Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het wordt weer de hoogste tijd voor slimme plannen, al dan niet voor napraat 100.

Een topic vol geschiedvervalsing over de goede oude tijd. Waarin iedereen een oude garde is die avonden lang broekpissend over de bank rolde wegens drie nieuwe berichten op het forum die avond.

Een topic vol 'ik doe het zo dus het is simpel als je het maar gewoon zo doet. Zoals ik dus. Zo. '

Een topic vol suggesties om de nieuwe cm in te werken. Of als je dat een stap te ver vindt gaan: de huidelige te lozen.

Een topic vol trolsuggesties. Elke forummer z'n eigen troltopic.
En dan enkel met titels als 'totaal ruptuur ook lachen' 'tegen rommel opruimen laten' 'trots rotvriendje onwaarschijnlijk lekker' 'triptrapstoelen reflux oorontstekingen & luiers'. En dan plaatsen die topics.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
03-12-2017 12:32

Een topic vol geschiedvervalsing over de goede oude tijd. Waarin iedereen een oude garde is die avonden lang broekpissend over de bank rolde wegens drie nieuwe berichten op het forum die avond.

:rofl:

(En bedankt weer Feow, nou komt er weer de hele dag niks uit mijn handen.)
feow schreef:
Het wordt weer de hoogste tijd voor slimme plannen, al dan niet voor napraat 100.

Een topic vol 'ik doe het zo dus het is simpel als je het maar gewoon zo doet. Zoals ik dus. Zo. '

Een topic vol suggesties om de nieuwe cm in te werken. Of als je dat een stap te ver vindt gaan: de huidelige te lozen.

En dan enkel met titels als 'totaal ruptuur ook lachen' 'tegen rommel opruimen laten' 'trots rotvriendje onwaarschijnlijk lekker' 'triptrapstoelen reflux oorontstekingen & luiers'. En dan plaatsen die topics.
Dat doet me denken aan een actie die er ooit was om de actueel pijler enigszins te ontregelen.
Star² schreef:
03-12-2017 11:44
Ah, hare kishna is weg gekrishnaad.
Die heeft vast geen nirvana bereikt.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Eerst een paar onzinposts en dan vervolgens dit:

kinderen/voornaam-kind-veranderen/list_messages/396688

Nice try.
Het is sowieso wek duidelijk dat het allemaal trolltopics zijn.
Ja deze ook, zelfde nick ook weer:

kinderen/shaniqua-origineel-of-niet/lis ... ges/396683
Star² schreef:
03-12-2017 18:48
Ja deze ook, zelfde nick ook weer:

kinderen/shaniqua-origineel-of-niet/lis ... ges/396683
En die van die diepvriesgroenten.

Ze hebben zeker ontdekt dat eerste posts tegenwoordig met zekere argwaan worden bekeken.
Ik vind het wel een mooie vraag, "hoe behandel jij de diepvriesgroenten" Vaak flikkeren we ze zomaar in de pan namelijk. Zonder dat beetje extra aandacht.
Lady*Voldemort schreef:
03-12-2017 18:50
Ze hebben zeker ontdekt dat eerste posts tegenwoordig met zekere argwaan worden bekeken.
Ja daar kon je op wachten natuurlijk.
Zo meteen hoe behandel ik mijn diepvriesgroenten die hun voornaam in Shaniqua willen veranderen.
vrouwjagersma schreef:
03-12-2017 18:52
Ik vind het wel een mooie vraag, "hoe behandel jij de diepvriesgroenten" Vaak flikkeren we ze zomaar in de pan namelijk. Zonder dat beetje extra aandacht.

Niet goed.
Simitçi schreef:
03-12-2017 18:53
Zo meteen hoe behandel ik mijn diepvriesgroenten die hun voornaam in Shaniqua willen veranderen.
Goed
When they go low, we go high. (M.Obama)
vrouwjagersma schreef:
Ik zelfs een keer de erwten zonder dat beetje extra water. :bonk:

Ze worden er niet lekkerder op, zeg maar.
ThunderassMan schreef:
03-12-2017 19:18
Ik zelfs een keer de erwten zonder dat beetje extra water. :bonk:

Ze worden er niet lekkerder op, zeg maar.
Krokant schijnt het helemaal te zijn.

Ik heb ongelooflijke zin om heel veel topics te openen.
Oh ja hoor nu weer die tweelingnamen de grap is er nu wel af
anoniem_353291 wijzigde dit bericht op 03-12-2017 19:32
1.67% gewijzigd
Simitçi schreef:
03-12-2017 19:29
Oh ha hoor nu weer die tweelingnamen de grap is er nu wel af
Ja, het wordt wel een beetje eentonig.
vrouwjagersma schreef:
Diepvriesgroenten zitten in een pak of zak, dat is echt uit den boze hier op Viva hè. Vers, alles vers, zelf gemaakt, zelf gekweekt liefst.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
03-12-2017 20:18
Diepvriesgroenten zitten in een pak of zak, dat is echt uit den boze hier op Viva hè. Vers, alles vers, zelf gemaakt, zelf gekweekt liefst.
Blegh. Dan zit je de hele winter raapstelen te eten zeker.
Ontgaat mij iets bij het topic "ik ga haar ten huwelijk vragen" of is het het zoveelste topic van een gekkie?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
feow schreef:

Je word wel echt op je wenken bediend hoor, voor het geval je nog niet had gekeken :eten/hoe-behandel-jij-diepvriesgroente/ ... ges/396684
nounou
Alixane schreef:
03-12-2017 20:43
Ontgaat mij iets bij het topic "ik ga haar ten huwelijk vragen" of is het het zoveelste topic van een gekkie?
Nee er ontgaat mij jou niets, die spoort niet en dus sporen de antwoorden verder ook niet.
enn wijzigde dit bericht op 03-12-2017 21:11
1.95% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
03-12-2017 20:25
Blegh. Dan zit je de hele winter raapstelen te eten zeker.
Ik niet hoor, ik ben de pakjes-en-zakjes-dissident van Viva. Hoe meer pakjes en zakjes hoe beter.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
03-12-2017 20:18
Gekkie :lol:
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 03-12-2017 21:16
1.33% gewijzigd
:lol:

Solo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven