Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 29 november 2017 om 17:04
truitjegeitenbrei schreef: ↑29-11-2017 01:04Beetje flauw Bruise. Zoals je weet houden de meesten hier niet van vage uitlatingen. Als je geen namen en rugnummers wil noemen begin er dan ook niet over.
Huh? Volgens mij bedoelde ze niet meer dan dat je verzoek snel ingewilligd was...
woensdag 29 november 2017 om 21:08
Een anonieme nick kan ook geloept worden dus ik snap het ook niet zo goed meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 29 november 2017 om 21:19
woensdag 29 november 2017 om 21:21
Dat is dan wat lastiger, omdat ik het nu wel, met een reden.Wilhetnietweten schreef: ↑29-11-2017 21:19Maar je vorige naam staat ook in veel quotes. Dus toch makkelijk te vinden. Ik zou gewacht hebben tot anoniem niet meer geloept kan worden.
Het is iig wat lastiger zo. Nu hopen dat Viva het ook ooit nog eens op gaat lossen.
woensdag 29 november 2017 om 21:28
Ja, die andere is door ene iemand niet goedgekeurd
woensdag 29 november 2017 om 21:31
Ik wissel ook regelmatig, en word hier door de vaste club altijd vrij snel herkent, ik snap niet eens hoe.
Ik doe het vooral om geen 'dossier' op te bouwen. Als iemand me herkent vanuit mijn RL omgeving, wil ik niet dat er jaren terug te lezen is. Maar slechts een paar maanden. En die iemand zal dan echt niet oude nicks tevoorschijn weten te halen.
Ik doe het vooral om geen 'dossier' op te bouwen. Als iemand me herkent vanuit mijn RL omgeving, wil ik niet dat er jaren terug te lezen is. Maar slechts een paar maanden. En die iemand zal dan echt niet oude nicks tevoorschijn weten te halen.
woensdag 29 november 2017 om 22:07
Nou dat valt wel tegen nu anonieme nicks ook te loepen zijn. In quotes zijn anonieme nicks sowieso nog te lezen, dus het enige wat je nog hoeft te doen is het gequote bericht even opzoeken en loepen maar.Perzina schreef: ↑29-11-2017 21:31Ik wissel ook regelmatig, en word hier door de vaste club altijd vrij snel herkent, ik snap niet eens hoe.
woensdag 29 november 2017 om 22:35
Jeetje wat idioot zeg, ik wist niet dat dat kon. Van de zotte natuurlijk.Lady*Voldemort schreef: ↑29-11-2017 22:07Nou dat valt wel tegen nu anonieme nicks ook te loepen zijn. In quotes zijn anonieme nicks sowieso nog te lezen, dus het enige wat je nog hoeft te doen is het gequote bericht even opzoeken en loepen maar.