plotseling over

29-11-2017 11:11 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Deze zomer heb ik (man) een korte, hartstochtelijke liefde beleeft. Opeens was het uit, maar er bleef contact via whatsapp. De prikkel bij elk berichtje: verslavend! Maar zoals het gaat bij verslavingen ook frustrerend. Mijn besluit was het te stoppen en ik stuurde nog één afsluitend bericht. Lief en respectvol. Ik had nog steeds verdriet, maar de duidelijkheid en de mooie afsluiting gaf ruimte om weer verder te gaan.

Maar nu, opeens, komt er weer een bericht. En wel met een niet mis te verstane tekst, dubbelzinnig van aard. De kans dat we weer bij elkaar komen is er niet. Het was toch echt afgesloten. Waarom dan toch zo'n pikant bericht?

Misschien kunnen jullie mij helpen met een reactie. Alvast erg bedankt.

Liefs!
anoniem_356827 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 10:06
17.38% gewijzigd
Hoezo wederzijds?
Niet hoor.
Te intens? Deze smoes kende ik nog niet.
Als het voor haar net zo was had ze alle tijd in je willen steken en geen tijd voor zichzelf willen hebben. Als je zo intens verliefd bent. Na een jaartje krijg je behoefte aan ruimte omdat je langzaam aan weer op de aardbol beland. Maar als je echt zo gek op elkaar bent maak je het niet uit.......

Ze gebruikt je dus. Ik zou haar appen dat ze weet wat jouw gevoel voor haar is een je dasrom van zulke berichten niet gedient bent en haar daarna blokkeren.
Als ik je post goed lees heb jij die relatie toch beeindigd?
Ze stuurt jou nog wat om je even te laten inzien wat je allemaal laat mislopen.

Oja, waarom een vrouw dat kan? Geen idee. Mijn inziens kunnen mannen dat ook.
de wereld wacht om ontdekt te worden
kunst_ schreef:
29-11-2017 11:11

En waarom kan een vrouw besluiten een fantastisch wederzijdse liefde plotseling te stoppen?

Liefs!
Omdat het blijkbaar toch niet zo'n fantastisch wederzijdse liefde was.
Blokkeren en door. Sterke ermee.
Consistency compounds.
willem1959 schreef:
29-11-2017 11:48
Je kan zo bij Pauw aan tafel schuiven met een MeToo verhaal.
Smakeloos.
-
anoniem_356827 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 09:59
0.00% gewijzigd
Saz schreef:
29-11-2017 11:29
En dit. Vrouwen kunnen ook klootzakken zijn hoor.
Klootzakken kunnen ook vrouw zijn.
-
anoniem_356827 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 09:59
0.00% gewijzigd
Maar waarom staat in je OP dan dat jij besloot te stoppen en nog een afsluitend bericht stuurde?

In welke fantasiewereld is het dan ineens je vlam die"plotseling" de boel afkapte? Je had zelf de niet te missen voorzet daartoe gegeven. Niks plotselings aan, het was nota bene je eigen idee.

Edit: tsss, sterk staaltje slecht lezen Kerol!
kerol wijzigde dit bericht op 29-11-2017 15:21
8.66% gewijzigd
kunst_ schreef:
29-11-2017 11:25
@Ycjoo-

Het was te intens, ze kwam niet meer aan zichzelf toe... Er was geen ruimte voor ons en daarom maakte ze het uit.
Intens is juist wat vriend en ik bij elkaar bracht
Hoe je daarin dan geen ruimte voor ons kunt hebben is me niet helemaal duidelijk
Daar draait het toch om?
Intens IS toch samen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Blokkeren, geen enkel contact meer mee hebben dat is het enige wat werkt. Ze wil niet met jou verder maar gewoon lust en/of met je spelen. Sterkte!
kerol schreef:
29-11-2017 14:58
Maar waarom staat in je OP dan dat jij besloot te stoppen en nog een afsluitend bericht stuurde?

In welke fantasiewereld is het dan ineens je vlam die"plotseling" de boel afkapte? Je had zelf de niet te missen voorzet daartoe gegeven. Niks plotselings aan, het was nota bene je eigen idee.

Zij had het eerst 'uitgemaakt' maar bleef berichten sturen. Toen heeft TO het helemaal afgekapt met een afsluitend bericht.

TO; je hebt duidelijk behoefte aan 'closure'. Dus stuur nog 1 bericht dat je niet meer wil dat ze contact opneemt.

En daarna door.
willem1959 schreef:
29-11-2017 11:48
Je kan zo bij Pauw aan tafel schuiven met een MeToo verhaal.
Nou, grappenmaker, TO is niet verkracht he.
Leer toch eens sociale grenzen kennen, idioot!

OT:
Blokkeren en doorgaan. Ze is je tijd niet waard en ze verzint smoesjes. Over en uit.
-
anoniem_356827 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 10:09
0.00% gewijzigd
Hamsterweken schreef:
29-11-2017 15:23
Mooi eufemisme voor "bij vlagen knettergeile seks maar eigenlijk was het één groot doodvermoeiend drama"

Niet iets om je gouden bruiloft mee te gaan vieren dus.
haha. Dank!
Saz schreef:
29-11-2017 15:16
Zij had het eerst 'uitgemaakt' maar bleef berichten sturen. Toen heeft TO het helemaal afgekapt met een afsluitend bericht.

TO; je hebt duidelijk behoefte aan 'closure'. Dus stuur nog 1 bericht dat je niet meer wil dat ze contact opneemt.

En daarna door.
DANK! Je hebt me echt geholpen.
kunst_ schreef:
29-11-2017 15:48
DANK! Je hebt me echt geholpen.

You're welcome

Er zijn vast nog wel andere leuke(re) vrouwen :)
Lucylucille schreef:
29-11-2017 15:23
Nou, grappenmaker, TO is niet verkracht he.
Leer toch eens sociale grenzen kennen, idioot!

OT:
Blokkeren en doorgaan. Ze is je tijd niet waard en ze verzint smoesjes. Over en uit.
Tut tut tut, doe eens rustig aan. Zo praat je niet tegen iemand, met je idioot.
Ik weet niet of je Pauw van de week hebt gezien maar Erna Sassen had een warrig verhaal in het kader van MeToo. Verliefd op een nagenoeg even oude leraar op de toneelschool, hopeloos verliefd, met hem naar bed, en nog eens, en nog eens. En dan nu, na 30 jaar, een boek en jankverhaal met MeToo als rode draad.
Saz schreef:
29-11-2017 11:18
Geen liefde maar lust. That's it.
Aan jou de keus of je dat ook wilt.
dit
Het was te intens ? Ok, dat is code taal TO ! Ik zal het even vertalen voor je. Het betekend dat ze je te plakkerig vindt. Te claimerig, te opdringerig. Zo alle zuurstof uit de lucht halerig. Ja bijna wurgslang achtig. Je geeft te veel liefde. Het is allemaal te roze. Te lief, je adoreert te veel. Daarom heeft ze zich los gewurmd en is verder gegaan. Verder eens met de rest. Ze plaagt je met haar berichtjes omdat ze weet dat jij toch wel weer smelt. Makkelijk slachtoffer tijdens de dooie uurtjes. Trap er niet in hoor !
Dank voor alle heldere reacties. Heel duidelijk, hoe verdrietig ook.
Hoe oud was zei dan, en hoe ben jij dan, en kunt toch stiekem doorgaan kunst
I get my ATTITUDE
FROM........
welk, pretty much
alle of the women
I am related to
ben benieuwd naar haar bericht dan kunst
I get my ATTITUDE
FROM........
welk, pretty much
alle of the women
I am related to
hebben julie uberhaubt wel sex gehad kunst en mischien had ze wel een man die haar meer aandacht gaf of dat ze mischien wel zwanger was heel erg onduidelijk allemaal, kun je iets meer hierover zeggen dan kunnen we een betere advies geven
I get my ATTITUDE
FROM........
welk, pretty much
alle of the women
I am related to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven