Waar heb je spijt van?
dinsdag 28 november 2017 om 15:59
Ik ben benieuwd of er dingen in je leven zijn waar je spijt van hebt? Op relatie, werk of iets anders. Kan iets groots of kleins zijn.
Ik heb spijt dat ik niet met mijn rijbewijs ben begonnen toen dit voor mij betaald zou worden op 18e jaar door ouders. Nu ben ik ermee bezig maar man wat kost het veel geld en naast mijn drukke leven met werk, relatie etc. ook een enorme inspanning. Moet het wel snel halen ivm werk.
Ik heb spijt dat ik niet met mijn rijbewijs ben begonnen toen dit voor mij betaald zou worden op 18e jaar door ouders. Nu ben ik ermee bezig maar man wat kost het veel geld en naast mijn drukke leven met werk, relatie etc. ook een enorme inspanning. Moet het wel snel halen ivm werk.
dinsdag 28 november 2017 om 21:33
Ik heb spijt dat ik 3 jaar lang in een destructieve relatie ben gebleven. Ik zag toen de uitzichtloosheid niet... was bang alleen te zijn, bang het niet te redden in mijn eentje. En het erge is, ik was niet alleen... ik had/heb twee kinderen. En die had ik graag een beter voorbeeld gegeven.
Ik heb nu ervaren hoe het ook kan. Dus ik probeer zoveel mogelijk in dankbaarheid te denken, in plaats van spijt.
Ik heb nu ervaren hoe het ook kan. Dus ik probeer zoveel mogelijk in dankbaarheid te denken, in plaats van spijt.
dinsdag 28 november 2017 om 22:18
woensdag 29 november 2017 om 08:39
Ja, dat vraag ik me ook vaak af
Aanvankelijk denk je dat je even moet wennen maar inmiddels weet ik dat ik hier gewoon niet 'pas'.
We zijn hier gaan wonen vanwege bedrijf van mijn man wat we niet kunnen verplaatsen. Verhuizen zou betekenen man en kinderen achterlaten en dat is het me niet waard.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
woensdag 29 november 2017 om 09:21
Ik heb nergens spijt van. Had ik achteraf gezien dingen anders willen doen, misschien wel. Ik heb van al mijn minder slimme keuzes geleerd en die kennis kan ik nu weer gebruiken. Als ik die keuzes niet had gemaakt dan was ik niet geworden wie ik nu was en aangezien ik mezelf nu best leuk vind, denk ik dat ik geen spijt hoef te hebben van die minder slimme keuzes.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
woensdag 29 november 2017 om 14:47
woensdag 29 november 2017 om 17:32
Daar heb je idd gelijk in. Zeker als je nooit niet terug te draaien foute keuzes hebt gemaakt.V1k1ng schreef: ↑29-11-2017 09:21Ik heb nergens spijt van. Had ik achteraf gezien dingen anders willen doen, misschien wel. Ik heb van al mijn minder slimme keuzes geleerd en die kennis kan ik nu weer gebruiken. Als ik die keuzes niet had gemaakt dan was ik niet geworden wie ik nu was en aangezien ik mezelf nu best leuk vind, denk ik dat ik geen spijt hoef te hebben van die minder slimme keuzes.