Tips voor verder te gaan
maandag 27 november 2017 om 23:50
Hey iedereen ..
Ik zou heel graag wat tips en steun kunnen gebruiken
. Hij heeft me maanden gek gemaakt en laten geloven dat hij van me hield.. We zijn weekendje weggeweest en heeft me erna gewoon gedumpt via sms en daarna niks meer gehoord van hem. Het is zo een laffe en pijnlijke manier. Mijn ex is zo een klootzak en heeft me zo respectloos behandeld en toch mis ik hem enorm. Toch huil ik elke dag en zie ik heel hard af. Hij leeft gewoon zijn leventje verder en ik besta niet meer. Ik kan er zo moeilijk met omgaan. Ik besef hoe slecht hij is maar ik mis hem enorm. Ik heb constant flashbacks naar onze mooie tijden, ik sta er met op en ga er met slapen. Al onze toekomstplannen ook weg. Ben er zo verdrietig door, het doet me heel veel pijn. Ik hou er nog zoveel van ook al heeft die me zo behandeld
. ik wou da ik hard kon zijn en zoals hem. Het lijkt alsof ik niet heb bestaan en we nooit een relatie hadden. Het is zo oneeerlijk. Hij heeft me zoveel pijn gedaan en ik lig hier te huilen en af te zien en hij gaat gelukkig verder.
Ik zou heel graag wat tips en steun kunnen gebruiken
dinsdag 28 november 2017 om 00:06
dinsdag 28 november 2017 om 00:42
Je bestaat nog wel hoor, alleen niet meer voor hem. Mag je nog blij om zijn ook, want waarom zou je nog een relatie of vriendschappelijk contact willen met iemand die jou niet wil, zijn ex maar al te graag wil, nooit van jou gehouden heeft en je via sms dumpt? Dan is hij toch echt een l*l zonder fatsoen en ruggengraat? Kortom: laat hem je leven niet verpesten, dat genoegen ga je die vent toch niet gunnen?
Huil uit en geef jezelf daarna een schop onder je kont om je leven zonder hem zo goed en leuk mogelijk invulling te geven. Wie weet kom je na verloop van tijd dan iemand tegen die wel oprecht van je houdt. Met minder moet je nooit genoegen nemen.
Huil uit en geef jezelf daarna een schop onder je kont om je leven zonder hem zo goed en leuk mogelijk invulling te geven. Wie weet kom je na verloop van tijd dan iemand tegen die wel oprecht van je houdt. Met minder moet je nooit genoegen nemen.
dinsdag 28 november 2017 om 08:07
Al surfend over het Forum met zoveel topics over exen die fluitend verdergaan met hun leven en het verdriet wat ze ermee veroorzaken bij de andere helft. Je zou willen dat er een club bestond om deze vrouwen of mannen bijeen te brengen en laten inzien dat ze heus echt verder kunnen met ook hun leuke waardevolle leven. En dat het niet eens nodig is om die sneu en zielige exen zo gedenkwaardig in hun hart te sluiten.
dinsdag 28 november 2017 om 09:08
Focus je op jezelf. Ga leuke dingen doen. Maak een mooie reis. Ga alleen op met een groepsreis.
Trakteer jezelf! Ga een paar keer onder zonnebank, neem een manicure en een pedicure, ga shoppen (nieuwe kleren en schoenen doen vaak wonderen!), doe een dagje wellness met vriendinnen/zusje(s)/moeder. Sport. Ga uit. Doe zoveel mogelijk nieuwe dingen.
Ps: kijk eens of boksen iets voor je is. Dit is mijn nieuwe standaard tip voor het verwerken van vrijwel alles.
Het is geweldig voor je conditie en je figuur en er zijn een heleboel (gespierde) mannen. Probeer het gewoon eens. You're welcome.
Trakteer jezelf! Ga een paar keer onder zonnebank, neem een manicure en een pedicure, ga shoppen (nieuwe kleren en schoenen doen vaak wonderen!), doe een dagje wellness met vriendinnen/zusje(s)/moeder. Sport. Ga uit. Doe zoveel mogelijk nieuwe dingen.
Ps: kijk eens of boksen iets voor je is. Dit is mijn nieuwe standaard tip voor het verwerken van vrijwel alles.
dinsdag 28 november 2017 om 09:12
Soms kom je iemand tegen die je wel wat lijkt. Daar trek je dan een poosje mee op en aanvankelijk denk je ook de goede partner te hebben gevonden voor nog heel wat jaartjes maar gaandeweg blijken er toch teveel verschillen of passen bepaalde karaktertrekken niet goed bij elkaar.
In plaats van jou te willen veranderen beëindigt hij de relatie (misschien kon hij jou niet onder ogen komen om het je persoonlijk te vertellen) en daarmee begint ieder van jullie weer met een schone lei. Dergelijke probeersels zijn normaal. Ik dacht dat men gemiddeld tien mislukte relaties heeft en dertig zoenpartijen voordat men eindelijk de ware vindt. En die ware duurt ook maar acht jaar gemiddeld.
In plaats van jou te willen veranderen beëindigt hij de relatie (misschien kon hij jou niet onder ogen komen om het je persoonlijk te vertellen) en daarmee begint ieder van jullie weer met een schone lei. Dergelijke probeersels zijn normaal. Ik dacht dat men gemiddeld tien mislukte relaties heeft en dertig zoenpartijen voordat men eindelijk de ware vindt. En die ware duurt ook maar acht jaar gemiddeld.
retrostar wijzigde dit bericht op 28-11-2017 09:16
3.85% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 28 november 2017 om 09:41
dinsdag 28 november 2017 om 09:42