Geld & Recht alle pijlers

jaaropgaaf UWV

18-02-2009 20:40 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zit met ongeduld te wachten tot de jaaropgaaf van het UWV binnen is...

Van hun site weet ik dat je hem uiterlijk 1 maart binnen moet hebben maar ben zo ongeduldig ....

Dus wie heeft 'm al???
hier al binnen (2 stuks zelfs)
Hier viel het ergens tussen 20 en 23 januari in de brievenbus.

Niet dat je daar ook maar iets aan hebt, het zegt immers niets over wanneer jij de jouwe zult ontvangen. Ik ken het ongeduld waarmee je voor jezelf wilt uitrekenen hoeveel je van de Blauwe Rakkers denkt terug te krijgen, maar nut heeft het niet. Zolang je de zooi voor 1 april in stuurt maakt de datum waarop je instuurt niets uit en voor die tijd zul je hem in huis hebben en online in kunnen zien d.m.v. DigiD.
vandaag ga ik van alles kunnen
T zegt inderdaad niets dat jullie m wel al hebben haha maar toch...ben altijd bang dat t bij mij weer fout gaat....

Ik kan volgens mij niet kijken via digi d omdat ik geen uitkering heb gekregen maar juist een bedrag aan het UWV heb betaald...(teveel ontvangen).

Vandaar mijn ongeduld krijg namelijk het verschil tussen bruto en netto uitkering via de belasting terug.
de opgave negatief inkoen bedoel je dan zeker?

die had je al moeten ontvangen. die wordt namelijk voor 1 februari verstuurd. zou even bellen morgen als ik jou was
Heb die van mij (wajong) al in jan binnen gekregen....

Zou gewoon ff bellen als ik jou was
Ik heb die van mij ook al binnen. Ook in januari al. ZOu ook even bellen!
Mijn man heeft hem vorige week gekregen...
Ik heb maar even gebeld en ik kreeg te horen dat ik geen jaaropgaaf krijg van hun omdat de betaling via een loonbeslag gaat...

Is verder een lang verhaal hoe het zo is gekomen...dat loonbeslag.. maar vind het heel vreemd dat ik dan blijkbaar geen jaaropgaaf krijg..

De reden volgens uwv is dat de betaling niet rechtstreeks door mij word gedaan maar door mijn werkgever..

Dat vind ik zo vaag...Mijn werkgever is alleen maar tussenpersoon en stort alleen per maand een gedeelte van mijn loon naar het uwv...het is toch mijn afbetaling

Volgens uwv moet mijn werkgever dit in mijn jaaropgaaf verwerken zodat ik op die manier de teveel betaalde belasting terug kan krijgen.

Ben naar de loonadministratie gegaan op mijn werk en die vonden het ook een raar verhaal en gaat contact opnemen met het uwv hoe dit nou opgelost moet worden..

Lang verhaal geworden maar denk misschien is er iemand die zo´n situatie ook aan de hand heeft gehad en wil vertellen hoe dat afgelopen is...

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven