Verliefd op een vrouw

19-02-2009 16:16 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal in de war. Sinds een week of 4 help ik een collega in een hele moeilijke periode van haar leven. Ik probeer haar te steunen en een luisterend oor te zijn. Al vanaf het begin hiervan voelde ik mij heel erg betrokken bij haar, en kon het al moeilijk loslaten...Haar relatie was na 2 jaar uitgegaan. Met een vrouw. Zij is ook getrouwd geweest en heeft 3 kinderen.Ik ben ook getrouwd en heb 4 kinderen. Deze vrouw roept allerlei heel verwarrende gevoelens bij mij op, en ik ben heel bang dat ik heel erg verliefd op haar ben geworden. Zij houdt nog heel erg veel van haar vorige partner, en zal niet verliefd worden op mij. Dat neemt niet weg dat zij precies weet wat ik doormaak. Op de één of andere manier heeft zij eerder in de gaten gehad dat ik verliefd op haar ben geworden. Ik probeer het voor mezelf heftig te ontkennen, maar dat neemt het diepe gevoel niet weg.... Ik ben zo ontzettend in de war nu... Mijn man voelt wel dat er iets is, maar ik kan het hem echt niet vertellen. Ik hoop maar dat de verliefdheid weer verdwijnt, en dat ik me het allemaal maar zit in te beelden ofzo. Het is zo ontzettend verwarrend... Ik wil haar zo graag zien, en spreken en dan voel ik mij weer helemaal blij.... Als ik haar dan een poosje niet spreek of gezien heb, wordt ik helemaal verdrietig en in de put. Wat moet ik in vredesnaam doen??
Het kan best zijn dat jij haar heel lief vindt , maar ze komt absoluut niet lief op mij over .......... Wat een belachelijke vraag om te stellen , of je je man zou verlaten , als zij niet eens verliefd op je is ! En ik heb het idee dat ze jouw verliefdheid enorm zit te " voeren " . ( frappant dat zij het eerder wist dan jijzelf , trouwens )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vraagt je man zich niet af wat er met je is ? Die zal toch ook wel merken dat je anders dan anders bent en doet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dank je wel 'blijfgewoonbianca'! Kan goed zijn dat je gelijk hebt. Het lijkt idd of zij het zit te voeren, en ik het laat gebeuren... Ik heb me denk ik nogal kwetsbaar naar haar opgesteld... Blij dat je me even door elkaar rammelt.... Ja, mijn man merkt het wel degelijk. Hij is ook erg onzeker over hoe ik ben nu... Ik moet gewoon hiermee stoppen en de verhouding tussen mijn collega/vriendin en mij weer in een gewoon perspectief zien te krijgen. Dank je....
quote:crisis schreef op 19 februari 2009 @ 20:35:

Zij is niet verliefd op mij...maar ze had wel gevraagd of ik mijn man voor haar zou verlaten..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven