Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Wat een crime om nu naar bed te moeten gaan. In bed liggen is lekker, maar dat moment dat ik je uit moet kleden in die koude slaapkamer, brrrrrrr!
prada schreef:
01-12-2017 21:20
Ik moet soms ook iets meer eten om af te vallen. Heeft denk ik te maken dat je lichaam in de reservestand gaat als je te weinig eet.
Nou, te weinig eten heb ik nog niet gedaan het afgelopen jaar.
:-9
Alle reacties Link kopieren
Poeh wat ben ik moe, maar pakjesavond was super! En over een paar minuten ben ik jarig! :cheer2:
Drackie, een hele dikke proficiat :cheer2: :cheer2: :lips: :cheer2: :cheer2:
Heeeej, jarige Jet, van harte gefeliciteeeeeeeeerd!!!!!
Gefeliciteerd Drackie! :gift: :cheer2:
Gefeliciteerd Drackie!!!
Dankjulliewel! :cheer2:
Gefeliciteerd! !
Drackie schreef:
01-12-2017 23:53
Poeh wat ben ik moe, maar pakjesavond was super! En over een paar minuten ben ik jarig! :cheer2:
gefeliciteerd Drackie, je hebt het stokje van me overgenomen, toen jij jarig werd, was ik het niet meer. fijne dag
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Welgefeliciteerd Drackie en nog vele jaren!
Nog van harte Nlies. :)
Volgens de tarotnumerologie ga je het jaar van de geliefden in Drackie, wees er maar zuinig op en geniet ervan, want de tegenkracht van de geliefden is den duvel en dat wil je natuurlijk niet, dus blijven lachen en heb lief, dan wordt het een mooi jaar. :)
nlies schreef:
02-12-2017 11:06
gefeliciteerd Drackie, je hebt het stokje van me overgenomen, toen jij jarig werd, was ik het niet meer. fijne dag
:proud: Ik had je op FB al gefeliciteerd maar omdat je hier niets zei hield ik mijn mond ook maar. Hoop dat je een fijne dag gehad hebt Nlies!
Dankjulliewel lieverds!

Nlies, ook nog gefeliciteerd! Fijne dag gehad?
@prada, had gisteren weinig tijd om hier te zijn, maar ik ben niet zo bang voor dat soort mededelingen hier hoor.
dank voor de felicitaties allen,
Ja heb een gezellige dag gehad
Alsnog gefeliciteerd dan Nlies.

En Drackie; een hele fijne verjaardag. The big 3.0????
Everything you see I owe to spaghetti!
dank je allemaal
Nlies, jouw tarotjaar is de priester en dat is een kaart van menszijn en invloed op aardse zaken. De tegenstelling van de priester is de matiging die met genezing te maken heeft. Mooie kaarten voor een mooi jaar. :)
Annapicobella schreef:
02-12-2017 13:15
Alsnog gefeliciteerd dan Nlies.

En Drackie; een hele fijne verjaardag. The big 3.0????
Jep O_O
Nlies ook nog van harte! !
Ohh Cateau, zou ik het bijna vergeten. Dit weekend ga je kennismaken met Poezel. Ik hoop zo dat er een klik is van beide kanten. Veel plezier alvast :cat:
prada schreef:
02-12-2017 14:57
Ohh Cateau, zou ik het bijna vergeten. Dit weekend ga je kennismaken met Poezel. Ik hoop zo dat er een klik is van beide kanten. Veel plezier alvast :cat:
Dankjewel lieve Prada. :)

Heb vanmorgen contact met haar gehad en morgen ga ik er naartoe. Zit nu te wachten op het adres, ben wel benieuwd daarnaar, want ik wil weten hoever ik moet reizen.
Maar goed, ik heb er gewoon geen geduld mee, ik wil en wel nu! :proud:
Lekker fris buiten met een zonnetje.
Van mij mag het de hele winter zo blijven!

Nlies gefeliciteerd.

Ik heb vandaag een half uur gefietst naar de chemisch afval depot met een halve emmer verf in mijn fietskrat.
Gisteren met de kat in speciale rugtas naar de kattenkliniek gefietst.Ook lekker buiten dus.

Vandaag vlekken op muur bijgeverfd.
Kreeg je kleurverschil van volgens bouwmarkt, ik zie er niks van !:)

Ik ben benieuwd Cateautje naar je kandidaat-kat!
Hoop wel voor jou dat het niet zo'n jengelaar is dan die van mij.(Gelukkig is meneer nu rustig, want radiator van verwarming is flink aan)
miedo schreef:
02-12-2017 15:15
Lekker fris buiten met een zonnetje.
Van mij mag het de hele winter zo blijven!

Nlies gefeliciteerd.

Ik heb vandaag een half uur gefietst naar de chemisch afval depot met een halve emmer verf in mijn fietskrat.
Gisteren met de kat in speciale rugtas naar de kattenkliniek gefietst.Ook lekker buiten dus.

Vandaag vlekken op muur bijgeverfd.
Kreeg je kleurverschil van volgens bouwmarkt, ik zie er niks van !:)

Ik ben benieuwd Cateautje naar je kandidaat-kat!
Hoop wel voor jou dat het niet zo'n jengelaar is dan die van mij.(Gelukkig is meneer nu rustig, want radiator van verwarming is flink aan)
Oh, maar ik wil dat ze de hele dag tegen me aankletst, vind ik gezellig, zo'n kletstante om me heen. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven