Waar echte hoekbank vinden

25-11-2017 19:57 32 berichten
Wij zijn op zoek naar een echte hoekbank!
Dus geen bank met een chaise lounge, maar echt een hoek erin!

Verder dan de KIVIK van Ikea komen wij helaas niet.. Ook op de meubel boulevard (Utrecht) kunnen we nou niet
echt heel veel vinden..

Iemand tips? We willen de bank wel kunnen testen en zien (dus geen webshops als Wehkamp)

Ons budget is maximaal €1000 euro.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/prod ... S49183970
Alle reacties Link kopieren
Ik Google op hoekbank en krijg al van alles te zien. Ook gewone winkels...
Wij hebben een hele grote modulaire hoekbank bij de bright living vandaag.

Heeft winkels in Haarlem, Wassenaar en Den Haag.

https://www.brightliving.nl/vestigingen-openingstijden
dolfje schreef:
25-11-2017 20:00
Ik Google op hoekbank en krijg al van alles te zien. Ook gewone winkels...
Ja, maar dat is 90% een hoekbank met chaise lounge wij willen echt een hoek-hoek bank
Ik zit nu op een hoekbank.
Zo moeilijk kan dat niet zijn lijkt me. (Om er een te vinden, niet om erop te zitten)
In elke winkel waar wij geweest zijn tijdens onze zoektocht naar een hoekbank kon je banken modulair opbouwen. Je kon er elke bank van maken die je wilde, ook een volledige hoekbank. Maar 1.000 euro voor een hoekbank is wel weinig hoor, dan kom je toch snel terecht bij Seats and Sofas en dergelijke. Bij Seats and Sofas zag ik trouwens wel een paar echte hoekbanken op de site.
Spookiieej schreef:
25-11-2017 20:02
Ja, maar dat is 90% een hoekbank met chaise lounge wij willen echt een hoek-hoek bank
Nou ik zie toch echt gewone hoekbanken hoor.
Spookiieej schreef:
25-11-2017 20:02
Hoek-Hoek? Dus zeg maar een U?
Ik herken wat je zegt over dat googelen, het is echt superirritant. Ik vind een rechte bank met een chaise ook geen hoekbank, al vindt het hele internet van wel. Maar ze zijn er wel hoor, echte hoekbanken. Wij hebben inderdaad naar de Kivik gekeken, maar die was voor ons qua maten niet goed. We hebben er nu één van de ZitMaxx.
Corona67 schreef:
25-11-2017 20:05
Hoek-Hoek? Dus zeg maar een U?
Zelfs die kun je van onze bank maken. Kijk maar gewoon. Niet voor 1000 euro dan. Een gewone woonkamer staat wel echt vol-vol dan. Dan is het eerder een Stampertjes-proof kamer.
Ikea Vimle?
Wij hebben een echte hoekbank en die komt bij Nijhof in Baarn vandaan, best een grote winkel.
Mevrouw75 schreef:
25-11-2017 20:08
Zelfs die kun je van onze bank maken. Kijk maar gewoon. Niet voor 1000 euro dan. Een gewone woonkamer staat wel echt vol-vol dan. Dan is het eerder een Stampertjes-proof kamer.
Ik zag er een aantal na wat googlen.
Maar voor 1000 euro nog niet
Urban Sofa heeft erg mooie spullen voor weinig.

https://www.urbansofa.nl/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zitmaxx

Heb je al over de grens gekeken bij Duitsland?
Hier bij Ikea staan een aantal hoekhoekbanken.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... 007|cc:915
Lariba schreef:
25-11-2017 20:06
Ik herken wat je zegt over dat googelen, het is echt superirritant. Ik vind een rechte bank met een chaise ook geen hoekbank, al vindt het hele internet van wel. Maar ze zijn er wel hoor, echte hoekbanken. Wij hebben inderdaad naar de Kivik gekeken, maar die was voor ons qua maten niet goed. We hebben er nu één van de ZitMaxx.
Jaaaa daar zijn ze! Bedankt, staat die van jullie er ook nog bij? Welke hebben jullie
Ik heb er 1 gekocht laatst. Zonder chaise dinges. Ik heb er een trapeze hoek in zodat de hoek ook exht bruikbaar is. Wel boven de 1000€.

Bij oa pronto wonen. Profijt wonen. Trendhopper heb je banken die je zelf kan samenstellen
Zitmaxx!
Docent_in_opleiding schreef:
25-11-2017 20:09
Ikea Vimle?
Yep, daar zit ik nu op! 979 euro voor een volledige hoek.
Goedkoop en kut zutten: seats and sofas.....
Afbeelding
eijerkamp
Afbeelding
profijt
Afbeelding
urbansofa

Afbeelding
hoekbanken.nl
enz enz enz. Snap echt niet dat je niets kon vinden. Te kust en te keur.
Castor1975 schreef:
25-11-2017 20:46
Goedkoop en kut zutten: seats and sofas.....

Nou.. mijn huidige bank kwam daar vandaan 1000 euro en 18 jaar later staat ie er nog en is nu eindelijk af .. je kunt dus ook mazzel hebben ;)

Hadden we niet gedacht toen we hem kochten
[quote=nina1966 post_id=27826030 time=1511639230 user_id=170687]
Ik zit op een hoekband van 2 weken oud. Montel. En meer keuze dan 1 bank, van bijna alles kun je zelf je bank samenstellen, dus ook met een volledige hoek i.p.v. een chaise longe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven