Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleintje is vanmiddag weer ziek geworden . Dikke snotters en weer hoesten en 39 graden koorts. Nu maar duimen dat hij snel opknapt. Bah.
Ik had trouwens maar drie schroeven over van die kast .
och ja meisjes, ik heb de pest aan wachten....

Jin, arme jongste! Nu weer ziek... Wanneer examen man? Is dat de jaarlijkse toestand?

Hel, bruut kind heb jij...
Soms doen ze trouwens extra schroeven bij de kasten Jin. Tellen is anders in Zweden, dat snap je. Logisch dus dat je er nu nog 3 hebt, snappie?
Wachten is ook niet leuk Suus!

Jin: well done hoor, 3 schroeven! En klinkt als een middag die niet voor herhaling vatbaar is. Bah! Herken het ook wel enigszins hoor, Ties heeft ook wel eens van die buien, waarbij Fieke het inderdaad ook wel eens flink moet ontgelden!

Je hebt het doorstaan en bent niet waardeloos! Gek mens! Je doet het super allemaal! Fijn dat man dan morgen weer terug is! Ah en jongste weer ziek. Bah...

Star: ah kijk eens aan, Ceetje heeft het goed gedaan! En jij, ach het went hoor! (Als het voor herhaling vatbaar is dan tenminste...)

Hel: haha die Mare! Wat een opmerking! Fijn dat vriend zich wat beter voelt.

Mal: oei, gefeliciteerd zeg! Met terugwerkende kracht dan maar...

Wij hebben bij de Ikea nieuwe eetkamerstoelen gekocht en zijn dus vandaag spontaan begonnen met het pimpen van de tafel. Dus heb nu geen tafel meer, en moet dus eten aan kleine tafel. Hopelijk is het met anderhalve week klaar, we zijn niet zo van de vlotte...

Meisje nog steeds snipperdesnip... Al ging het vannacht wel iets beter.
Compu: heeft vriend ook de 2 maanden gratis eredivisie live genomen? Mijnes zit nu helemaal in zijn nopjes voor de tv...
Ah, dank voor die wijsheid Suus! Is halfjaarlijkse toestand van man, en het is prima gegaan, maar gaat geen vlucht terug, pas morgenavond dus vandaar dat ie er nog niet is. Heb je wat dingen in het verschiet om de week door te komen?

Mijn oudste was druk aan het tekenen, en ik vroeg wat ie tekende, bleek het een sleutelgat te zijn (was nog goed gelukt ook trouwens, maar ja, ik denk dus niet direct aan een sleutelgat...).
Welke stoelen heb je gekocht bridges? Ik ken het assortiment intussen vrij aardig haha.
Norvald, en dan de witte.

Niks bijzonders hoor maar echt mooi nieuw spul komt hier pas als de kinders groot genoeg zijn om er met hun takkies vanaf te blijven!

Tafel hebben we nieuwe poten voor gekocht, gaanw e schilderen en marmoleum op de bovenkant. Ideaal met kinderen!
Krijg ineens een beeld in mijn hoofd van 2 mannen die verwoed voetbalplaatjes aan het inplakken zijn. ( compu & Bridges?)
Whoehahahaha! Nee hoor hier geen plaatjes. Wij komen niet bij appie en dat vindt vent hier voor kleuters, dus ik geef ze als ik ze al heb aan buurjongetje!
Ha, nu we het toch over die plaatjes hebben.... ik hoef er nog maar 10 dus zal ik even de nummers doorgeven hier

Half 10 Jinny? Ja dat bedoel ik, dan hebben ze toch al honger als een paard als je om 7 uur op staat? Of eet je eerst even wat thuis? Vind het wel lachen hoor, daar ontbijten met 2 ukkies. Is het om de hoek bij jou?

En na die 5 dagen AM vorige week heb ik diep diep diep respect voor jou hoor! Vriendinnetje van me zit ook steeds 11 alleen, 7 samen. Oh Hell. En zij heeft nou niet echt makkelijke kinderen (understatement...). Erg pittig.

Bridges, leuk een nieuwe look in huis! Fotootje straks?
Ehhh, over die plaatjes: mijn moeder heeft dus een heel boek voor Laurens verzameld hoor, ik niet. Al doe ik nu wel mee, want nu het bijna vol is, dat boek, is het ook wel leuk om het vol te krijgen.
Nou jaa, heel bericht weg? Opnieuw dan maar.

KOm mar door met die nummers Amalia, ik heb hier een hele stapel liggen.

Jin, ik lig in een deuk , zal Mare eens op de tafel zetten, dan kijkt ze vast anders tegen m'n billen aan dan van onderen, haha! Hee gets zeg, kleine zoon weer ziek. Wat een narigheid. Ik duim voor ene goede nacht voor jullie allebei.

Brdges, wat een goed idee zeg, marmoleum op de tafel.

Over tafels gesproken, toen ik klein was hadden we ook een tafeltent, had mn moeder zelf gemaakt. Ze had 'm uit een tijdschrift. Helaas geen patroon meer (duh, 35+ jaar na dato...), maar ze zou haar best doen. De bestelling is geplaatst!

Trusten!
En goede herinneringen aan Hel?

Tsja tafel moest gepimpt worden maar vanwege tafeltent ook andere poten dus ach... Hihi...

Amalia: je mag best zeggen dat je de plaatjes voor jezelf spaart hoor! Vinden we niet erg!
Haha Hel, ik zie je al liggen daar op die tafel. Wat hipper is, gewoon gaan liggen in die TAFELtent hihi.

Amalia, we hebben dan eerst thuis wat gegeten hoor, we gaan voor het tweede ontbijt. Ik vind het echt een aanrader om met die kleintjes te doen. Jammer dat we ongeveer de helft van de tijd op het toilet hebben gezeten omdat oudste maar bleef zeggen dat ie weer pipi moest doen (hij vond het invalidentoilet daar zo leuk). Maar goed, dat is bijzaak. Ik heb met vlagen ook echt zo ontzettend de balen van dat beroep. Het is echt een levensstijl en niet zomaar een beroep, ik haat het echt soms.... Arme vriendin van jou, heeft ze verder wel hulp?

Bridges, ik vind het leuke stoelen! Hier ook alles makkelijk, kindvriendelijk en vooral grotendeels praktisch.
Kan me zo voorstellen dat je het soms zat bent jin! Ik vind het nogal wat! Zal ook zijn voordelen hebben natuurlijk, maar goed...

Ja hier dus ook veeeeeeel praktisch. Mooie design komt ooit nog wel haha! (Maar los van het praktische ook vanwege financien... Sparen sparen sparen hier, al lukt dat niet echt zo haha!)
Ik ben bij vlagen echt nijdig de laatste tijd. Ik wilde eigenlijk een post-hbo-opleiding doen (was al ingeschreven), wil gewoon weer echt aan mijn carriere werken ipv een (erg leuk dat wel) duf baantje,ik wil dat de kindjes de familie vaker zien, ik wil dat ze gewoon Nederlandse geschoold worden, ik wil.....

Verwend he? Ik heb echt niks om over te klagen (bahalve zoon die heel erg pseudo-krupp-achtig klinkt, oh help).
Bammetje, hoe is het weer thuis? Red je het een beetje? Hoe gaat het nu verder met het zh-traject?
quote:Jinny schreef op 21 februari 2009 @ 22:13:

Ik ben bij vlagen echt nijdig de laatste tijd. Ik wilde eigenlijk een post-hbo-opleiding doen (was al ingeschreven), wil gewoon weer echt aan mijn carriere werken ipv een (erg leuk dat wel) duf baantje,ik wil dat de kindjes de familie vaker zien, ik wil dat ze gewoon Nederlandse geschoold worden, ik wil.....

Verwend he? Ik heb echt niks om over te klagen (bahalve zoon die heel erg pseudo-krupp-achtig klinkt, oh help).

Maar dat is toch allemaal logisch? Jij hebt alles opgegeven omk met Jinnyman mee te gaan en het is logisch dat je dat bij tijd en wijlen mist. En dat zal soms erger zijn en soms minder. Maar logisch lijkt het me wel, en daar mag je ook best over "klagen" hoor. Zeker als je hier verhalen leest over hoe makkelijk het is met oppas etc. en : smooch:

Hoe staat Jinnyman hierin? Heeft hij eigenlijk zicht op andere baan of niet? (los van of hij het zou willen hoor... gewoon of het überhaupt mogelijk zou zijn...)
Ik ga naar mijn bedje... Trusten allemaal!
hahahaha, juul heeft er ook 1. alle plaatjes er schuin in ;)

geef de nummers maar amaal. heb iets van heul veul dubbele.

kom zo weer
Mogge allemaal!!!!

Bridges, geen zicht op baan in Nederland, misschien wel nooit. Geeft ook niet, het is natuurlijk ook wel een avontuur allemaal.

Bam, geef eens antwoord op mijn vragen. Heb je ook lekker geslapen?
Goedemorgen!
ja ja eens even teruglezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven