De ex van mijn man.....
vrijdag 1 december 2017 om 13:41
vrijdag 1 december 2017 om 20:25
GinnyJones schreef: ↑01-12-2017 20:17TO, heb jij toevallig een nors en schreeuwend familielid die recentelijk gedumpt is door zijn vriendin en dat weigert te accepteren?
Dat is waarschijnlijk de patatboer
(Spoiler)
vrijdag 1 december 2017 om 20:37
Sirius schreef: ↑01-12-2017 18:42Wat gemeen van je!!!
De plaatselijke Bram sluit om 6 uur en heb echt ontzettend trek in een grote Bram met heel veel mayo gekregen nu. Damn you woman!
Gelukkig is Mc.Donalds tot 20.00 uur open en net zover lopen of fietsen dus dat haal ik nog wel![]()
TO: hier maak je geen grappen over, zeg dan dat je boven een viszaak bent gaan wonen, of uitzicht op een haringkar. Ik hoop dat je trots bent op jezelf![]()
When they go low, we go high. (M.Obama)
vrijdag 1 december 2017 om 21:01
Echt zeg... heb je je eigen link wel bekeken?Hugh-Jazz schreef: ↑01-12-2017 15:16Niet doen!! Je wordt opgelicht waar je bij staat.
https://www.ad.nl/nieuws/licht-mcdonald ... ~ac99ceb2/
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
vrijdag 1 december 2017 om 21:04
Mocht dit serieus zijn:
Mijn ex man werkte ook veel van maandag tot zaterdag. Ik bleef thuis bij de kinderen.
Je man werkte zich dus kapot voor zijn gezin, zodat jij thuis bij jullie kinderen kon blijven en niet hoefte te werken?
Mijn vriend vindt drukte niet zo fijn daarom blijven ze bij mijn ex man. En op zaterdag zie ik ze naar mijn werk. Op zondag gaan mijn vriend en ik voetbal kijken en dan kunnen de kinderen niet mee.
Je nieuwe vriend heeft dus geen zin in jouw kinderen en daar ga jij in mee.
Ik vind je een egoïstische en vreselijke en slechte moeder en vrouw.. wal-ge-lijk
Arme ex-man en je kinderen.
Maar goed, ik hoop dat dit nep is.
Mijn ex man werkte ook veel van maandag tot zaterdag. Ik bleef thuis bij de kinderen.
Je man werkte zich dus kapot voor zijn gezin, zodat jij thuis bij jullie kinderen kon blijven en niet hoefte te werken?
Mijn vriend vindt drukte niet zo fijn daarom blijven ze bij mijn ex man. En op zaterdag zie ik ze naar mijn werk. Op zondag gaan mijn vriend en ik voetbal kijken en dan kunnen de kinderen niet mee.
Je nieuwe vriend heeft dus geen zin in jouw kinderen en daar ga jij in mee.
Ik vind je een egoïstische en vreselijke en slechte moeder en vrouw.. wal-ge-lijk
Arme ex-man en je kinderen.
Maar goed, ik hoop dat dit nep is.
vrijdag 1 december 2017 om 21:10
Tuurlijk wel. Voor nu en altijd moet je voor je kinderen kiezen.
Als eerste juist.
Hij kan niet tegen drukte, leuk om dat te horen als kind. Dat is erg.
Dat vrouwen zo idolaat van een man kunnen zijn.
Voor een gouden frikandel speciaal.
Ik hoop dat op een dag je ogen open gaan. Heel snel.
Wat een soap.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
vrijdag 1 december 2017 om 21:22
Ik dacht al... Lees ik nou zo verkeerd?
vrijdag 1 december 2017 om 21:25
Horror-Clown schreef: ↑01-12-2017 21:23Ik krijg echt honger van deze topik dus ik set ff de fretuur aan voor een paar krokette frikadelle en kaasevlees.
vrijdag 1 december 2017 om 21:26
Ergens vaag doet dit topic me ook denken aan dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=Oobha353pME haha
vrijdag 1 december 2017 om 21:41
Zelf verwerk ik mijn verdriet altijd met een lekker frietje. Zelf zou ik je gewoon niet zoveel aantrekken van die vrouw. De een drinkt een biertje in het weekend. De andere doordeweeks en in het weekend. Laat leven en leven. Als je maar gelukkig bent.
Ps ik drink ook soms lekker een flesje wijn in het doordeweeks samen met mijn katten op 5 hoog
.
Ps ik drink ook soms lekker een flesje wijn in het doordeweeks samen met mijn katten op 5 hoog
vrijdag 1 december 2017 om 22:59
Ik zie nu dat je je openingspost hebt veranderd met als reden dat je niet serieus genomen wordt. Volgens mij zijn et buiten de reacties over eten ook serieuze reacties gepost. Ook al zijn het berichten die je liever niet wil horen....
En man die drinkt, jouw kinderen te druk vindt in huis waardoor ze bij je ex moeten blijven, jouw het huis uit ze als zijn kinderen komen en op zondag naar de voetbal met je wel waardoor je ze ook niet ziet is nou niet echt bepaald en man wat je een toekomst mee zou willen opbouwen... Ik hoop dat je ogen snel open gaan en je voor je kinderen kiest.
En man die drinkt, jouw kinderen te druk vindt in huis waardoor ze bij je ex moeten blijven, jouw het huis uit ze als zijn kinderen komen en op zondag naar de voetbal met je wel waardoor je ze ook niet ziet is nou niet echt bepaald en man wat je een toekomst mee zou willen opbouwen... Ik hoop dat je ogen snel open gaan en je voor je kinderen kiest.
zaterdag 2 december 2017 om 12:40