Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Stressed is just desserts spelled backwards
haha, lok je gewoon uit je tent ;)
mogge
Hoi Suus, hoe gaat het?
Mal, nog van harte meis!
ik maak me best wel zorgen over groei. Na ja, kan toch niet anders dan wachten

Daardoor ruk geslapen dus gaat niet zo lekker. Zucht
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt... maar probeer zo goed mogelijk voor jezelf te zorgen.

Hoeveel weken ben je Suze?
nu 8 en 6 Bam. Maar volgens mij zou het toch echt een week verder moeten zijn.

Nou ja, over 1,5 week weten we het.

Hoest met jou? Slaap je beter dan in zkh? Wanneer is ok nou?
Ik weet even niks te zeggen, sorry!
Ja, wonderwel slaap ik redelijk. Voel me ook goed.

Geen idee wanneer operatie is. dinsdag over een week heb ik afspraak met chirurg. Als bloed dan goed is wordt er een operatie gepland!
Lieverd, moeilijk he. Duurt zo ontzettend lang, die eerste weken!!!!

Gelukkig is het weekend. Mss kan je vanmiddag nog even wat rusten op bed. Knuffel voor jou Suze.

Mal, gefeliciteerd!!!!

Oooh, gaat ze toch? Even kijken daar.

Hoi Bam! Gaat meisje vandaag nou kijken.

Kokos, jaaaa, 2 hele mooie kinderen. Maarja... wil niet zeggen dat je er zelf verlept naast wil lopen

Juud, vet 29,4, dus het gaat nog. Nouja, gaat... tussen de 25-30 viel onder normaal en 30-35 hoog geloof ik. Ik zit nu hoog in normaal...

En nu neem ik een koekje, echt erg ha ha!
Mal, het arme kind....
Suze, ik begrijp helemaal dat je er zenuwachtig van bent. Dikke .

Amaal, verlept.... beetje Pokon erbij?

Nee, serieus, ik zou willen dat ik er al weer wat kilootjes bij had. Het is niet eerlijk verdeeld.

Bam, thuis slapen is beter. Hoe is het met Juul?

Ga weer aan de klus. Was mail aan het checken, onze kast op Marktplaats gezet want die moet zo snel mogelijk de deur uit. Anders naar Lelystad, 2de hands winkel. En als zij het niet willen hebben, met de oude vloer naar de sloop.

Ciao.
quote:Jinny schreef op 20 februari 2009 @ 22:29:

Ik dacht al dat het van iemand anders kwam Star. Maar je slaapt vast heel lekker en ik zou Starman gewoon zijn bed uit sturen voor een ontbijtje op bed.

Je kent me inmiddels

Ik heb dus niet goed geslapen, elk uur wakker geweest zo ongeveer. Om 8.45 klaarwakker en mijn ouders gesmst, die waren toen net wakker. Cee vond het erg leuk, sliep om 20.30 en is een keertje wakker geworden en wilde toen bij oma in bed verder slapen. Mijn vader is maar naar de logeerkamer vertrokken
Oooooooooooooooo Mal ben je helemaal vergeten te feliciteren. Nog gefeliciteerd

Suus hopelijk goed nieuws over anderhalve week.
Lieve Mal, van harte!!!! Ik voel me slecht, je hebt echt een kaart OP TIJD verdiend.... Stom zeg, dat die groep weg is. We moeten een nieuw overzicht van alle adressen en verjaardagen en andere belangrijke data hebben. Ik ben totaal de kluts kwijt!

Suus, sterkte komende week. En nogmaals, jongste is ook bijgesteld later (twee dagen). Houd moed!
Star, was je wakker omdat je Cee miste of kon je sowieso niet lekker slapen? hè, bah, naar hoor.
Star, ik had dat helemaal niet zo sterk toen oudste voor het eerst ging logeren. Maar hijw as bij mijn moeke en dat voelde echt goed. Ik vond het wel lekker rustig. Heb je je blije kind al opgehaald? Lekker ontbijtje gehad?

Naatie, klinkt ook zeer goed onder de duim bij jou, dank voor de bemoedigende woorden (en Amaal ook). Man heeft examens goed gedaan gelukkig (komt morgenavond pas weer thuis) en vanochtend nieuwe poging gedaan en zijn we naar Ikea geweest om te ontbijten.
Ontbijten bij Ikea?? Gezellig
Mal! Nog gefeliciteerd meis! Leuk kado's gehad lees ik, mooi. Hoe is 't met de theorie, schiet het een beetje op? Ik ben even vergeten wanneer je nou examen moet doen? Hoe gaat het met rijden zelf trouwens?

Suus, jeetje, natuurlijk maak je je zorgen, daar kan geen ratio wat aan doen lijkt me. Ik kom je dinsdag even afleiding bezorgen, hoe sneller de komende anderhalve week voorbij gaan, hoe beter.

Star, ha, is dus goed gegaan dat logeren! Volgende keer is het vast al minder gek en zie je er de voordelen van. Dacht trouwens dat wij watjes waren en Mare de allerlaatste was die uit logeren ging.

Amalia, vgs mij is dat ook niet zo betrouwbaar hoor, dat vetpercentage via zo'n weegschaal. Maar goed, al is het een indicatie, toch leuk dat je het dan een beetje kunt bijhouden. Mare ook erg complimenteus. Het nieuwste: "Mama?" Ja? "Jij bent niet zo groot he?" Nee, dat klopt. (Begint ze al te gniffelen.). "Maar je hebt wél hele grote billen! ". En dan lachen joh. Vooral als ik dan beledigd ga doen, komt ze niet meer bij, haha.

Jin, je bent een HELD dat je een ikeakast in elkaar zet met twee koters erbij! Dikke bonuspunten om even wat minder perfect uit de hoek te komen hoor.
Ontbijt bij Ikea is lekker hoor Amaal (voor die euro ).

Wakker omdat ik kind kwijt was enzo. Had nare dromen.

Geen ontbijtje gehad, maar ook nog niet echt trek in ontbijt. Ik ga nu avondeten ook skippen want totaal geen trek.

En bedankt Mare. Heerlijk die kinderopmerkingen over billen en buiken.
Oooh wat erg Hel!!! Die monsters. Nouja, als ze het binnenskamers zeggen....

Even een tv tip: vanavond om 10 uur pas, op RTL 5 Lucky number Sleven. Heftige film maar echt een aanrader. Even opnemen ofzo. -)Het is er eindelijk een in de categorie: verrassende films. Dus niet met een voorspelbaar einde en sexscenes en wie krijgt wie enzo.

Al zijn die ook heel fijn hoor! :-)

Star, ken het ontbijtje niet. Maar ik geloof dat ik dat niet ga halen zo vroeg daar te zijn. En dan al die tijd zonder ontbijt hè?

Beter dan de Mac dus (alles beter dan het ontbijt daar, ha ha)
Hel, geweldig die dochter van jou. Wat zei je: schat, je moet me ook van links naar rechts bekijken en niet van boven naar beneden, dan valt het best mee .

Amalia, ontbijt begint om half tien, best te doen hoor als je om zes uur elke dag opstaat....

Even bij jongste kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven