Minerale foundation makeup?
vrijdag 1 december 2017 om 11:41
Hallo allemaal,
Ik ben een beetje aan het zoeken naar een goede minerale foundation, omdat dit gezonder zou zijn voor de huid. Als ik normale foundation gebruik heb ik de dag erna een heel geirriteerde acne huid (heb een gevoelige huid met bijna geen acne normaal gesproken) Ik kan dus geen foundation dragen alleen wil ik dit wel. Ik zit nu te kijken naar minerale foundation en ben aan het twijfelen tussen de merken Mineralissima of Pavez.
Hoe kom ik erachter wat de goede kleur is voor mij? Heb een koele lichte huid.
Hebben jullie ervaring met deze merken en wat zijn jullie tips en aanraders?
Alvast bedankt voor het lezen!
Groetjes
Ik ben een beetje aan het zoeken naar een goede minerale foundation, omdat dit gezonder zou zijn voor de huid. Als ik normale foundation gebruik heb ik de dag erna een heel geirriteerde acne huid (heb een gevoelige huid met bijna geen acne normaal gesproken) Ik kan dus geen foundation dragen alleen wil ik dit wel. Ik zit nu te kijken naar minerale foundation en ben aan het twijfelen tussen de merken Mineralissima of Pavez.
Hoe kom ik erachter wat de goede kleur is voor mij? Heb een koele lichte huid.
Hebben jullie ervaring met deze merken en wat zijn jullie tips en aanraders?
Alvast bedankt voor het lezen!
Groetjes
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
vrijdag 1 december 2017 om 11:45
Ik gebruik al sinds jaar en dag minerale foundation van Youngblood. Is ook echt het duurste cosmetica item wat ik heb (naast de borstel waarmee ik het aanbreng). Je ziet het niet zitten, ziet er super natuurlijk uit en ze hebben heel veel kleuren. Ik ben zelf naar een salon gegaan waar ze die verkochten (eerst bij rob peetoom en naderhand nog ergens een keer in Arnhem). Dan proberen ze gewoon de kleuren op je uit en geven ze advies. Dat zou ik doen.
ik heb ook een problematische huid en ben verder niet ijdel, maar deze 60 euro is het absoluut waard.
ik heb ook een problematische huid en ben verder niet ijdel, maar deze 60 euro is het absoluut waard.
zaterdag 2 december 2017 om 13:26
zaterdag 2 december 2017 om 13:28
Haha sorry, bedoelde dat ik de dag nadat ik foundation gebruik ineens last heb van puisten, helaas zijn ze niet na een dagje alweer weg. Was het maar zoHobbelster schreef: ↑01-12-2017 15:53Testers aanvragen via internet zodat je de kleur eerst kunt testen.
Wel knap dat je alleen 1 dag erna een acne huid hebt. Bij mij duurt het soms wel 4 maanden voordat de littekens van die krengen (puisten) verdwenen zijn, áls ze al verdwijnen.
Ik ga eens bij verschillende merken testsamples bestellen en kijken wat me het meest bevalt.
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
zaterdag 2 december 2017 om 14:20