Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
O wat flauw, een officiële waarschuwing voor het noemen van een niet eens volledige nick.
...terwijl ze er zelf om vroeg.

Heel erg flauw.
Dat zijn spelletjes.
Serieus, is het noemen van een halve nick reden genoeg om bericht te wissen ivm privacy??? En een waarschuwing voor te geven? Dat terwijl diegene er zelf over uit zat te dagen...
Raar...
truitjegeitenbrei schreef:
29-11-2017 01:04
Beetje flauw Bruise. Zoals je weet houden de meesten hier niet van vage uitlatingen. Als je geen namen en rugnummers wil noemen begin er dan ook niet over.

Huh? Volgens mij bedoelde ze niet meer dan dat je verzoek snel ingewilligd was...
Geen idee waar dit over gaat verder btw o_o
Bruise schreef:
29-11-2017 15:43
Dat zijn spelletjes.
Inderdaad.
Gewoon gezeur. Het was heel duidelijk wat jij bedoelde hoor.
Niets onaardigs of iets mis mee :)
KyloRen schreef:
29-11-2017 11:43
Moi weg? :(
Nee joh.
KyloRen schreef:
29-11-2017 11:43
Moi weg? :(
Ik zag het @( , waarom?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Moiren’ schreef:
29-11-2017 18:01
Nee joh.
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
29-11-2017 18:01
Nee joh.
Kon het me al niet voorstellen :proud:
Ah, gelukkig! :proud:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Waarom gaan er hier eigenlijk regelmatig leden op anoniem om dan direct terug te keren onder een andere, vergelijkbare naam? Heb je dan zoveel bagger zitten posten dat je je ervoor schaamt of wat is het? Oprechte vraag.
Soms is het handig dat niet alles in 1 klik terug te vinden is. En die soms is nu.
Moiren’ schreef:
29-11-2017 21:06
Soms is het handig dat niet alles in 1 klik terug te vinden is. En die soms is nu.
Een anonieme nick kan ook geloept worden dus ik snap het ook niet zo goed meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
29-11-2017 21:08
Ik hoop dat ze dat gaan verhelpen.

En die anonieme nick heeft geen naam meer, dus lastiger te vinden.
Nouschi schreef:
29-11-2017 21:08
Je bent gewoon te loepen.
Moiren’ schreef:
29-11-2017 21:09

En die anonieme nick heeft geen naam meer, dus lastiger te vinden.
Maar je vorige naam staat ook in veel quotes. Dus toch makkelijk te vinden. Ik zou gewacht hebben tot anoniem niet meer geloept kan worden.
Wilhetnietweten schreef:
29-11-2017 21:19
Maar je vorige naam staat ook in veel quotes. Dus toch makkelijk te vinden. Ik zou gewacht hebben tot anoniem niet meer geloept kan worden.
Dat is dan wat lastiger, omdat ik het nu wel, met een reden.

Het is iig wat lastiger zo. Nu hopen dat Viva het ook ooit nog eens op gaat lossen.
Moiren’ schreef:
29-11-2017 21:09

Ik hoop al maanden met je mee.
Moiren’ schreef:
29-11-2017 21:06
En herkenbaar! :yes:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
29-11-2017 21:26
En herkenbaar! :yes:
Ja, die andere is door ene iemand niet goedgekeurd :facepalm:
Ik wissel ook regelmatig, en word hier door de vaste club altijd vrij snel herkent, ik snap niet eens hoe.

Ik doe het vooral om geen 'dossier' op te bouwen. Als iemand me herkent vanuit mijn RL omgeving, wil ik niet dat er jaren terug te lezen is. Maar slechts een paar maanden. En die iemand zal dan echt niet oude nicks tevoorschijn weten te halen.
Perzina schreef:
29-11-2017 21:31
Ik wissel ook regelmatig, en word hier door de vaste club altijd vrij snel herkent, ik snap niet eens hoe.

Ik doe het vooral om geen 'dossier' op te bouwen. Als iemand me herkent vanuit mijn RL omgeving, wil ik niet dat er jaren terug te lezen is. Maar slechts een paar maanden. En die iemand zal dan echt niet oude nicks tevoorschijn weten te halen.
Nou dat valt wel tegen nu anonieme nicks ook te loepen zijn. In quotes zijn anonieme nicks sowieso nog te lezen, dus het enige wat je nog hoeft te doen is het gequote bericht even opzoeken en loepen maar.
Lady*Voldemort schreef:
29-11-2017 22:07
Nou dat valt wel tegen nu anonieme nicks ook te loepen zijn. In quotes zijn anonieme nicks sowieso nog te lezen, dus het enige wat je nog hoeft te doen is het gequote bericht even opzoeken en loepen maar.
Jeetje wat idioot zeg, ik wist niet dat dat kon. Van de zotte natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven