Werk & Studie alle pijlers

Ondernemingsplan

28-11-2017 11:38 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik doe de opleiding Facilitair leidinggevende (horeca en evenementen richting anders even googlen ;) ) en moet nu voor mijn laatste jaar een ondernemingsplan maken.
Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer ...
Ideeen of tips zijn welkom !!
anoniem_359656 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 12:20
7.72% gewijzigd
Wat voor inspiratie dan? je kunt zelf toch ook wel verzinnen dat je een café of restaurant of evenementenbureau kunt "opzetten"?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Je hebt tegenwoordig een pindakaaswinkel een krokkettenwinkel, een pepernotenwinkel etc en speciale festivals sushifestival, bokbierfestival. Zet een specifiek product in de schijnwerpers.

Het broodje bal festival, filet american friday's,
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Onsjanneke schreef:
28-11-2017 12:33
iets van horeca of evenementenrichting of anders even googelen ;)

:rofl:
violetskies schreef:
28-11-2017 13:03
Je hebt tegenwoordig een pindakaaswinkel een krokkettenwinkel, een pepernotenwinkel etc en speciale festivals sushifestival, bokbierfestival. Zet een specifiek product in de schijnwerpers.

Het broodje bal festival, filet american friday's,
thanks daar kan ik wel wat mee
MwTheelepel schreef:
28-11-2017 12:47
Wat voor inspiratie dan? je kunt zelf toch ook wel verzinnen dat je een café of restaurant of evenementenbureau kunt "opzetten"?
jo zover was ik ook al wel
jmnaomi schreef:
28-11-2017 12:43
heb ik al meedere keren gedaan en overal staat het zelfde en hellaas spreekt het mij niet aan wil wel iets unieks neerzetten
Super uniek als je anderen het denkwerk wil laten doen en op een forum moet bedelen voor inspiratie...
En mijn inhoudelijke vragen negeer je. Ok, klaar
nessemeisje schreef:
28-11-2017 13:16
Super uniek als je anderen het denkwerk wil laten doen en op een forum moet bedelen voor inspiratie...
Maak het vooral niet te groot en te interessant voor jezelf, want je haalt jezelf alleen maar heel veel werk op de hals. Volgens mij moet je vooral laten zien dat je weet wat er allemaal bij komt kijken als je een bedrijf op wil starten met personeel, financien etc. Als je dat eenmaal snapt, kun je nog altijd je droombedrijf opzetten. Daarom mijn tip om vooral snel te beginnen met een opzet.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
MwTheelepel schreef:
28-11-2017 12:40
Je komt over als een prima kandidaat voor een baan in loondienst.. De passiviteit druipt van je topic af. Kom zeg verzin gewoon iets, je hebt toch ook stage gelopen? Waar heb je dat gedaan?

Dit is mbo toch? Zeg me alsjeblieft dat dit mbo is.. Als dit het niveau van een hbo'er is die leidinggevende moet worden ga ik huilen. :-[
Google leert mij MBO :there:
Belle73 schreef:
28-11-2017 13:46
Maak het vooral niet te groot en te interessant voor jezelf, want je haalt jezelf alleen maar heel veel werk op de hals. Volgens mij moet je vooral laten zien dat je weet wat er allemaal bij komt kijken als je een bedrijf op wil starten met personeel, financien etc. Als je dat eenmaal snapt, kun je nog altijd je droombedrijf opzetten. Daarom mijn tip om vooral snel te beginnen met een opzet.
Dankjewel!
Voor iemand die iets heel unieks wil ben je wel erg makkelijk en denk je wel erg weinig zo te lezen...maar aangezien je hier rondhuppelt...wat denk je van een damestijdschrift
:yawnee:
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
jmnaomi schreef:
28-11-2017 12:26
hou je reactie is lekker voor je als je niet kunt helpen
Wow. Knap dat er na deze post nog mensen zijn die wel nog meedenken.
jmnaomi schreef:
28-11-2017 12:42
wauw wat een respect. Vraag alleen om inspitatie een voorgekauwde stukken dat ik kan inleveren

Hoeveel schrijffouten kun je maken in slechts één zin...
Van mij mag je je hele opleiding opnieuw doen, want zo te horen heb je niets geleerd. Daarbij mogen je ouders je ook wat meer opvoeden. Ze zijn even vergeten om je te leren wat beschaafdheid is en dat je hard moet werken als je iets wilt bereiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven