Wij roepen weer verder!!

zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.

zaterdag 2 december 2017 om 11:06

zaterdag 2 december 2017 om 12:08

zaterdag 2 december 2017 om 14:10
JepAnnapicobella schreef: ↑02-12-2017 13:15Alsnog gefeliciteerd dan Nlies.
En Drackie; een hele fijne verjaardag. The big 3.0????

zaterdag 2 december 2017 om 15:08
Dankjewel lieve Prada.

Heb vanmorgen contact met haar gehad en morgen ga ik er naartoe. Zit nu te wachten op het adres, ben wel benieuwd daarnaar, want ik wil weten hoever ik moet reizen.
Maar goed, ik heb er gewoon geen geduld mee, ik wil en wel nu!

zaterdag 2 december 2017 om 15:15
Lekker fris buiten met een zonnetje.
Van mij mag het de hele winter zo blijven!
Nlies gefeliciteerd.
Ik heb vandaag een half uur gefietst naar de chemisch afval depot met een halve emmer verf in mijn fietskrat.
Gisteren met de kat in speciale rugtas naar de kattenkliniek gefietst.Ook lekker buiten dus.
Vandaag vlekken op muur bijgeverfd.
Kreeg je kleurverschil van volgens bouwmarkt, ik zie er niks van !:)
Ik ben benieuwd Cateautje naar je kandidaat-kat!
Hoop wel voor jou dat het niet zo'n jengelaar is dan die van mij.(Gelukkig is meneer nu rustig, want radiator van verwarming is flink aan)
Nlies gefeliciteerd.
Ik heb vandaag een half uur gefietst naar de chemisch afval depot met een halve emmer verf in mijn fietskrat.
Gisteren met de kat in speciale rugtas naar de kattenkliniek gefietst.Ook lekker buiten dus.
Hoop wel voor jou dat het niet zo'n jengelaar is dan die van mij.(Gelukkig is meneer nu rustig, want radiator van verwarming is flink aan)

zaterdag 2 december 2017 om 15:38
Oh, maar ik wil dat ze de hele dag tegen me aankletst, vind ik gezellig, zo'n kletstante om me heen.miedo schreef: ↑02-12-2017 15:15Lekker fris buiten met een zonnetje.
Nlies gefeliciteerd.