijk af of ik ooit wel weer een beetje slank wordt.

Anira, wel fijn zeg dat je nu pas aan de zwangerschapsbroeken hoeft. Ik geloof dat ik ze al met 10 weken aanhad.

Phoehee, wat lekker om gewoon zo te kunnen shoppen. Gewoon wat uit het rek grissen en lekker passen. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden.

Krijgen jullie maandag de uitslag van de test?

Biaha, wat een heerlijke foto's op hyves. Daar doe je het uiteindelijk toch allemaal voor. Zwijmel...

Kiekeboe, ik heb echt respect voor je wat je allemaal nog doet. Zowel thuis als op het werk. Je klinkt ook een stuk positiever in je posts als een maand of 8 geleden toen we begonnen te schrijven.
Hallo allemaal!!!!

Ik zal van de week eens even alles bijlezen maar ik las wel het "bijna!!!!???"goede nieuws van Tazzle! Ik hoop het zo voor je.. dat zijn nog een paar spannende weken! Zal voor je duimen!!!

Thembo voor jou wordt het ook spannend nu!

Lekker dat je thuis kan bevallen,heb je dat bij de vorige ook gedaan??

Nu snel ff wat koken.. de hele dag in de weerk geweest... deel keuken er uit... muren schilderen, tegels voor de wc uitgezocht.. trap bijgeschilderd... pfff

Ben ook al hele dag niet lekker... misselijk en buikpijn.. De griep heerst op t werk... hopelijk ben ik niet aangestoken!!!

Fijn weekend iedereen...
Hihi, brabo, ik ben in mijn dromen al op de meest gekke plekken bevallen, maar mijn eerste bevalling moet nog komen. Ben op moment zwanger van de eerste.
Brabo waar zit jij nu in de maand? Ik op iets van dag 11, ben het wat minder aan het bijhouden nu, temperatuur ook niet meer.

Thembo ik denk maandag de uitslag ja, maar met ziekenhuizen moet je daar niet te veel aan vasthouden. Dus ergens volgende week. Ben er eigelijk helemaal niet zenuwachtig voor, zit in een periode dat ik denk dat het allemaal aan mij ligt.

Oja ik ben misschien wel te dol op shoppen, ga toch (weer) proberen te minderen. Misschien kan ik beter naar een hutje op de hei verhuizen.

Kiekeboe was je nou vandaag naar de beurs of ben ik nou echt iets aan het verzinnen?

Biaha is 1 biertje slecht nu of valt dat wel mee? Leuke foto's trouwens!

Morgen gaan we trainen en een nieuwe poort maken voor achter. Ik hoor dan weer van een imbraak-golf en dan word ik al panisch. Er is in ons vorige huis ingebroken en daar ben en blijf ik zo bang voor. Zondag gaan we weer naar duitsland om te langlaufen. We gaan wel erg veel deze winter maar goed we vinden het dan ook heeeeeeel leuk.

Nu koken en daarna naar de bouwmarkt om inkopen te doen voor de poort.
3880 gram is een heel goed gewicht Biaha. Hoe groot is ie eigenlijk? Mag ik je ook vragen hoeveel jij bijgekomen was?

Het zal nu inderdaad vlug gaan met de bevallingen, iedere maand is er wel minstens iemand die moet bevallen :-)

Alleen weet ik niet goed hoe ik jullie zal moeten verwittigen, mocht ik eerder in het ziekenhuis moeten binnengaan of gewoon bevallen. Zal mijn vriend aan het werk zetten

Bedankt voor jullie lieve woorden trouwens, voel me ondertussen al een stuk beter. Heb wel nogal veel last van harde buiken de laatste dagen (zoals nu), dus ga nog wat rusten. Ik probeer morgen te reageren op de rest!!
He Thembo... Nu zie ik het ook Je eerste inderdaad!!! Haha hoe kom ik er nu weer bij dat het je tweede is???

Phoehee... Ik moet komende dinsdag weer ongesteld worden..

Maandag de uitslag... niet zenuwachtig nee? Of denk je dat de zenuwen nog een beetje gaan komen!? Enne leuk he shoppen!!! Ik kan er ook nooit genoeg van krijgen...Ging gisteren met een vriendin naar de bios maar die had haar bus gemist dus ik ben de stad maar ingedoken.. en natuurlijk MOET ik dan iets kopen hahah! Internetshoppen blijft ook erg verleidelijk vind ik... Een hutje op de hei zonder internetaansluiting zal het dan op zijn minst moeten worden

Anira; Succes en ook veel plezier op je drukke visiteavond vanavond!!!

Morgen lekker uitrusten.. een lekker vooruitzicht is dat zeg!!!!
Hai lady's!!

Phoehee wat een stoere laarzen!! echt leuk onder een spijkerrokje!! Dus jij hebt het temperaturen ook ff stopgezet? Je hebt gelijk. Zo'n curve heb je nou wel. En hopelijk krijgen jullie maandag de uitslag al, hoef je ook niet zo lang in spanning te zitten. Ik was op een gegeven moment ook echt heel erg bang dat het aan mij lag, en als ik eenmaal in de stoel van de gyn zat dat me verteld zou worden dat ik geen baarmoeder had ofzo.. Gelukkig valt dat allemaal mee, en het valt voor jullie ook vast mee.

Biaha mooi om te horen dat het bij jullie zo goed gaat, en over de poep van je jongste niks dan lof! Haha, leuk hoor! En hoe gaat het met jou, bek af of is het allemaal goed te doen?

Thembo, je bent het dus al goed zat, begint je buik je ook al in de weg te zitten? Jij bent gewoon de volgende die "op" moet!! Hopelijk voor jou duurt het niet al te lang meer!

Kiekeboe gefeliciteerd met je kinderwagen, heb m ook ff gegoogeld, en vind m echt mooi! En shop ze morgen!!

Anira 2 kilo in de min? Wow, maakt dat niet uit dan? Wel beter dat je je broeken nog aankan, scheelt je strakjes wel weer met de kilo's eraf trainen!

Brabo, hoeveelste ronde is dit nu voor jullie? Ben jij ook aan de ovutesten of nog niet?

Smartie, lang niet gezien/gehoord! Hoe gaat het met jou, schrijf je nog mee, of is t je allemaal een beetje teveel? Hoe gaat het met je bekken??

Nou hier gaat ie goed, spannende week, maar heb eerlijk gezegt wel goede hoop...Misschien is dat wel helemaal fout en krijg ik dan strakjes heel hard de deksel op mijn neus, maar ik weet niet wat het is, een gevoel denk ik. Volgende week zaterdag zit ik op dag 25, dus zondag zou ik kunnen testen.... Ben zo benieuwd, zou het nou eindelijk mijn beurt zijn??
Fien, ik was 13 kilo aangekomen. Er moeten er dus nog 3 af! Erg netjes al zeg ik het zelf. Als je borstvoeding geeft schijn je ook sneller af te vallen dus ik heb goede hoop.

Ik durf alleen nog niet mijn oude broeken te passen, al moet ik zeggen dat mijn buik toch best snel is bijgetrokken.

Over een weekje maar eens doen.

Phoehee, alcohol is in 3 uur uit je bloed en uit de voeding. 1 glaasje natuurlijk. Je moet je niet bezatten.

Maar helaas voor mij. Half 7 heeft zoon 2 gegeten en toen moest zoon 1 naar bed. Nu zit ik pas en moet er over 2 uur weer gegeten worden. Geen biertje voor mij dus vanavond.

Maar mijn tijd komt nog wel.

Je laarzen zijn geweldig trouwens!!

Thembo, gelukkig dat je er niet tegenop ziet. Je bent dus in de fase, "liever een bevalling dan zwanger blijven" heel goed!!

Tazzle, ik hoop heel erg met je mee dat het nu eindelijk jouw beurt mag zijn!!!

En de vermoeidheid valt me nu nog mee. De nachten bestaan gelukkig niet uit onverklaarbaar huilen. Hij eet en gaat slapen, en dat om de 3 uur. We zijn dus niet uren met hem bezig gelukkig.

Kereltje is wakker, ben er weer vandoor!
Hee Tazzle ik heb nu mijn laarzen aan met een spijkerrokje! Goeie combi ja. Hoe voel je je? Het is echt wel heel spannend, je hebt zoveel goede voorbodes dat het raak is. Het lijkt me wel extra moeilijk als het toch nee is. Misschien nog niet aan denken en blijven duimen.

Biaha dat je al weer denkt aan je oude broeken! Dat alleen is al heel wat. Mijn zus viel door de bv snel af ja, die was zo weer op gewicht na 20 (!) kilo erbij.

Brabo dinsdag al, heb je een voorgevoel? Had je ook nog wat gekocht in de stad?

Fien je kan ook iemand's mobiele nummer vragen (ik ik ik ik ik! ) en dan sms-en als het is begonnen! En wat het is geworden want dat weten we natuurlijk nog helemaal niet.

Vriend is nu druk aan het rekenen hoeveel hout we nodig hebben voor de poort, dat wordt nog een hele klus.
Hallo allemaal,

Misschien vroegen jullie je af waar ik uithang (of niet), maar ik zit dus al bijna een week in Mexico. Op weg naar het vliegveld bedacht ik me opeens dat ik helemaal geen afscheid heb genomen. Uiteraard heb ik nu niet de tijd om alles te lezen.

Biaha: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Als ik terug ben, zal ik het verslag wel lezen.

Tazzle: Ik lees hier iets over goed nieuws..., ook ik zal voor je duimen, want je hebt het zeker verdiend om nu eens aan de beurt te zijn.

Thembo: De laatste loodjes... Waarschijnlijk ben je bevallen tegen de tijd dat ik weer terug ben, dus veel sterkte.

Nou, ik ga nog lekker van de zon genieten, want het is hier 30 graden, heerlijk. Tot over 10 dagen!
Smartie hele fijne vakantie gewenst!!!

Phoehee, ik voel eigenlijk helemaal niks bijzonders! Heel klein beetje een "ongesteld" gevoel van die zeurende krampjes, maar voor de rest, nee niks. Mijn borsten zijn gevoelig maar dat zijn ze elke maand dus daar kan ik net niks mee!

Dus het word gewoon afwachten,dit is tot nu toe wel de spannendste maand.

Biaha wat goed dat je het babyvet al zo snel kwijt bent! volgende week je oude broeken weer aan, da's vast een goed gevoel!

Brabo, jij bent ook al zo'n winkelmiep? ik ben ook best erg. Woensdag nadat ik van de gyn kwam ff met mn moeder de stad in geweest, ik had me voorgenomen niks te kopen, want stel dat ik zwanger ben, dan heeft het dus niet zoveel zin dacht ik.

Uiteindelijk kwam ik dus thuis met een zwart jurkje, een t-shirtje, en een bolero...

Ach ja, een vrouw heeft nooit kleren/schoenen genoeg he!!

Phoehee, maak het geld nu naar je over hoor!
@ smartie: fijne vakantie, had je al gemist!

Zo ik heb gister lekker geshoped, een mooie zwangerschapsbroek en 3 topjes.

Dat zit echt veel beter dan mijn eigen broeken en nu kunnen mensen ook zien dat ik zwanger ben. Mn buik begint nu toch wel zichtbaar te worden.

Vandaag huishoud dingen doen, vanavond naar mn schoonzusje, gezellig samen scrappen en dan morgen de hele dag naar een kinderverjaardag.
Hoi dames!

Nou, ik ben weer weggestuurd door de kraamhulp.....

Vandaag en morgen een andere dan de vorige dagen. Wat een kordaat typje, die hadden we de hele week moeten hebben.

Ze gaat zoon nu in bad doen en heeft mij naar de slaapkamer gestuurd en de deur dicht gedaan.

Ze wilde nog wel aan mijn maandverband ruiken....

Ben moe.... het gaat wel lichtelijk opbreken nu. Nog steeds een roze wolk. Ben helemaal gelukkig met al mijn mannen, maar ik ben zooooo moe!!

Zoon 1 heeft buikgriep. Of de stress van de afgelopen week werkt lichamelijk door, of hij is gewoon ziek. Arme kind doet niks anders als dunne poep produceren en jengelen.

Nou ja, komt goed.

Anira, fijn dat je zo lkker hebt geshopt. Je merkt idd dat met die zwangerschapsbroeken je buik ineens meer op gaat vallen.

Smartie, wat leuk. Een berichtje uit Mexico! Fijne vakantie!!

Ben het even kwijt verder.

Oh ja! heb vanochtend een oude broek gepast en tatarataaaa! hij past!!! Tis niet te geloven! Andere pastte weer niet, maar die was voor de zwangerschap al krapjes. Dus niks om me zorgen over te maken.

Ik ga even mijn ogen dichtddoen. Weet niet zo goed wat ik anders moet. Durf deze kamer ook niet zo goed uit te komen, veel te bang dat ik weer weggebonjourd word. Maar dat was vast haar bedoeling.
Hoi dames! Eerst even op iedereen reageren (wat is er boel geschreven zeg!) en dan vertel ik even mijn beslommeringen...

Biaha, wat heerlijk zo'n kordaat tiepje! Hopelijk kun je inderdaad even tukken. Beetje jammer van je biertje gisteravond. vanavond nog een poging wagen??? Ik moest zo lachen om je wens voor bier....

PROOST!!!

Echt een heel gaaf geboortekaartje! Heb je um al op hyves gezet? Dat mag je de andere dames niet onthouden....

Ennuh, als er nu al 10 kilo af is, ik heb gelezen dat vrouwen die borstvoeding geven na 6 maanden nog eens 3 kilo zijn afgevallen. Dus als je het 3 maanden volhoud dan heb je nog maar 1,5 kilo te gaan tot aan je eerdere gewicht. Ik zeg, EITJE!!!

Thembo, leuk te lezen dat je me zoveel positiever vindt dan 8 maanden terug. dat is denk ik ook wel zo, want toen was ik nog overspannen. Maar erg leuk om te lezen, thanks!

Dus jij hebt de kunst van het zwanger zijn nu wel onder de knie... Hopelijk snel bevallen!

Brabo, jij ook al zo'n shopaholic?!?!? Je kutn je echt aanslutien bij Phoehee en Tazzle.....

Phoehee, hoe is het gegaan met de poort? Hopelijk zit ie er al in! Is je vriend een beetje handig? En jij zelf? Kun jij een beetje klussen?

En dan morgen lekker weg en maandag hopelijk de uitslag. Ben heeel nieuwsgierig!!!

Fien, inderdaad, even 06-nummers uitwisselen met 1 van ons.... Lijkt me wel heel erg gaaf, want we zijn natuurlijk allemaal heel erg benieuwd en willen graag alles weten

Tazzle, dan is een week wachten nog wel heel erg lang kan ik me zo voorstellen. Snap wel dat je een beetje extra zenuwachtig bent.

Smartie, have fun in Mexico!!! Kom lekker bruin terug en helemaal relaxt...

Anira, dus jij nu ook aan de positiekleding? Zit echt wel veel lekkerder, je zal snel nog wel een tweede broek willen verwcaht ik... Veel plezier dit weekend, want die is wel heel vol.

Nou, gisteren op de 9-maanden beurs was wel heel leuk! Boel gezien, maar eigenlijk moet ik eerlijk bekennen dat ik niets nieuws gezien heb en dat het aanbod me een beetje tegenviel. Met mijn schoonmoeder en schoonzusje was het gezellig (mijn schoonzusje en ik hebben nog wel even geevalueerd nadat schoonmama thuis was ). Lekkere broodjes op, beetje gekletst... Je moet het als een dagje uit zien en niet om nou echt iets wijzer te worden. Ik ben in ieder geval niet wijzer. Heb ook maar 2 dingen gekocht, 1 olie tegen striea en 2 broekjes en 1 shirtje. Maar heb wel een heel gaaf kado gehad van mijn schoonmoeder en haar moeder. Van hun samen hebben we een hele mooie babyfoon gehad.

Deze:

Mooi ontwerp, en met heel veel functies! Dus echt super luxe.... We zijn er helemaal blij mee!

Dus al met al een leuke dag, maar druk! Ik moest wel even mijn verhaal kwijt dus gisteravond zijn we even samen in een hele lekkere pizzeria wat gaan eten. Helemaal leuk!

En vandaag de tuin leeggeruimd. Al het puin afval weer weg gebracht en zelfs, met hulp van de buurman, de boom omgezaagd!!! Helemaal geweldig !!! Nu geen boom meer en een redelijk lege tuin. Nu nog verschillende palets weg, maar die komen ze als het goed is volgende week halen. Er zit statiegeld op, maar het zijn echte ondingen. Het zijn echt palets van 2x5 m dus die staan behoorlijk in de weg.... Nou ja, pas als mijn vader wat kan met de tuin natuurlijk. Even tijdelijk voor dit jaar heb ik hem gevraagd.

Maar goed, mijn post is alweer veel te lang, heb ook boel gedaan en meegemaakt dus wilde het even delen met jullie

Nu rustig op de bank en morgen niets anders op de planning staan dan even bij Biaha kijken!!! En natuurlijk nog boodschappen doen, maar dat kan straks nog wel. Nu even tukkie doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven