Diepe fotolijst

02-12-2017 18:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Na me helemaal suf gezocht te hebben maak ik er maar een topic van!

Ik ben op zoek naar een diepe fotolijst, zo'n fotolijst waar je bijvoorbeeld schelpen en zand in kan doen voor de foto.
De lijstjes die ik tot nu toe vind zijn allemaal niet diep genoeg of hebben überhaupt geen glas aan de hele voorzijde, alleen voor de passepartout. Beetje onhandig uitgelegd, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik zoek!

Iemand ideeën in welke winkels ze dit verkopen? Liefst niet vierkant :)
En even een hele suffe vraag: bij zo'n lijst als https://www.hema.nl/winkel/wonen-slapen ... t=13631007 , wat betekent verschuifbaar glas? Of is dat juist wat ik zoek :lol:
De grootste fout die een mens kan maken, is bang zijn om er een te maken.
Afbeelding

Ikea
Bas
7 euro
ikea idd
Ik heb ze idd bij de IKEA gezien en ook bij de Action, maar dat was al een tijdje geleden en daar weet je het nooit wat ze wel/niet meer hebben :biggrin:
Ikea idd, heb ik ze hier ook van.

Dat verschuifbare glas van de hema is dat je hem voor in het frame kan zetten (met dus ruimte er achter) of achter in het frame (met dus ruimte voor het glas).
Thanks voor de tips!
My little appletree, als ik het nu goed begrijp: met verschuifbaar glas zou ik wel die schelpjes erin kunnen doen? Of heb ik dan geen achterwand? Goh ik snap dit systeem echt niet 😂
Misschien leg ik het niet goed uit, ja kan de foto direct achter het glas doen of er ruimte tussen laten bij de hema. Dus die is prima geschikt als je een foto van strand met schelpjes er bij wil of een lijstje waar de eerste slofjes en mutsje van een baby in kunnen om maar iets te noemen.
Dank je wel, nu snap ik het! :)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-12-2017 21:18
Reden: spam
95.16% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven