Kledingpakket
maandag 27 november 2017 om 12:00
Hoi allemaal,
Ik bied bij deze een gratis kleding pakket aan voor de persoon die het nodig heeft. Via marktplaats kwam ik erachter dat er veel vraag is naar gratis kleding door mensen die het nu wat moeilijker hebben. Vandaar dat ik weer een pakket aanbied maar dan via hier!
Het pakket bevat:
1 paar zilveren instappers maat 39
1 paar sneakers maat 39
1 paar sloffen maat 39/40
1 paar gympen maat 38
1 paar zwarte sleehakken maat 39
2 broeken maat M / 38.
1 strapless jurkje
2 shirts met lange mouwen
5 shirts met korte mouwen
6 shirts zonder mouw
2 petjes
2 handtassen
Evt kunnen er ook BH's bij, deze heb ik in 2 maten.
Ik woon zelf in de buurt van Heusden. Voor brengen of ophaal opties stuur me een bericht. Versturen kan ook.
Ik bied bij deze een gratis kleding pakket aan voor de persoon die het nodig heeft. Via marktplaats kwam ik erachter dat er veel vraag is naar gratis kleding door mensen die het nu wat moeilijker hebben. Vandaar dat ik weer een pakket aanbied maar dan via hier!
Het pakket bevat:
1 paar zilveren instappers maat 39
1 paar sneakers maat 39
1 paar sloffen maat 39/40
1 paar gympen maat 38
1 paar zwarte sleehakken maat 39
2 broeken maat M / 38.
1 strapless jurkje
2 shirts met lange mouwen
5 shirts met korte mouwen
6 shirts zonder mouw
2 petjes
2 handtassen
Evt kunnen er ook BH's bij, deze heb ik in 2 maten.
Ik woon zelf in de buurt van Heusden. Voor brengen of ophaal opties stuur me een bericht. Versturen kan ook.
maandag 27 november 2017 om 12:21
maandag 27 november 2017 om 12:36
Of dat ja, de kringloopwinkel. Ja daar vragen ze er geld voor, maar de kringloop biedt vaak beschermde werkplekken aan mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Dus indirect steun je dan mensen die het moeilijk hebben ook op andere manieren.
Als je het hier weggeeft weet je ook niet wat er mee gebeurt. De ontvanger kan het ook doorverkopen op MP.
Als je het hier weggeeft weet je ook niet wat er mee gebeurt. De ontvanger kan het ook doorverkopen op MP.
maandag 27 november 2017 om 12:46
Ik denk dat er hier misschien ook wel mensen zijn die er in geinteresseerd zijn. Ik heb altijd zelf pakketten weggegeven en dit blijf ik ook doen. Ik heb dus niks aan reacties over vluchtingen werk enzo. Ik geef het liever aan bijv een alleenstaande moeder. Afgelopen 3 pakketten zelf hier in de buurt afgegeven, daarbij maakte het mij niet uit of deze mensen het doorverkochten als ze uiteindelijk zelf maar iets over hielden.
maandag 27 november 2017 om 13:05
toch kun je gewoon contact opnemen met je plaatselijke afdeling van (bijvoorbeeld) Vluchtelingenwerk, brengen zij je met iemand in contact.GabrielleV schreef: ↑27-11-2017 12:46Ik denk dat er hier misschien ook wel mensen zijn die er in geinteresseerd zijn. Ik heb altijd zelf pakketten weggegeven en dit blijf ik ook doen. Ik heb dus niks aan reacties over vluchtingen werk enzo.
Kun je het zelf af gaan geven
maandag 27 november 2017 om 13:34
Dit vind ik ook een hele goede!
maandag 27 november 2017 om 13:56
maandag 27 november 2017 om 14:22
GabrielleV schreef: ↑27-11-2017 14:19Gaat me niet om huidskleur. Eigen volk is het volk met een nederlands paspoort of deze nou turks, afghaans of marokaans zijn![]()
Dus een in Nederland wonende Belg of Fransman zou voor jou afvallen?
En wie die spullen dan bij jou komt halen moet dmv paspoort bewijzen er 'recht' op te hebben?