Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 29 november 2017 om 22:37
Ja dat dus. Ondanks dat je op anoniem gaat ben je terug te loepen. Tot je verbazing vind je hele oude Nicks die allang op anoniem zijn terug.Lady*Voldemort schreef: ↑29-11-2017 22:07Nou dat valt wel tegen nu anonieme nicks ook te loepen zijn. In quotes zijn anonieme nicks sowieso nog te lezen, dus het enige wat je nog hoeft te doen is het gequote bericht even opzoeken en loepen maar.
Zet daarom nooit iets op een forum wat je niet in de openbaarheid wilt hebben. It’s a simple.
woensdag 29 november 2017 om 22:42
Het gaat hele aal. Iet over dingen die ik niet in de openbaarheid wil hebben. Het gaat er om dat ik op dit moment niet wil dat bepaalde mensen bepaalde connecties kunnen leggen. En niet eens voor mezelf.
Baal ik dat die loep er niet uit is? Absoluut. Maar liever even iets lastiger dan alles op een presenteerblaadje.
Baal ik dat die loep er niet uit is? Absoluut. Maar liever even iets lastiger dan alles op een presenteerblaadje.
woensdag 29 november 2017 om 22:45
Komt warrig over. Wat bedoel je met connecties leggen, tussen je Nick en irl?Moiren’ schreef: ↑29-11-2017 22:42Het gaat hele aal. Iet over dingen die ik niet in de openbaarheid wil hebben. Het gaat er om dat ik op dit moment niet wil dat bepaalde mensen bepaalde connecties kunnen leggen. En niet eens voor mezelf.
woensdag 29 november 2017 om 23:05
Goh waarom verrast me dat nu niks?Lady*Voldemort schreef: ↑29-11-2017 22:59Ik zit er al maanden over te zeiken in het CM en ze reageren elke keer heel begripvol, maar er is schijnbaar niks aan te doen of zo![]()
Maar ook heel raar dat al lang geleden geanonimiseerden nu ook te loepen zijn zoals Yas zegt. het wordt steeds gekker hier.
Ik zou bijna weer onder mijn steen kruipen.
woensdag 29 november 2017 om 23:50
Ik heb echt zo’n fuckinghekel aan typen op een iPad. Ik overweeg zo’n cover met toetsenbord, maar ik vraag me af of dat wel echt werkt.
donderdag 30 november 2017 om 00:21
Echt al zijn shows zijn geweldig.
De man met het lamme handje. Echt tot tranen aan toe.
Al zijn werk staat op Spotify heb ik vandaag ontdekt
donderdag 30 november 2017 om 09:24
Wilhetnietweten schreef: ↑29-11-2017 21:19Maar je vorige naam staat ook in veel quotes. Dus toch makkelijk te vinden. Ik zou gewacht hebben tot anoniem niet meer geloept kan worden.
ik ben ook aan het wachten, al een poosje, maar ja...
donderdag 30 november 2017 om 09:56
Ik wil de pret niet bederven, maar de volgende Mededeling komt pas over een week.
Sterkte met wachten.
donderdag 30 november 2017 om 11:08
donderdag 30 november 2017 om 11:12
En een verse nieuwe TO. Ga ik niet eens meer op reageren want dan weet je het wel.Star² schreef: ↑30-11-2017 11:08relaties/mijn-man-versiert-mijn-beste-v ... ges/396439
Deze eerste zin. Ik heb jeuk.
donderdag 30 november 2017 om 11:13