Ondernemingsplan
dinsdag 28 november 2017 om 11:38
hoi, ik doe de opleiding Facilitair leidinggevende (horeca en evenementen richting anders even googlen
) en moet nu voor mijn laatste jaar een ondernemingsplan maken.
Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer ...
Ideeen of tips zijn welkom !!
Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer ...
Ideeen of tips zijn welkom !!
anoniem_359656 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 12:20
7.72% gewijzigd
dinsdag 28 november 2017 om 13:03
Je hebt tegenwoordig een pindakaaswinkel een krokkettenwinkel, een pepernotenwinkel etc en speciale festivals sushifestival, bokbierfestival. Zet een specifiek product in de schijnwerpers.
Het broodje bal festival, filet american friday's,
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
dinsdag 28 november 2017 om 13:08
Onsjanneke schreef: ↑28-11-2017 12:33iets van horeca of evenementenrichting of anders even googelen![]()
dinsdag 28 november 2017 om 13:13
thanks daar kan ik wel wat meevioletskies schreef: ↑28-11-2017 13:03Je hebt tegenwoordig een pindakaaswinkel een krokkettenwinkel, een pepernotenwinkel etc en speciale festivals sushifestival, bokbierfestival. Zet een specifiek product in de schijnwerpers.
dinsdag 28 november 2017 om 13:14
jo zover was ik ook al welMwTheelepel schreef: ↑28-11-2017 12:47Wat voor inspiratie dan? je kunt zelf toch ook wel verzinnen dat je een café of restaurant of evenementenbureau kunt "opzetten"?
dinsdag 28 november 2017 om 13:16
dinsdag 28 november 2017 om 13:46
Maak het vooral niet te groot en te interessant voor jezelf, want je haalt jezelf alleen maar heel veel werk op de hals. Volgens mij moet je vooral laten zien dat je weet wat er allemaal bij komt kijken als je een bedrijf op wil starten met personeel, financien etc. Als je dat eenmaal snapt, kun je nog altijd je droombedrijf opzetten. Daarom mijn tip om vooral snel te beginnen met een opzet.nessemeisje schreef: ↑28-11-2017 13:16Super uniek als je anderen het denkwerk wil laten doen en op een forum moet bedelen voor inspiratie...
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 28 november 2017 om 13:50
Google leert mij MBOMwTheelepel schreef: ↑28-11-2017 12:40Je komt over als een prima kandidaat voor een baan in loondienst.. De passiviteit druipt van je topic af. Kom zeg verzin gewoon iets, je hebt toch ook stage gelopen? Waar heb je dat gedaan?
Dit is mbo toch? Zeg me alsjeblieft dat dit mbo is.. Als dit het niveau van een hbo'er is die leidinggevende moet worden ga ik huilen.![]()
dinsdag 28 november 2017 om 13:53
Dankjewel!Belle73 schreef: ↑28-11-2017 13:46Maak het vooral niet te groot en te interessant voor jezelf, want je haalt jezelf alleen maar heel veel werk op de hals. Volgens mij moet je vooral laten zien dat je weet wat er allemaal bij komt kijken als je een bedrijf op wil starten met personeel, financien etc. Als je dat eenmaal snapt, kun je nog altijd je droombedrijf opzetten. Daarom mijn tip om vooral snel te beginnen met een opzet.
dinsdag 28 november 2017 om 14:17
dinsdag 28 november 2017 om 16:27
Hoeveel schrijffouten kun je maken in slechts één zin...
Van mij mag je je hele opleiding opnieuw doen, want zo te horen heb je niets geleerd. Daarbij mogen je ouders je ook wat meer opvoeden. Ze zijn even vergeten om je te leren wat beschaafdheid is en dat je hard moet werken als je iets wilt bereiken.