Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
herfstappeltaart schreef:
25-11-2017 18:29
Aaaaaaaah......... :there:
Jij begrijpt me. :'(
Annapicobella schreef:
25-11-2017 16:09
Wat een schatje van een poes (of is het een kater???) Cateautje.

Ik kan heel goed tegen alleen zijn. Heb ook altijd wel iets te doen of te lezen of te denken (hahah) en ik denk dat als ik zeg dat ik alleen ben dat dit slaat op alleen wonen. Geen partner. Mijn volwassen kinderen wonen al geruime tijd zelfstandig en ik heb zelfs al een kleinkind. Dus "alleen" is uiteraard een omschrijving die misschien niet helemaal klopt. En ik wil geen zeurmoeder zijn, die klaagt dat de kinderen zo weinig langskomen. Verplichte bezoekjes op zon- en feestdagen. Ieewwww..

En ook geen verplichte Oma-oppas zijn. Dat klinkt niet aardig, maar ik denk dat ik mijn portie opvoeden al heb gedaan en vaste dagen oppassen, ik wil me eigenlijk nergens meer vastleggen. Zweef oma dus. Bij nood altijd en dat heb ik ook al gedaan.

Maar omdat mijn kinderen in andere steden wonen dan ik en ik geen eigen vervoer heb is spontaan even langskomen of langsgaan iets ingewikkelder dan dat ze om de hoek zouden wonen. Met dat ze variabele werktijden en dagen hebben maakt dat een ander plaatje dan ieder weekend beschikbaar zijn.

Oh nee, verplichte bezoekjes vind ik ook verschrikkelijk. Over het oma-oppas gebeuren kan ik nog niet meepraten. Kind nr 1 wil geen kinderen en kind nr. 2 wil ze dolgraag maar daar lukt het niet.
Groot verdriet bij haar en haar man.
Ze zitten in een langdurig traject tussen hoop en vrees.

Ben ook geen groepenmens.
Sorry Anna, ik heb mijn reactie op jou dwars door jouw tekst heengetypt geloof ik :facepalm: :rofl:
Wat een lieve poes Cateautje!

Vandaag heb ik me toch wel verveeld terwijl ik onder de mensen was. Het waren wel aardige mensen, maar staan totaal anders is het leven dan ik dat ik geen klik voelde. Ben op een gegeven moment opgestapt en een eind in mijn eentje gaan wandelen, toen verveelde ik me een stuk minder en het is nog goed voor mijn rug ook.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
25-11-2017 18:38
Sorry Anna, ik heb mijn reactie op jou dwars door jouw tekst heengetypt geloof ik :facepalm: :rofl:
Je wordt ouder Papa geef het maar toe... :)
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik kom hier ook even binnen vallen. :hello:

Niet zo heel veel gedaan vandaag, bijna 12u geslapen (met tussenpozen) deze nacht, en ondertussen toch weer moe. Heb ook het een en ander te verwerken, en slapen kan maar deugd doen hé.

Nu F.C. De Kampioenen kijken, een waar Vlaams begrip. :mrgreen:
Welkom Guilia, lekker dat je zo heerlijk hebt kunnen slapen. De F.C. De Kampioenen ken ik wel maar heeft me nooit bekoord. Thuis heb ik wel een hele tijd gevolgd.
FC Kampioenen, keek ik jaren geleden naar, maar op een gegeven ogenblik had ik het wel gehad. Hier in de buurt rijdt een auto met bedrijfsnaam Boma, geen worsten maar daar moet ik wel altijd aan denken.
Leuke poes Cateau
Als ik ziek ben hoef ik niemand om me heen, dan wil ik liggen en slapen, als ik beter begin te worden mag het bezoek komen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
F.C. De Kampioenen is pure nostalgie voor mij. Ik zou er evenwel niet voor thuis blijven, maar als ik toch thuis ben.. Ja, dan ga ik dat toch al snel opzetten. Ook al is het de 1000e keer dat men het uitzendt, haha.

Leuke poes inderdaad! Ik ben een echte dierenliefhebber. Zelf heb ik een poes en een hond.

Ik zou eigenlijk wat willen schilderen, maar gezien ik zo moe ben zal het wellicht bij bankhangen blijven.
Hallo daar, met z'n allen! :)

Hebben jullie het een beetje naar je zin op deze grijze dag des Heren?

Wat is het toch steeds vroeg donker hè, moest om half vijf al de verlichting aandoen. Maar goed, over vier weken hebben we de zonnewende en dan wordt het langzamerhand weer lichter. Ik kijk ernaar uit, vind het maar niks, leven als Momfert de Mol.

Ik werd vanmorgen wakker gebeld door een jonge dame van de Jehova's getuige met de mooie boodschap dat alles goedkomt in de wereld. Ze had zo'n lieve stem en ik sliep nog, dat ik het een moment nog geloofde ook. :proud:
Ze vroeg of ze een boekje in de bus mocht doen met de mooie boodschap en dat kon ik niet weigeren, dus als ik van de week de bus leeg haal, dan heb ik gelijk iets moois te lezen. :)

Mooie avond!
Die komt vast een keer terug Cateau. Om te vragen wat je van het boekje vond. Hier was het een saaie dag, ben de hele dag zo moe geweest. Vanavond maar op tijd naar bed.
Ik denk het niet Prada, maar mocht ze komen, dan is ze welkom om met me in gesprek te gaan. :)
Annapicobella schreef:
25-11-2017 20:33
Je wordt ouder Papa geef het maar toe... :)

:mrgreen:
Zo, eindelijk thuis. Eerst de boodschappen gedaan en daarna doorgereden naar de keuring. Amaiii wat was het daar druk zeg. Ik was er om 12.15 en om 13.15 was ik klaar. Ik mocht gelukkig in de rij voor de herkeuring staan dus dat scheelde heel veel.
Een man voor mij kwam uit de rij voor de jaarlijkse keuring en die was er 10.15 en pas om 13.15 klaar.
Ik zag nog een heleboel auto's staan die vlak na mij in de rij stonden en nog lang niet aan de beurt waren. Ik moet er niet aan denken, dan had ik wel een andere keer teruggekomen.
Hallo, hele ochtend bezig geweest; pakjes wegbrengen (kreeg gratis rozen hoera!); schoonmaken, uitpakken, naar Karwei, naar de Lidl. Ook de kringloop nog gehad, ik zoek stoelen voor in de master-bedroom niet geslaagd.

Nu lekker op de bank geploft, straks koken maar meeste gaat in de oven dus niet moeilijk!

Fijne dag!
Ik ben weer terug van het schrijfweekend! :hello: Ik ben heel brak, maar het was een heel tof weekend.

Ik ga lekker uitrusten. :zzz:
Drackie schreef:
27-11-2017 16:42
Ik ben weer terug van het schrijfweekend! :hello: Ik ben heel brak, maar het was een heel tof weekend.

Ik ga lekker uitrusten. :zzz:
fijn dat het leuk was :-]
Leuk Drackie, hou dat in je achterhoofd als je weer iets gaat doen waar je eigenlijk tegen op ziet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mijn boodschappentas viel van de brommer en nou is de pot zure haring stuk. :'(

Ik moest al mijn boodschappen afwassen met zeep. Gelukkig was alles goed verpakt, maar de hele keuken en kamer meurt naar zure haring.
Wat een ellende weer. Was ook al mijn portemonnee vergeten, dus moest ik weer met lege handen naar huis.

Zat eraan te denken naar de bios te gaan, maar dit is niet mijn lucky day, dus ik blijf maar lekker veilig thuis. Stel je voor dat door mijn de bioscoop instort. :blauwoog:
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad Drackie. :) Voortaan maar afwachten hè en je niet zo druk maken, want zoals je ziet valt het allemaal meestal reuze mee.
prada schreef:
27-11-2017 14:37
Zo, eindelijk thuis. Eerst de boodschappen gedaan en daarna doorgereden naar de keuring. Amaiii wat was het daar druk zeg. Ik was er om 12.15 en om 13.15 was ik klaar. Ik mocht gelukkig in de rij voor de herkeuring staan dus dat scheelde heel veel.
Een man voor mij kwam uit de rij voor de jaarlijkse keuring en die was er 10.15 en pas om 13.15 klaar.
Ik zag nog een heleboel auto's staan die vlak na mij in de rij stonden en nog lang niet aan de beurt waren. Ik moet er niet aan denken, dan had ik wel een andere keer teruggekomen.
Stom geregeld is dat in BE Prada! Toen ik voor het eerst in NL naar de 'keuring' (APK) moest, was ik helemaal blij dat ik gewoon een afspraak bij mijn eigen garage kon maken! Niets aanschuiven en filerijden. Gewoon auto brengen, vervangwagen mee en na hun 'goedgekeurd of er moet iets aan gebeuren' belletje weer ophalen. Ideaal! Vrijdag moest mijn auto een grote beurt. De accu en twee banden bleken aan vervanging toe. De rekening was even balen, maar ik ben wel blij dat ik met een veilige auto de winter in ga. (En de schoenen die ik daarna kocht maken ook wel wat goed: rode pumps gescoord! Eindelijk! :-D )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sexy Oudblond, Rode Pumps.

Net natgeregend en gezicht gescrubt door hagel thuis gekomen. Dacht eerst nog met de bus te gaan, maar besloot toch te gaan fietsen. Enfin..alles hangt te drogen qua kleding en zo direct brocollisoepje eten.
Everything you see I owe to spaghetti!
@Hal, lekker druk bezig geweest :thumbsup:
@Drackie, wat goed dat je geweest bent en dat het leuk was.
@Cateau :there: Wat een rotdag. Ik had dat risico van de bioscoop ook niet
genomen hoor
@Oudblond, het is inderdaad maar net geluk hebben dat het niet druk is. Bij mij
waren het ook twee banden en een beurt . En voor de rode pumps :cheer2:
Anna, ik was wel met de auto maar van mijn parkeerplek tot mijn voordeur zeiknat geregend en gehagelstraald. Hier hang ook alles in de badkamer te drogen. Ik had gelukkig wel een hoedje op, dus mijn haar werd gespaard. Scheelt in opwarmen en morgen in tijd om er 'iets' van te maken.
Ik ben moe en inspiratieloos voor het avondeten. Ik ben alleen en bedacht toen ik de katten hun vlees gaf waar ze op aanvielen dat het toch wel handig zou zijn als dat voor mensen ook zo werkte: op drukke dagen gewoon even de vaste-altijd-aanwezige-voedzame-prak-uit-de-koelkast naar binnen werken. Ik haal denk ik een maaltijdsoep uit de vriezer met een afbakbroodje en een salade erbij. Dan heb ik in elk geval genoeg binnen en ben ik snel klaar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Vandaag moest ik werken dus kletsnat geregend 2x....er stroomde zoveel regen in mijn ogen op de fiets dat ik 2 keer moest stoppen om ze af te drogen anders zag ik niets meer. Gevaarlijk weertje.

Cateautje: :rofl: :rofl: ...."ahum sorry" :-D
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 18:37
1.84% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven