Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35

dinsdag 28 november 2017 om 09:56
Lucy vvInd ik het aller-leukst!Evda2016 schreef: ↑26-11-2017 14:40Nog niet zwanger maar alvast over namen aan het fantaseren.
We hebben een zoon en dochter: D.aan en E.va.
Een derde kindje hoeft niet perse een simpele standaard naam te hebben maar moet er wel enigzins bij passen.. we vinden de namen die we gekozen hebben erg mooi, maar wil eens een keer geen top 10 naam.
Namen die al op het lijstje voorkomen (heb al een lijstje gemaakt want was 2 maanden geleden zwanger, helaas miskraam) zijn o.a: Lucy, Fae, Iris, Indy, Félice, Esmée, Julius, Laurens, Arthur, Xavi
Liever geen naam die op een "A" eindigt. En jongensnaam graag met 2 lettergrepen dus dat het geen " Daan en Bas" idee wordt
Rein(ier), Mees, Moos, Kasper, Ezra, Otis, Morris, Siem, Kobe, Tuur, Loek
Fiene, Wies, Lenne, Lore, Hanne, Veerle, Meike, Elly
Life is short. Smile while you still have teeth.
vrijdag 1 december 2017 om 21:38
vrijdag 1 december 2017 om 21:55
Jack en Julie zou ik niet doen, dan krijg je zo'n jut en jul effect.iklin schreef: ↑01-12-2017 21:38Inmiddels zwanger van de tweede en we weten sinds kort dat het een meisje is. Onze zoon heet Jack en we hebben drie namen die wij beiden mooi vinden....Roos, Lara en Julie (uitgesproken als Djulie).
Welke combinatie vinden jullie het mooiste?
Ik kom er (nog) niet uit.
jack en roos is een beetje alsof je de titanic na wil spelen

Jack en Lara vind ik het leukst!
Maaaar het zijn alledrie hele leuke namen!
vrijdag 1 december 2017 om 22:33
zondag 3 december 2017 om 11:16
zondag 3 december 2017 om 11:44
Er kan veel bij Floor denk ik. Paar suggesties
Fem
Sara
Lotte
Maud
Juul
Ella
Ise
Zoe
Chloe
Lieke
Suze
Sophie
Nina
Noa
Lise
Anniek
Liva

zondag 3 december 2017 om 15:37

zondag 3 december 2017 om 19:13
Dat vind ik ook, maar het is toch vaak zo dat je van namen houdt uit een zelfde style.
Als je van de naam Kees houdt kies je vaak niet de naam Ivanildo erbij
Dus is het makkelijk dat als je nog niet uit de naam bent, je hier de namen van je andere kinderen noemt zodat men met je mee kan denken .
maandag 4 december 2017 om 10:17
Ik vind Floor en Fiep eigenlijk wel heel leuk klinken. Maar dat komt wellicht omdat ik het twee mooie namen vind.

maandag 4 december 2017 om 14:15
Floor en...
Loes
Julie
Marie
Fien
Felien
Emma
Ella
Mila
Tess
Roos