Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 28 november 2017 om 21:36
Dit, jeetje wat een epistel.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 28 november 2017 om 21:37
Nee. Vorige braaksels over de camping in Spanje wel.
dinsdag 28 november 2017 om 22:05
dinsdag 28 november 2017 om 22:08
dinsdag 28 november 2017 om 22:33
dinsdag 28 november 2017 om 22:47
Wie heeft mijn laatste kans om een lening af te sluiten terwijl ik al de hele middag aan het mailen was met deze aardige meneer nou verdomme weer gestaft??
dinsdag 28 november 2017 om 23:01
Hij komt vast wel weer terug hoor.truitjegeitenbrei schreef: ↑28-11-2017 22:47Wie heeft mijn laatste kans om een lening af te sluiten terwijl ik al de hele middag aan het mailen was met deze aardige meneer nou verdomme weer gestaft??
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 28 november 2017 om 23:37
Omdat ik van sommige van jullie hou na al die jaren. Omdat de voordelen na een fok joe all moment toch weer de doorslag geven nadat ik afgekoeld ben. Na een paar dagen mis ik de droge humor van sommigen. Gewenning, verslaving. Omdat ik wellicht masochistisch ben, Omdat ik ook naar mijn eigen aandeel kan kijken als het spaak loopt. Omdat ik een haat/liefde verhouding heb met dit forum en sommige posters die al jaren dagelijks onderdeel van mijn dagelijkse leven uitmaken. Ik ben met viva en bepaalde gebruikers vergroeid. Soms tegen wil en dank.
dinsdag 28 november 2017 om 23:39
En jij, slagtandje? Wat zijn jouw beweegredenen op dezelfde vraag?
dinsdag 28 november 2017 om 23:40
Als jij het zegt geloof ik het!
woensdag 29 november 2017 om 00:17
? Heb je een eerlijk antwoord gegeven op je vraag en ik begrijp deze reactie niet zo goed. Als jij (of anderen) hier verder over in gesprek wil gaan ben je welkom. Openbaar op het forum zie ik niet zitten door schade en schande.
truitjegeitenbrei@hotmail.com
woensdag 29 november 2017 om 00:32
Binnen 1 minuut? Eerlijk, ik heb geen idee waar je het over hebt en welke conclusies je waaraan en waarom je getrokken hebt?Is het een mogelijkheid dat mij met iemand anders verward? Als je de nick noemt waaraan je mij blijkbaar koppelt zeg ik je eerlijk ja of nee als jij akkoord gaat met mijn voorwaarde als je meer antwoorden wil of vragen hebt; per mail en niet openbaar.
woensdag 29 november 2017 om 11:58
truitjegeitenbrei schreef: ↑29-11-2017 01:04Beetje flauw Bruise. Zoals je weet houden de meesten hier niet van vage uitlatingen. Als je geen namen en rugnummers wil noemen begin er dan ook niet over.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-11-2017 14:57
Reden: ivm privacy
Reden: ivm privacy
3.95% gewijzigd