De ex van mijn man.....

01-12-2017 13:41 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet voldoende.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga een lekker frietje halen.....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-12-2017 23:19
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
95.28% gewijzigd
TO, heb jij toevallig een nors en schreeuwend familielid die recentelijk gedumpt is door zijn vriendin en dat weigert te accepteren?
GinnyJones schreef:
01-12-2017 20:17
TO, heb jij toevallig een nors en schreeuwend familielid die recentelijk gedumpt is door zijn vriendin en dat weigert te accepteren?

Dat is waarschijnlijk de patatboer

(Spoiler)
Sirius schreef:
01-12-2017 18:42
Wat gemeen van je!!! :(
De plaatselijke Bram sluit om 6 uur en heb echt ontzettend trek in een grote Bram met heel veel mayo gekregen nu. Damn you woman!

Gelukkig is Mc.Donalds tot 20.00 uur open en net zover lopen of fietsen dus dat haal ik nog wel :yes:

TO: hier maak je geen grappen over, zeg dan dat je boven een viszaak bent gaan wonen, of uitzicht op een haringkar. Ik hoop dat je trots bent op jezelf :(
:proud:
When they go low, we go high. (M.Obama)
lemoos2 schreef:
01-12-2017 14:59
Nu heb ik zin in friet. Met Belgische mayo.
Er gaat niets boven de Zaanse mayonaise hoor! Mag er ook een kaassoufle bij?
TO, kun je iets met de tips?
Hugh-Jazz schreef:
01-12-2017 15:16
Niet doen!! Je wordt opgelicht waar je bij staat.
https://www.ad.nl/nieuws/licht-mcdonald ... ~ac99ceb2/
Echt zeg... heb je je eigen link wel bekeken?
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Mocht dit serieus zijn:

Mijn ex man werkte ook veel van maandag tot zaterdag. Ik bleef thuis bij de kinderen.

Je man werkte zich dus kapot voor zijn gezin, zodat jij thuis bij jullie kinderen kon blijven en niet hoefte te werken?

Mijn vriend vindt drukte niet zo fijn daarom blijven ze bij mijn ex man. En op zaterdag zie ik ze naar mijn werk. Op zondag gaan mijn vriend en ik voetbal kijken en dan kunnen de kinderen niet mee.

Je nieuwe vriend heeft dus geen zin in jouw kinderen en daar ga jij in mee.

Ik vind je een egoïstische en vreselijke en slechte moeder en vrouw.. wal-ge-lijk
Arme ex-man en je kinderen.

Maar goed, ik hoop dat dit nep is.
loes35 schreef:
01-12-2017 14:50
Tuurlijk smijt ik hem er niet uit. Als over een tijdje alle zakelijke zaken zijn geregeld dan kunnen we met zijn alle in 1 huis gaan wonen en dan is het ook rustiger. Voor nu is het niet anders....

Tuurlijk wel. Voor nu en altijd moet je voor je kinderen kiezen.
Als eerste juist.
Hij kan niet tegen drukte, leuk om dat te horen als kind. Dat is erg.
Dat vrouwen zo idolaat van een man kunnen zijn.
Voor een gouden frikandel speciaal.

Ik hoop dat op een dag je ogen open gaan. Heel snel.
Wat een soap.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Lelietje-van-Dalen schreef:
01-12-2017 21:01
Echt zeg... heb je je eigen link wel bekeken?

Ik dacht al... Lees ik nou zo verkeerd? (O)
De tijd terugdraaien en niet zo gigantisch egoistisch zijn.
Ik krijg echt honger van deze topik dus ik set ff de fretuur aan voor een paar krokette frikadelle en kaasevlees.
Horror-Clown schreef:
01-12-2017 21:23
Ik krijg echt honger van deze topik dus ik set ff de fretuur aan voor een paar krokette frikadelle en kaasevlees.
:kneel:
Ergens vaag doet dit topic me ook denken aan dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=Oobha353pME haha
Zelf verwerk ik mijn verdriet altijd met een lekker frietje. Zelf zou ik je gewoon niet zoveel aantrekken van die vrouw. De een drinkt een biertje in het weekend. De andere doordeweeks en in het weekend. Laat leven en leven. Als je maar gelukkig bent.

Ps ik drink ook soms lekker een flesje wijn in het doordeweeks samen met mijn katten op 5 hoog :cheers: .
Een week later gaan samenwonen? Jullie hebben allebei kinderen? Jullie sporen voor geen meter.
Ik zie nu dat je je openingspost hebt veranderd met als reden dat je niet serieus genomen wordt. Volgens mij zijn et buiten de reacties over eten ook serieuze reacties gepost. Ook al zijn het berichten die je liever niet wil horen....

En man die drinkt, jouw kinderen te druk vindt in huis waardoor ze bij je ex moeten blijven, jouw het huis uit ze als zijn kinderen komen en op zondag naar de voetbal met je wel waardoor je ze ook niet ziet is nou niet echt bepaald en man wat je een toekomst mee zou willen opbouwen... Ik hoop dat je ogen snel open gaan en je voor je kinderen kiest.
Wat zeg je tegen je kinderen, ome Piet vind jullie te druk? Vind zo zielig voor al die kinderen.
Hahah huil huil je wordt niet serieus genomen snif snik snotter.

Jij neemt je moederschap niet serieus! Je kinderen dumpen bij je ex omdat die frikadel van een vent van je ze te druk vind. Als jij nu al zo loopt te janken om de reacties hier, kan je nagaan hoe je kinderen zich moeten voelen.

Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven