Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 30 november 2017 om 12:29
Ja dat vroeg ik me laatst ook af idd? Nieuwe nick?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 30 november 2017 om 12:30
donderdag 30 november 2017 om 12:34
Denk het wel, want als ik enigszins gewend ben aan Nicks verdwijnen ze vaak weer, zal bij haar ook wel zo zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 30 november 2017 om 12:35
Nope. Ik heb voor forummen echt geen tijd tijdens mijn werk, nog nooit gehad.
Ziek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 30 november 2017 om 12:36
Van destijds vind ik het ook nog leuk, maar die show korter geleden met ehhh..? Dat ze zitten te kwartetten. Enzo. Nope, die had ik niet hoeven kijken. Het interview laatst in een tv-programma vond ik wel weer leuk. En dat hij weer toeren is met Klein Orkest.
donderdag 30 november 2017 om 12:36
Want ik heb een desktop op het werkt, dat forumt nog het minst erg. Ik kan hier wat zien (nog niet alles), waar ik moet zijn en minder hinderlijke reclame.
Thuis op telefoon en dat is drama dus ben ik er veel minder. Daar kan ik geen topics op zien, ik ga altijd maar in the blind naar hier.
Verder moet ik linkjes hebben anders kom ik nergens.
Thuis op telefoon en dat is drama dus ben ik er veel minder. Daar kan ik geen topics op zien, ik ga altijd maar in the blind naar hier.
Verder moet ik linkjes hebben anders kom ik nergens.
donderdag 30 november 2017 om 13:25
Ik ook. Vooral op mijn ruggetje maar ook op andere deeltjes van mijn lichaampjeStar² schreef: ↑30-11-2017 11:08relaties/mijn-man-versiert-mijn-beste-v ... ges/396439
Deze eerste zin. Ik heb jeuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 30 november 2017 om 13:38
Ik snap ineens weer waar die weerstand tegen verkleinwoordjes weg komt.Star² schreef: ↑30-11-2017 11:08relaties/mijn-man-versiert-mijn-beste-v ... ges/396439
Deze eerste zin. Ik heb jeuk.
donderdag 30 november 2017 om 13:56
Hommeltjes schreef: ↑30-11-2017 13:54Beterschap Enn.
Verkleinwoorden,.......brrrrrr. Laatst in de trein een jonge knul die enquetes kwam afnemen. "Mevrouwtje, wilt u een enquete-tje invullen, ik heb wel een pennetje voor u". Had hem bijna een oplawaai oplawaaitje verkocht.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 30 november 2017 om 13:57
Dan zal ik je voortaan maar Hommels noemenHommeltjes schreef: ↑30-11-2017 13:54
Verkleinwoorden,.......brrrrrr. Laatst in de trein een jonge knul die enquetes kwam afnemen. "Mevrouwtje, wilt u een enquete-tje invullen, ik heb wel een pennetje voor u". Had hem bijna een oplawaai verkocht.
donderdag 30 november 2017 om 13:58
donderdag 30 november 2017 om 14:00
Nou inderdaad zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 30 november 2017 om 14:28
vrijdag 1 december 2017 om 09:29
http://wegmetdatwoord.org/
Stemmen graag.
Stemmen graag.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 1 december 2017 om 09:37
Gedaan.
Stem ging naar genderneutraal.
Jammer dat je er maar een mag uitzoeken.