Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
woensdag 29 november 2017 om 08:46
Ik woon in Zeeland vlak bij België. We komen er regelmatig en nemen vaak dingetjes uit de taal over omdat we het zo leuk vinden klinken.
Er wordt hier ook altijd gevraagd:" jij nog een koffietje?"
Wij ervaren Belgen als beleefder, tactvoller en hoffelijker dan Nederlanders.
Misschien is het een vertekend beeld hoor, we zitten ook niet midden in de Belgische maatschappij natuurlijk. Maar we komen er graag.
woensdag 29 november 2017 om 09:57
Gefeliciteerd Aviv. Dat is een bijzondere leeftijd. Wij ontbeten ook altijd met taart. Met kaarsjes! Dat mis ik wel die tradities als je kinderen het huis uit zijn.aviv_13 schreef: ↑29-11-2017 08:22Ik ben vandaag 21 jaar moeder, mijn dochter is jarig. Gisterenavond zaten we al aan de taart, want "ontbijten met taart" is hier traditie, maar dochter had geen zin om zo lang te wachten, de keuken rook zo lekker naar kruidenperentaart en ze had de hele avond in de kou gewerkt, dan gaat er wel wat in.
Wat heerlijk kruidenperentaart.
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 29 november 2017 om 09:59
Gelukkig; altijd lastig als je langs een blinde man loopt en hij direct roept: Goedemorgen mevrouw
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 29 november 2017 om 12:55
Van harte met je dochter Aviv. Een hele fijne dagaviv_13 schreef: ↑29-11-2017 08:22Ik ben vandaag 21 jaar moeder, mijn dochter is jarig. Gisterenavond zaten we al aan de taart, want "ontbijten met taart" is hier traditie, maar dochter had geen zin om zo lang te wachten, de keuken rook zo lekker naar kruidenperentaart en ze had de hele avond in de kou gewerkt, dan gaat er wel wat in.
woensdag 29 november 2017 om 12:56
Annapicobella schreef: ↑29-11-2017 09:59Gelukkig; altijd lastig als je langs een blinde man loopt en hij direct roept: Goedemorgen mevrouw![]()
woensdag 29 november 2017 om 15:00
Praatjes heeft ze heel lang gehad, het afnemen van de praatjes en toenemen van het "respect" voor de ouders (mama heeft tòch gelijk) neemt toe, daaraan kan je merken dat ze nu volwassen is. Een paar jaar geleden wilde ze regelmatig niets van me aannemen als ze het niet met mij eens is, tegenwoordig vraagt ze me raad.
woensdag 29 november 2017 om 16:49
Ik ook, haha. Man vraagt vaak of ik niet kleinere porties kan maken maar dan doe ik dat net op een dag dat hij (of ik) veel honger heb maar dan is het eten dus gewoon op na 1 ronde.
Ik maak nu ook expres meer, voor dat, voor onverwachte eters (lol, iets wat ik van mijn moeder heb overgenomen) en voor restjesdag. Lekker makkelijk.
Ik maak nu ook expres meer, voor dat, voor onverwachte eters (lol, iets wat ik van mijn moeder heb overgenomen) en voor restjesdag. Lekker makkelijk.
woensdag 29 november 2017 om 17:54
Oh ja, helemaal vergeten! Nou ja, ik mag toch geen pannenkoeken met mijn dieet, dus zo erg is het niet. Geniet van je pannenkoeken!Annapicobella schreef: ↑29-11-2017 17:02Het is vandaag trouwens, las ik ergens, Sint Pannekoekendag. Dus ik wist meteen dat het mocht; Pannenkoeken !(Volkorenmeel en sojamelk hoor en een snufje griesmeelmeel).
donderdag 30 november 2017 om 08:34
donderdag 30 november 2017 om 13:18
donderdag 30 november 2017 om 13:32
Hallo allemaal!
Van de week was er geen brood bij de Appie vanwege een brand in de bakkerij, vandaag maar gegaan, want het brood was nog niet op tot vandaag. Ik heb er wel een dagje voor uitgezocht zeg, ik ben verzopen en mijn voorhoofd is bevroren.
Ben nog even doorgereden naar de Action omdat ik iets had gezien dat ik wilde, maar dat was uitverkocht, dus voor niets 10 liter water gekopstoot.
Nou ja, ben weer thuis, straks maar de verwarming aan en verder genieten van de weldadige warmte.
Fijne dag allemaal!
Hal en Drackie, het is voor jullie beide een slaapdagje, dus als je er behoefte aan hebt, gewoon doen, lekker dutje kan nooit kwaad.
Van de week was er geen brood bij de Appie vanwege een brand in de bakkerij, vandaag maar gegaan, want het brood was nog niet op tot vandaag. Ik heb er wel een dagje voor uitgezocht zeg, ik ben verzopen en mijn voorhoofd is bevroren.
Ben nog even doorgereden naar de Action omdat ik iets had gezien dat ik wilde, maar dat was uitverkocht, dus voor niets 10 liter water gekopstoot.
Nou ja, ben weer thuis, straks maar de verwarming aan en verder genieten van de weldadige warmte.
Fijne dag allemaal!
Hal en Drackie, het is voor jullie beide een slaapdagje, dus als je er behoefte aan hebt, gewoon doen, lekker dutje kan nooit kwaad.
donderdag 30 november 2017 om 14:01
Hier was ook brand in de bakkerij van AH begin van de week! Zullen de vestigingen wel zelfde bakkerij gebruiken, kan best, gezien we dicht bij elkaar wonen ongeveer.
Ik heb inmiddels badkamer schoongemaakt en een was gedraaid en opgehangen. Ook pakjes aangenomen (konijnenvoer, hup de schuur in) en afdekplaten voor de kookplaat, daar ben ik wel heel blij mee!
Ook zijn mijn ouders even geweest en hebben aantal dozen voor mij naar de milieustraat gebracht. Huis ook wat meer opgeruimd.
Ik ga even kopje koffie zetten en dan wat tv kijken onder dekentje.
Ik heb inmiddels badkamer schoongemaakt en een was gedraaid en opgehangen. Ook pakjes aangenomen (konijnenvoer, hup de schuur in) en afdekplaten voor de kookplaat, daar ben ik wel heel blij mee!
Ook zijn mijn ouders even geweest en hebben aantal dozen voor mij naar de milieustraat gebracht. Huis ook wat meer opgeruimd.
Ik ga even kopje koffie zetten en dan wat tv kijken onder dekentje.