Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
quote:Viva Angel2 schreef op 07 januari 2009 @ 21:25:

[...]

Allen die zich op het Vivaforum bevinden worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Dus het antwoord is 'nee'.

Een onderwerp over seks is namelijk niet hetzelfde als een bevalling (en laten we alle voor de hand liggende grappen hierbij even als al gemaakt beschouwen, dus die hoeven niet meer gepost te worden).

Maar als:

- je iemand bent die vooral op Overig post en leest

- de meeste van je Vivavriend(inn)en ook op Overig komen

- je eigenlijk nooit op Kinderen komt

- je op het punt staat te bevallen

- je dit graag wilt delen met je Viva vriend(inn)en

- je dit heel graag op 'jouw' pijler (lees: Overig) wil doen

dan zal ik ook bij jou een oogje dicht knijpen.

En als het over een ander onderwerp gaat, wel, dan bekijken we dat gewoon opnieuw. Maar seksonderwerpen zijn we strenger in, dus de kans dat dat lukt is een stuk kleiner.

Mocht iemand het hier toch Heel Erg Mee Oneens zijn en dit bovendien Heel Erg Belangrijk vinden, mail dan met de Viva-aartsengel Naomi, forum@viva.nl, die kan mijn beslissing overrulen.

Dank 2 voor je (hilarische) antwoord. Hiermee was je soort van mijn lach van de dag. Je weet wel, iets met maten en meten enzo.....

Maar gelukkig... je besluit is gebaseerd op het verzoek van Yamuna omdat ze niet op de Kinderenpijler komt. Tja dan zou ik het ook op Overig laten staan, . En tja je hebt gelijk, dat is heeeel iets anders dan het verzoek van Viva-Freak want er zijn niet voor niets pijlerTs toch

Goed en consequent trouwens, dat je in je posting daarna wel aangeeft dat topic naar Wonen te hebben verplaatst.....
Thee, ik raad je aan om mijn hele posting te lezen en niet alleen de eerste zin. Verder wil ik de discussie hierover sluiten:

- er komen toch geen nieuwe argumenten bij

- de beslissing is gemaakt

- het gaat eigenlijk nergens over

- het issue is zelfs al weer zo goed als voorbij

- je weet wat je kan doen als je het er niet mee eens bent.
Ik kom trouwens nooit op de sekspijler, maar ik wil best wel eens van gedachten wisselen over een goed potje scrabble.

Ik ben flauw, Two, ik weet het.

Vergeef me.

Ik ben verliefd en dan zeg je rare dingen.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 08 januari 2009 @ 08:18:

Ik kom trouwens nooit op de sekspijler, maar ik wil best wel eens van gedachten wisselen over een goed potje scrabble.

Ik ben flauw, Two, ik weet het.

Vergeef me.

Ik ben verliefd en dan zeg je rare dingen.

Waarom zou je dat hier in bedekte termen doen terwijl je daar het beestje gewoon bij de naam kan noemen en dan ook nog zinvolle reacties krijgt ook?

Maar goed, jij ziet iig wel het verschil tussen een bevalling en seks, dat scheelt dan weer. Nou wel kappen hoor, anders krijg ik te horen dat ik meet met twee maten omdat ik jou niet waarschuw en stroomt Naomi haar mailbox weer vol.
Oehoeh, geef me een waarschuwing, Two. Kick ik wel op

Maar ik kan echt niet naar de sekspijler. Iedereen die ik ken leest mee en dan moet ik het ontgelden.

En een andere nick aanmaken komt ook niet goed, ik val zo door de mand, ben ik bang.
Geen bijzonderheden
quote:Viva Angel2 schreef op 08 januari 2009 @ 08:31:

[...]

Maar goed, jij ziet iig wel het verschil tussen een bevalling en seks, dat scheelt dan weer.

Ik denk dat Thee je post echt wel helemaal gelezen heeft. Lees haar antwoord maar eens goed.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dank voor uw antwoord
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Verplaatst naar Kinderen: "yammini"
Wat een wijsheid zo ineens
quote:vivafreak2 schreef op 08 januari 2009 @ 19:29:

Wat een wijsheid zo ineens Klagen helpt. Voel je vrij je te verkneukelen.
Thanks angel 2... ik krijg namelijk graag gelijk
quote:vivafreak2 schreef op 08 januari 2009 @ 20:07:

Thanks angel 2... ik krijg namelijk graag gelijk Het ging niet om gelijk. Dat het topic (ook) op de Kinderenpijler thuis hoorde bestreed niemand. Ik vond het alleen sympathieker het in dit geval hier te laten staan. Maar er waren zoveel forummers die de regels belangrijker vonden dat die sympathie dat we in het kader van de rust op het forum maar besloten hebben er naar te luisteren.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-01-2009 20:22
Reden: kleine toevoeging
% gewijzigd
Two, het was voor mij geen kwestie van 'gelijk willen hebben of halen'. Ik heb niet eens op topicverplaatsing verzocht maar alleen gevraagd waarom het hier stond.

Ik vind je reacties nogal verongelijkt/mokkend overkomen en het lijkt erop dat je niet achter de verplaatsing staat.

Daarbij is sympahtie niet echt terzake doend hier maar is de verplaatsing naar de juiste pijler aan een actie die hoort bij jullie eigen modbeleid. En dat dat soms een grijs gebied of lastig is, snap ik best. Maar in de meeste gevallen prevaleren de regels hier boven sympathie.
quote:thee schreef op 08 januari 2009 @ 20:41:

Two, het was voor mij geen kwestie van 'gelijk willen hebben of halen'. Ik heb niet eens op topicverplaatsing verzocht maar alleen gevraagd waarom het hier stond.

Ik vind je reacties nogal verongelijkt/mokkend overkomen en het lijkt erop dat je niet achter de verplaatsing staat.

Daarbij is sympahtie niet echt terzake doend hier maar is de verplaatsing naar de juiste pijler aan een actie die hoort bij jullie eigen modbeleid. En dat dat soms een grijs gebied of lastig is, snap ik best. Maar in de meeste gevallen prevaleren de regels hier boven sympathie.Het maakt verder niet zo veel uit wat ik er van vind. Er is geklaagd, we hebben onze beslissing herzien. Punt. Als je het daar niet mee eens bent, kan je Naomi mailen. Haar adres is forum@viva.nl. Verdere discussie hier is niet nodig en niet gewenst.
Helemaal eens met thee.
Ook helemaal eens met Thee.

Opgelost.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Niet eens met thee en konsjorte

Even serieus,op kinderen word dit topic ondergesneeuwd door al die kletsclubjes,jammer voor yamuna die altijd hier vertoeft en het ws heel leuk vind even snel te kijken naar reacties,maar goed,jammer dan
quote:Viva Angel2 schreef op 08 januari 2009 @ 18:55:

Verplaatst naar Kinderen: "yammini"

Pffff, nou moet ik mij een weg banen tussen de beebs en knutselclubjes om te kijken hoe het met Daniëlle is
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:barba schreef op 09 januari 2009 @ 09:19:

[...]

Pffff, nou moet ik mij een weg banen tussen de beebs en knutselclubjes om te kijken hoe het met Daniëlle is Yam had hem ook bewust bij overig gezet. Jammer, ik vind een felicitatie-topic wel bij overig horen. Ik heb de kinderpijler geblokkeerd dus even snel bijlezen is er nu niet meer bij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dan open je toch een gezellig felicitatietopic voor Yammini/Yamama/Yamoma/Yamtante MV? Dat mag en hoeft niemand te klagen/zeiken/ergeren aan het topic. Geweaun doen hoor! Ik had zelf nog wel een reactie bij Kinderen gegeven maar je ziet het hele topic gewoon niet terug tussen het beeb en klusgeweld.
quote:mylenevalerie schreef op 09 januari 2009 @ 09:23:

[...]

Yam had hem ook bewust bij overig gezet. Jammer, ik vind een felicitatie-topic wel bij overig horen. Ik heb de kinderpijler geblokkeerd dus even snel bijlezen is er nu niet meer bij.Het was toch geen felicitatietopic, het was een volg-de- bevallingtopic, heel iets anders dus. Als hier een felicitatietopic wordt geopend dan zul je daar niemand over horen denk ik.
Misschien is het nog een optie om een alias bij overig te zetten Angel? Gebeurd wel vaker met topics die opzich bij 2 pijlers tot zijn recht zouden komen. Bevalling is toch voorbij dus volgens mij komen er op het topic alleen nog maar felicitaties binnen.
Moderatoooooooor, wéér een gekke kat gespot. Killen?
quote:Demoiselle schreef op 09 januari 2009 @ 09:41:

[...]

Het was toch geen felicitatietopic, het was een volg-de- bevallingtopic, heel iets anders dus. Als hier een felicitatietopic wordt geopend dan zul je daar niemand over horen denk ik.

Je hoort wel meer mensen NIET reageren als het om andere topics gaat.

Jammer dat iedereen zo'n punt maakt over 1 topic. Heb je nu dagelijks van dat soort topics bij overig ....

Maar goed. Vind het wel vreemd dat niemand er dan over valt bij andere topics die m.i. ook elders beter tot zijn recht zouden komen.

Het forum is nu te traag om te kijken of het ook zo is maar als ik bijv. de volgende titeltopics lees hier bij overig;

Supermarkt aldi/lidl welke het goedkoopste/beste, Wie kent Skype, Nescafe of senseo apparaat, Babypoep;hoe krijg je het in godensnaam eruit, Trouwen wat kost dat, Cursus plaatjes plakken, Sushi in Amsterdam, Spanningen door kerstdiner, Bewust geen kinderen, Mijn oor zit dicht .... tips, Kapstok Ikea, Dip/depressie oppeppers gezocht, Mijn befaamde kerstrecept, Digitenne van KPN;wat een drama, Ligt Hotmail eruit?, Kerstdiner... Whaaaa.

EN nog veel meer zou ik er kunnen noemen.

Bij het lezen van dit soort titels krijg ik al een vermoeden dat het op een andere pijler thuis hoort, maar daar hoor ik niemand over.
Dat vond ik ook al erg vreemd MV, maar ja, meten met twee maten, dat doen alleen de engeltjes toch?

We wachten maar even af wat de Engel zegt en anders open je voor Yamuna en "aanhang" een gezellig felicitatietopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven