Vertrouwen zoek...

03-12-2017 17:27 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier en ik zag dat iedereen een ongezouten mening heeft, maar ook steun geeft indien nodig...

Ik heb al 10 jaar een gezonde relatie met een 5 jaar oudere vrouw en we hebben ook een flinke dochter van ondertussen 8 jaar.
We kwamen altijd goed overeen, zowel op emotioneel gebied als op sexueel gebied. Zij heeft me in den tijd uit een diepe put getrokken en daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.

Nu, een 3 weken geleden lagen we in bed en zag ik dat ze aan het WhatsAppen was in het Engels met een andere man, er stonden hartjes bij en zo...
Ze wist niet dat ik het zag, maar ik was zo in shock dat ik niet de confrontatie kon aangaan omdat ik niet direct wist hoe ik het haar kon zeggen.

De volgende dag heb ik haar een sms gestuurd met mijn ontdekking en ze ging direct in een defensieve stelling, dat het niets te betekenen heeft en dat ze naar iedereen hartjes stuurt. Ze gaf wel toe dat het niets te betekenen had, het is een Ier en ze had daar gewoon een goede band mee.

Als ik vroeg hoe ze hem leren kennen had, zei ze dat ze al een tijd op een chat zit en daar gewoon wat plezier op maakt en ik niets moet achter zoeken. En ze zei ook dat ze alle contact met hem verbroken had, uit respect naar mij?

Maar ik heb dan iets van, hé, als je al hartjes naar een wildvreemde stuurt, dan betekent dat toch al iets?

Wat mij vooral stoort is dat ze alles achter mijn rug heeft gedaan.
Ik ben misschien naïef, maar ik dacht dat we een stabiele relatie hadden, gebaseerd op eerlijkheid en openheid.
We hebben familiaal gezien ook al heel wat watertjes doorzwommen en elkaar daar altijd in gesteund.

We hebben verleden week dan eens een goed gesprek gehad, wat mij meer vragen dan antwoorden heeft gegeven.
Maar desondanks, er waren al heel wat hindernissen overwonnen.

Ik zal eerlijk toegeven, de seks de laatste weken was wel intenser dan ooit en we hebben ook dingen gedaan die we anders bijna nooit gedaan hebben.
Maar telkens ik over het onderwerp wou praten, hadden we telkens seks en er werd niet meer over gepraat...

Ik had eerlijk verwacht dat ze uit respect tijdelijk ging stoppen met die chat, tot dat alles min of meer weer zijn "normale" gangetje ging, maar neen, ze zit er redelijk veel op nog.

Ik kon van in het begin een klootzak geweest zijn en haar voor een keuze gesteld hebben, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik dat misschien als "slechterik" uit de bus zou komen.

Ik heb haar altijd voor de volle 100% vertrouwd, 10 jaar lang... Maar sindsdien heb ik serieus wat moeite om haar te vertrouwen, is dit normaal?
Het is gewoon het gevoel van onbeholpenheid dat me parten speelt...
Een deel van mij WILT haar vertrouwen, maar een andere kant heeft hier nog steeds moeite mee.

Bedankt alvast om te luisteren!
:heart:
Sorry, maar je gebrekkige schrijfstijl maakt het verhaal een beetje lastig te volgen.

Maar je SMSt je lief, die je elke dag ziet, over iets waarvan ze zelf achteraf zegt dat ze het al afgebroken had?
Ach, goede seks, ook wat waard
Als je het niet vertrouwd en denkt aan emotioneel vreemdgaan dan kun je toch vragen of je hun chat mag lezen?

Ik typ ook hartjes naar Jan en alleman en de laatste keer dat ik op scherp stond voor hartjes op de WhatsApp van mijn vriend bleek dat, ahummmmm, zijn nichtje van 7. :$

Als mijn vriend tegenwoordig zegt dat het niks is, vertrouw ik hem dus ook gewoon op zijn woorden. Als ik me ergens niet gerust in voel, vraag ik om het te mogen lezen en dan blijkt het effectief ook niks te zijn. Ik gebruik trouwens zelf rode hartjes naar mijn vriend en anders gekleurde voor mijn vrienden, vriendinnen, hun kindjes, huisdieren en allerlei schattige dingen die ik op Facebook langs zie komen om dit soort problemen te voorkomen. Misschien een tip voor jouw vrouw.
Amant schreef:
03-12-2017 17:32
Sorry, maar je gebrekkige schrijfstijl maakt het verhaal een beetje lastig te volgen.

Maar je SMSt je lief, die je elke dag ziet, over iets waarvan ze zelf achteraf zegt dat ze het al afgebroken had?
Het is gewoon het feit dat ik het zelf ontdek heb, terwijl zij het ook gewoon kon gezegd hebben als het toch niets te betekenen had?
Barco schreef:
03-12-2017 17:37
Het is gewoon het feit dat ik het zelf ontdek heb, terwijl zij het ook gewoon kon gezegd hebben als het toch niets te betekenen had?
Tenzij het echt niets was.

Alleen, waarom dan die betere seks ineens?
fluttershy schreef:
03-12-2017 17:36
Als je het niet vertrouwd en denkt aan emotioneel vreemdgaan dan kun je toch vragen of je hun chat mag lezen?

Ik typ ook hartjes naar Jan en alleman en de laatste keer dat ik op scherp stond voor hartjes op de WhatsApp van mijn vriend bleek dat, ahummmmm, zijn nichtje van 7. :$

Als mijn vriend tegenwoordig zegt dat het niks is, vertrouw ik hem dus ook gewoon op zijn woorden. Als ik me ergens niet gerust in voel, vraag ik om het te mogen lezen en dan blijkt het effectief ook niks te zijn. Ik gebruik trouwens zelf rode hartjes naar mijn vriend en anders gekleurde voor mijn vrienden, vriendinnen, hun kindjes, huisdieren en allerlei schattige dingen die ik op Facebook langs zie komen om dit soort problemen te voorkomen. Misschien een tip voor jouw vrouw.
Bedankt, dit helpt!
Ik wou in eerste instantie gewoon eens mijn gedachten ventileren.
Ik bedoel dat hoe jij het schrijft, ze keihard in je gezicht liegt. En jij spreekt haar daar niet op aan maar je stuurt haar na je heterdaadje de volgende dag een sms.

Ik begrijp niets van jullie relatie, anders dan dat er iets scheef zit.
LeesMee schreef:
03-12-2017 17:38
Tenzij het echt niets was.

Alleen, waarom dan die betere seks ineens?
Misschien als compensatie voor het geen dat we al een tijd gemist hebben? Zo realistisch ben ik wel
Barco schreef:
03-12-2017 17:40
Misschien als compensatie voor het geen dat we al een tijd gemist hebben? Zo realistisch ben ik wel
Kan, en dan is dat whatsappen toeval? Geloof jij het?

Was het betere seks of compensatie seks?
LeesMee schreef:
03-12-2017 17:42
Kan, en dan is dat whatsappen toeval? Geloof jij het?

Was het betere seks of compensatie seks?
In eerste instantie kwam het over als betere seks, maar door door te denken kwam het een beetje over als compensatie-seks.
Amant schreef:
03-12-2017 17:40
Ik bedoel dat hoe jij het schrijft, ze keihard in je gezicht liegt. En jij spreekt haar daar niet op aan maar je stuurt haar na je heterdaadje de volgende dag een sms.

Ik begrijp niets van jullie relatie, anders dan dat er iets scheef zit.
Ik denk eerder dat ze haar acties probeert te verbloemen.
Barco schreef:
03-12-2017 17:44
In eerste instantie kwam het over als betere seks, maar door door te denken kwam het een beetje over als compensatie-seks.
Was het vooral wat jij wilde? Dan teken maar op compensatie
Ze liegt tegen je, dude. Keihard in je gezicht.

Nu is niet alles een halszaak, maar je zou na 10 jaar wel moeten weten hoe je vrouw in elkaar zit en hoe jullie relatie in elkaar zit.

Sommige relaties hebben dit soort shit nodig om tot lekker neuken te komen, in andere relaties is lekker neuken een methode om dit soort zaken te verbloemen.

Het is jouw vrouw. Weten wij veel. Praat met haar.
Veel over praten, heb je ook veel betere sex.
LeesMee schreef:
03-12-2017 17:50
Zij nam initiatief, en ik was zodanig opgewonden dat ik er telkens er mee instemde. Of dat verkeerd is , weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat we elkaar lichaamlijk nòg beter leren kennen hebben, na 10 jaar. Ik weet soms niet meer WAT ik moet denken, maar ik wil wel vechten voor onze relatie.
LeesMee schreef:
03-12-2017 17:50
Wat een gelul :rofl:
Laat je niet van je melk brengen TO. Praat met je vrouw, zeg gewoon eerlijk dat die hartjes je jaloers gemaakt hebben, als de relatie verder goed zit vind ze het waarschijnlijk wel schattig dat zoiets kleins je al onzeker maakt, lees die chat en waarschijnlijk zie je dan dat ze het hebben over muziek, Donald Trump of de bekoring van Dublin :P
Heeft ze wel zitten mailen dat ze hem wil deepthroaten dan kun je altijd nog actie ondernemen, maar laat je kop niet gek maken met dit soort onzin :hug:
Barco schreef:
03-12-2017 17:58
Zij nam initiatief, en ik was zodanig opgewonden dat ik er telkens er mee instemde. Of dat verkeerd is , weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat we elkaar lichaamlijk nòg beter leren kennen hebben, na 10 jaar. Ik weet soms niet meer WAT ik moet denken, maar ik wil wel vechten voor onze relatie.
Dat geloof ik direct :cheer2:
fluttershy schreef:
03-12-2017 18:00
Wat een gelul :rofl:
Laat je niet van je melk brengen TO. Praat met je vrouw, zeg gewoon eerlijk dat die hartjes je jaloers gemaakt hebben, als de relatie verder goed zit vind ze het waarschijnlijk wel schattig dat zoiets kleins je al onzeker maakt, lees die chat en waarschijnlijk zie je dan dat ze het hebben over muziek, Donald Trump of de bekoring van Dublin :P
Heeft ze wel zitten mailen dat ze hem wil deepthroaten dan kun je altijd nog actie ondernemen, maar laat je kop niet gek maken met dit soort onzin :hug:
Doe ik ook niet, ik wel gewoon babbelen met jullie, omdat het gevoelig ligt om er met mijn naasten over te praten. Door jullie reacties weet ik wel wat ik moet serieus nemen en wat niet.
LeesMee schreef:
03-12-2017 18:01
Dat geloof ik direct :cheer2:
Ironisch bedoeld? Anders 🤣
Barco schreef:
03-12-2017 18:07
Ironisch bedoeld? Anders 🤣
Nee, ironie is mij vreemd
Barco schreef:
03-12-2017 17:58
Je hebt haar anaal mogen nemen ofzo?
Ik denk niet dat ze dat soort inspiratie krijgt van het praten over Donald Trump of muziek.
Ik vermoed dat ze elders honger krijgt en thuis een stevige maaltijd neemt. Je kan je afvragen of dat anders zou zijn als het restaurant dat inspiratie gaf niet in Ierland had gestaan. ;)

Anyway praten dus. Face to face. Niet per sms.
Waarom gebruik jij sms voor confrontatie en waarom zit zij als bezette vrouw hele dagen in een chatroom met wildvreemde mannen te chatten en savonds laat hartjes te appen?
Misschien een idee om zelf ook maar te gaan chatten meld je aan bij de zelfde waar je vrouw zit en misschien kom je je eigen vrouw erop tegen lekker spannend toch
dus ja ik zeg maar dit wat je vrouw kan kun jij ook toch laat je niet bedonderen jij kunt het 10x beter zo moet je maar denken laat het haar maar zien en geef haar maar een keer geen goede aandacht in bed dan houd ze van zelf wel een keer op met andere mannen te chatten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven