Mannen en vreemdgaan

30-11-2017 20:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een paar jaar alleen, mijn relatie ging kapot omdat mijn ex alleen maar tegen mij aan het liegen was en vreemdging. Nu in zijn huidige relatie gaat hij weer vreemd. Dit heeft zo'n invloed op mij dat ik maar weinig vertrouwen heb in mannen. (Bewijst maar weer dat (sommige) mensen nooit veranderen)

Wel zit ik af en toe op datingsites, maar misschien ook meer uit verveling en nieuwsgierigheid.
Maar nu tref ik heel vaak een man die of alleen maar t bed in wil duiken of een relatie heeft (getrouwd of zelfs al een gezin heeft)

Ligt het aan mij of trek ik gewoon de verkeerde mannen aan?
Datingsites zijn redelijk anoniem en makkelijk verborgen te houden, dus het is logisch dat daar veel mannen zitten die vreemd gaan.

Ik begrijp alleen niet waar om mannen die enkel sex willen gelijk worden gesteld aan vreemdgangers.
Alle mannen zijn monsters. Al een klooster overwogen?
strikjemetstippels schreef:
30-11-2017 20:08
Datingsites zijn redelijk anoniem en makkelijk verborgen te houden, dus het is logisch dat daar veel mannen zitten die vreemd gaan.

Ik begrijp alleen niet waar om mannen die enkel sex willen gelijk worden gesteld aan vreemdgangers.
Zeg ook niet dat mannen die alleen seks willen ook gelijk vreemdgaan .... bedoel daarmee dat ik alleen dat soort mannen tref. Dus of alleen voor de seks of mannen die vreemdgaan.
LeesMee schreef:
30-11-2017 20:08
Alle mannen zijn monsters. Al een klooster overwogen?
Liever niet ;-)

Hoop toch ooit de ware te treffen ;)
Sunshine16 schreef:
30-11-2017 20:15
Zeg ook niet dat mannen die alleen seks willen ook gelijk vreemdgaan .... bedoel daarmee dat ik alleen dat soort mannen tref. Dus of alleen voor de seks of mannen die vreemdgaan.
Dan zet je heel duidelijk in je profiel dat je alleen sex wilt in combinatie met een relatie. Dus geen ONS of een fwb.
creativeguy schreef:
30-11-2017 20:17
Dan zet je heel duidelijk in je profiel dat je alleen sex wilt in combinatie met een relatie. Dus geen ONS of een fwb.

Opgelost!
Saz schreef:
30-11-2017 20:21
Opgelost!
Denk dat ze daar vaak overheen lezen ;) tref af en toe wel eens een goede man, wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn maar helaas wel veel
Pfffff weer zo'n eentje..
Dat jouw vent vreemd ging, betekent niet dat alle mannen zo zijn! Het is gewoon k*t dat dit soort dingen gebeuren, maar dit is niet gender-bepalend!!!!

Vrouwen gaan net zo hard vreemd, alleen daar hoor je bijna nooit wat over, omdat mannen daar minder over praten, als hun vrouw vreemdgaat.

Houd eens op met discrimineren!
Mumin schreef:
30-11-2017 20:29
Pfffff weer zo'n eentje..
Dat jouw vent vreemd ging, betekent niet dat alle mannen zo zijn! Het is gewoon k*t dat dit soort dingen gebeuren, maar dit is niet gender-bepalend!!!!

Vrouwen gaan net zo hard vreemd, alleen daar hoor je bijna nooit wat over, omdat mannen daar minder over praten, als hun vrouw vreemdgaat.

Houd eens op met discrimineren!
Zeker dat vrouwen vreemdgaan, geloof ik direct, maar omdat ik op datingsites zit voor de mannen valt me dat gewoon op. En nee het betekent zeker niet dat alle mannen zo zijn, ik tref alleen waarschijnlijk steeds de verkeerde ;)
Waar moeten de mannen die alleen seks willen anders heen? Overal aanbellen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
30-11-2017 21:02
Naar de hoeren. Maar ja, dat kost geld.
retrostar schreef:
30-11-2017 21:02

Zou wel leuk zijn :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven