Schoonzusje

28-11-2017 22:07 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor t eerst weer opstap geweest na lange tijd met een maatje en aardig wat gedronken. Op een gegeven moment kwamen we me zwagertje en zn vriendin tegen.
Nadat ik met haar had staan praten in de rokers ruimte zoenden we heel onverwachts met elkaar.
Dit is de hele avond steeds heftiger geworden en er zijn van beide kanten uitspraken gedaan die al helemaal niet kunnen.
We willen eigenlijk allebij niet opgeven wat we hebben maar toch is er een soort van aantrekkingskracht en verlangen.
Allebij zijn we nog nooit vreemd gegaan.
Behalve die avond een paar x gezoend te hebben.
Ik vind dit heel moeilijk en krijg haar niet uit mijn hoofd. Terwijl het echt niet kan.
En dat beseffen we ook alleen word het lastig als we gedronken hebben en met elkaar zijn denk ik omdat dan de grenzen toch sneller verlegd worden.
Gewoon met dat meisje verder.
Gedeelde smart is halve smart voor je vriendin en je zwagertje.
En denk je nou echt dat niemand jullie heeft gezien, gewoon opbiechten, excuses aanbieden en weer afspreken in dat rookhok.
Fapfapfap.
Nou nou boefje. Heb je ook een vraag?
TO, wat wil jij? Stiekeme onstuimige seks? Een verhouding met das meisje? Met kerst samen met zwagertje aan tafel?

Make up your mind.
All truly great thoughts are conceived by walking.
Friedrich Nietzsche
En wat vond zwagertje hiervan? En wat is het doel van je verhaal, is er ook een vraag? Of wil je alleen vertellen wat je hebt gedaan....
Niet meer drinken dan?
Hoe hier mee om te gaan als je toch echt allebij een gelukkige relatie hebt. Maar allebij een seksueel verlangen naar elkaar hebt. Het klinkt als of het niet goed is in onze eigen relaties maar toch is dat bij allebij wel zo.
En niet aan toegeven is heel makkelijk gezegt als je toch ook zo'n aantrekking kracht voelt en weet dat heb wederzijds is.
Mijn zwagertje was zo dronken dat die er niks van meegekregen heeft.
En heb hem elke x laten lopen om drinken te halen om toch weer een moment alleen te zijn met dr.
Het voelt zo fout maar toch zo goed hoe erg kan je met je zelf in de knoopzitten.
Baal er zelf ook van.
Boswachterx schreef:
28-11-2017 22:15
Hoe hier mee om te gaan als je toch echt allebij een gelukkige relatie hebt. Maar allebij een seksueel verlangen naar elkaar hebt. Het klinkt als of het niet goed is in onze eigen relaties maar toch is dat bij allebij wel zo.
En niet aan toegeven is heel makkelijk gezegt als je toch ook zo'n aantrekking kracht voelt en weet dat heb wederzijds is.
Allebei.
Je kunt er wél aan toegeven of níét. Simpel eigenlijk.
Roken is slecht.
Me Mijn zwagertje. Is hij 1.60m ofzo? ;-D
Nee zwager dan ik ben 1.90 en hij 1.85 ofzo maar ik ken die jongen al 15 jaar en hij is een jaar of 3 jonger dan ik.
Ik ben nu 6 jaar bij mijn vriendin. En hun zijn ongeveer net zo lang samen en opeens gebeurt dit.
Vind het echt een hele lastige situatie.
Nou dat bewijst het maar weer eens: roken is slecht voor je.
Wat vind je er zo lastig aan?
De keuzes zijn al benoemd. Je doet het wel met het risico dat het problemen oplevert in je relatie en met je zwager. Je doet het niet en fantaseert tijdens seks met je vriendin over je schoonzusje
dus jij bent een vrouw van 1.90 en denkt echt dat niemand je gezien heeft met dat chickie?? (als je al niet uit je nek lult, waarover ik zo mijn bedenkingen bij heb) Waarom pak je je schoonzusje niet gewoon op de bek waar je zwagertje bij is, wedden dat hij het maar wat geil vind om met jullie een triootje te doen? Het blijft in de familie toch dus wat maakt het uit?
Ik denk dat TO een man is Linzenlotte
Hahaha ja indd een man maar moest me verhaal even kwijt.
Weet ook dat t fout is en niet kan en mag gebeuren we hebben ook afgesproken niet veder te gaan.
Maar ben bang dat t ooit wel zo ver komt.
Hahaha ja indd een man maar moest me verhaal even kwijt.
Weet ook dat t fout is en niet kan en mag gebeuren we hebben ook afgesproken niet veder te gaan.
Maar ben bang dat t ooit wel zo ver komt.
Het-groepje schreef:
28-11-2017 22:11
En denk je nou echt dat niemand jullie heeft gezien, gewoon opbiechten, excuses aanbieden en weer afspreken in dat rookhok.
tantepip wijzigde dit bericht op 28-11-2017 23:06
Reden: Dubbel geplaatst foutje in Mn mobiel :)
1.18% gewijzigd
Het-groepje schreef:
28-11-2017 22:11
:HA:
BabyGroot schreef:
28-11-2017 22:38
Ik denk dat TO een man is Linzenlotte
Maakt niet uit, dat trio kan alsnog.
Ik heb dat nou ook altijd hè
Sta ik in de kroeg met een wijntje
Hup....hang ik ineens om iemands nek en zijn we aan het zoenen.
Zo raar, het overkomt je gewoon hè TO?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou niet altijd eigenlijk nooit maar t gebeurt wel veel eerder dan... En deze vrouw staat heel dicht bij.. dat is het moeilijke omdat er heeeel veel van die situaties gaan komen verjaardagen etc..
Dan had je tong bij je moeten houden
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Tja, beetje raar vanuit mij: maar als het nu vrouw vrouw was: dan snapte ik het nog een klein beetje qua aantrekkingskracht...
maar nu:
eigenlijk gewoon ordinair vreemdgaan, lullig voor je zwagertje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven