Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Oh, Tekje is me voor
Peas on earth!
Verwijderd ivm Spammen op meerdere pijlers, het boek over de Paarse Panda. (vorige 4 meldingen dus bij deze verhoord)
Dank je wel.
Ha moderator,

Is het mogelijk om mijn e-mail adres naar quadesh te versturen?

Bij voorbaat dank!
quote:Omen schreef op 04 januari 2009 @ 17:43:

Ha moderator,

Is het mogelijk om mijn e-mail adres naar quadesh te versturen?

Bij voorbaat dank!Is gebeurd.
Prikkertje verwijderd:

- In het kader van huisje boompje beestje...

- Viva forummers steunen Serious Request!
Hallo Angel... een tijdje terug is hier een topic overgeplaatst van de sexpijler, over rijmen en dichten. Da's alweer een aantal maanden geleden (denk wel 4) dus kan ik 'm niet meer omhoog halen. Is die nog te uppen?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Roland1971 schreef op 06 januari 2009 @ 07:21:

Hallo Angel... een tijdje terug is hier een topic overgeplaatst van de sexpijler, over rijmen en dichten. Da's alweer een aantal maanden geleden (denk wel 4) dus kan ik 'm niet meer omhoog halen. Is die nog te uppen?Kan je iets meer info geven? Wie was de TO? Wat was de titel (of woorden uit de titel), wanneer was de verplaatsing, zoiets. Nou heb ik wel heel weinig om te zoeken.
Ik heb ook al gezocht Two, ik weet wel welk topic Roland bedoeld.....Ik dacht dat TO Thomba was, maar dat weet ik niet zeker.

Ik kijk nog wel even in mijn modtopic of daar nog iets in staat
Dank Angel5, als ik het me goed herinner had je ook de verplaatsing gedaan. Laatste bijdragen waren ondermeer van Dutchbelg en Girl_Next_Door dacht ik zo.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Een vraag.... waarom staat Yammini (nog steeds) op deze pijler in plaats van bij alle andere zwangerschappen/bevallingen/geboortes en aanvertante onderwerpen op de Kinderenpijler?????
quote:thee schreef op 06 januari 2009 @ 14:46:

Een vraag.... waarom staat Yammini (nog steeds) op deze pijler in plaats van bij alle andere zwangerschappen/bevallingen/geboortes en aanvertante onderwerpen op de Kinderenpijler?????

Sommige topics passen op meerdere pijlers. Iets over je kind hoort op kinderen, maar als je het hebt over de conditie van je kind kan het ook op lijf en lijn. En als je dat dan met een speciaal dieet wil bereiken, kan je het ook op Eten zetten. Hou je die gegevens dan bij op je pc, kan je het zelfs op Digi kwijt en als je dat dan filmt en er een programma van maakt mag je ook nog kiezen voor Entertainment.

In dit geval gaat het over het kind van Yamuna en over Yamuna zelf. Het eerste is iets voor kinderen, maar een topic over of voor een forummer is meer iets voor Overig. Omdat het meer over Yamuna gaat dan over haar kind, laat ik het hier staan. Tot ik een verzoek van TO krijg om het naar Kinderen te verplaatsen.
@Roland!

Ik heb dit gevonden in de history bij DutchBelg:

Viva's poezie album

En bij GND vond ik nog deze:

Fiets 'm d'r in...

Maar volgens mij zijn beiden niet wat je bedoelde? Ik geloof dat er ook eens een limerick-topic was....maar die kon ik dus niet vinden.
Vief 2, helder ( ) (en bevestigt weer veel.....)

Dank voor je antwoord iig.
@ Engeltje Vijf... Viva's Poezie Album, dat was 'm. Mag ik u hartelijk danken voor de genomen moeite?
Hm.

Met alle respect voor Yamuna en de op handen zijnde gebeurtenis, maar ik vind ook dat een bevalling (want daar gaat het allemaal over) op de kinderenpijler thuishoort.

Eensch met Thee, dus.
Geen bijzonderheden
Ik ben het ook eens met Thee en Yas.

Een bevallingstopic hoort thuis op de kinderpijler, ook als dit over een bekende forummer gaat.

( en ook voor mij bevestigt dit weer veel).
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 07-01-2009 10:44
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Sorry, maar ik vind dit een beetje muggenziften.
Ow, ik ben mosterd, de op handen zijnde gebeurtenis heeft al plaatsgevonden!

Misschien is het inderdaad muggeziften, ik weet het niet, want de regels wbt topics verplaatsen worden altijd nageleefd en nu dan even niet.

Maar ach, wat maakt het uit, er is een gezond heel gewenst kind geboren.

Ik snap het eigenlijk wel heel goed!

Ik doe maar niet meer muggeziften
Geen bijzonderheden
Ook Yamuna zelf wil het topic graag hier hebben, omdat ze (nog ) zelden op de pijler Kinderen komt en zich hier thuis voelt en haar vrienden heeft.

Als ik het zou verplaatsen, word ik een fijnslijper en regelneef genoemd, als ik het niet doe wordt me ongetwijfeld meten met 2 maten verweten. Gegeven dat ik het toch niet goed kan doen, kies ik voor de meest sympathieke oplossing en respecteer de wens van de TO. Tenslotte zijn de regels er vooral om van het forum een aangename en leefbare plek te maken.

Klachten hierover kan je indienen bij Naomi: forum@viva.nl
Sorry hoor, ik heb me eigenlijk nog nooit ergens mee bemoeit maar ik ben het ook eens met thee.

Ik post alleen op overig.. dus als ik nu iets over sex wilt weten van mijn vrienden bij overig dan blijft dat topic ook staan op overig?????
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Dat is een goeie Freak.

Hoewel ik me verder niet aan het topic stoor, denk ik wel dat het naar kinderen verplaatst had moeten worden als er volgens de regels gemodereerd wordt. Het gaat om een bevalling...

En eerlijkgezegd denk ik dat via de tamtam snel genoeg bekend was geworden dat er op kinderen een topic over yammini was geopend.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:vivafreak2 schreef op 07 januari 2009 @ 16:19:

Sorry hoor, ik heb me eigenlijk nog nooit ergens mee bemoeit maar ik ben het ook eens met thee.

Ik post alleen op overig.. dus als ik nu iets over sex wilt weten van mijn vrienden bij overig dan blijft dat topic ook staan op overig?????

Allen die zich op het Vivaforum bevinden worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Dus het antwoord is 'nee'.

Een onderwerp over seks is namelijk niet hetzelfde als een bevalling (en laten we alle voor de hand liggende grappen hierbij even als al gemaakt beschouwen, dus die hoeven niet meer gepost te worden).

Maar als:

- je iemand bent die vooral op Overig post en leest

- de meeste van je Vivavriend(inn)en ook op Overig komen

- je eigenlijk nooit op Kinderen komt

- je op het punt staat te bevallen

- je dit graag wilt delen met je Viva vriend(inn)en

- je dit heel graag op 'jouw' pijler (lees: Overig) wil doen

dan zal ik ook bij jou een oogje dicht knijpen.

En als het over een ander onderwerp gaat, wel, dan bekijken we dat gewoon opnieuw. Maar seksonderwerpen zijn we strenger in, dus de kans dat dat lukt is een stuk kleiner.

Mocht iemand het hier toch Heel Erg Mee Oneens zijn en dit bovendien Heel Erg Belangrijk vinden, mail dan met de Viva-aartsengel Naomi, forum@viva.nl, die kan mijn beslissing overrulen.
Verplaatst naar Wonen: "Geschokt: hondenbot met gedroogd vlees dodelijk!"
quote:Viva Angel2 schreef op 07 januari 2009 @ 21:25:

[...]

Allen die zich op het Vivaforum bevinden worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Dus het antwoord is 'nee'.

Mocht iemand het hier toch Heel Erg Mee Oneens zijn en dit bovendien Heel Erg Belangrijk vinden, mail dan met de Viva-aartsengel Naomi, forum@viva.nl, die kan mijn beslissing overrulen.

Dankjewel,ik zal er over nadenken.

En niet omdat ik het topic van Yamuna zo graag op de kinderpijler wilhebben, maar wel omdat je met twee maten meet. Zoals ik al vaker heb gezegd.
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 07-01-2009 22:44
Reden: aangepast.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven