Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[quote=yasmijn post_id=27856464
Dur gaat van alles mis.
Joh :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Aandacht nodig Yas? :hyper:
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Enn schreef:
03-12-2017 20:58
Nee er ontgaat mij jou niets, die spoort niet en dus sporen de antwoorden verder ook niet.
Oke, dan ben ik weer ietwat gerustgesteld....pfff! ;-D
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Mag het hek dicht?

kinderen/man-wil-moedermelk-proeven/lis ... ges/396708
RikM schreef:
03-12-2017 21:51
Mag het hek dicht?

kinderen/man-wil-moedermelk-proeven/lis ... ges/396708
Dit gebeurt best vaak.

Die Facebook pietenknijper is ook fake.
Moiren’ schreef:
03-12-2017 21:54
Dit gebeurt best vaak.

Die Facebook pietenknijper is ook fake.

Als de pest ja, ze doen echt hun best niet meer.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Door al die 'kindernamen topics' kwam er hier een wens van een bekende naar voren: Ze wil haar voornaam veranderen en wil die afsluiten met een vraagteken. Wat wij daar van vinden... Tja... maar wij gingen zoeken of het toegestaan is om leestekens in een naam te gebruiken. Ons volgende kind gaat dan natuurlijk W8 heten! :proud: Een koppelteken mag wel (dat heb ik zelf) maar kent iemand een officiële naam met een 'leesteken' erin?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Koppelteken, trema
Maar ik neem aan dat ze geen identiteit heeft, gezien het vraagteken?
Alixane schreef:
03-12-2017 22:16
Als de pest ja, ze doen echt hun best niet meer.
Saaaaai vooral :sigh:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat was ook onze eerste vraag. Kwam een heel wollig 'identiteits- eigen keuzeverhaal' achternaan want haar ouders hebben besloten dat ze er zou zijn en hebben haar deze naam gegeven en daar wil ze helemaal los van komen'. Helemaal overtuigd van de goede weg, dus man en ik hebben ons een beetje 'gedeinst' gehouden. Maar het wel of niet toegestaan zijn van leestekens in een naam kwam hier wel uit voort. Trema, koppelteken, accent aigu e.d. hoort bij de 'letters' maar mogen cijfers en leestekens ook?
-
Ook nep.

kinderen/dochter-gepest/list_messages/396701

Geen kind in groep 4 lacht een ander kind uit, omdat het rekenen leuk vindt.
Oudblond schreef:
03-12-2017 22:48
Dat was ook onze eerste vraag. Kwam een heel wollig 'identiteits- eigen keuzeverhaal' achternaan want haar ouders hebben besloten dat ze er zou zijn en hebben haar deze naam gegeven en daar wil ze helemaal los van komen'. Helemaal overtuigd van de goede weg, dus man en ik hebben ons een beetje 'gedeinst' gehouden. Maar het wel of niet toegestaan zijn van leestekens in een naam kwam hier wel uit voort. Trema, koppelteken, accent aigu e.d. hoort bij de 'letters' maar mogen cijfers en leestekens ook?
Geen idee. Waarom zou een mens dat willen.
OumaimaAlaoui schreef:
03-12-2017 22:50
-
Kwam je nog meer onzin verkopen?
OumaimaAlaoui schreef:
03-12-2017 22:50
-
Goed streepje, lekker onderbouwd ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zazamaenade schreef:
03-12-2017 20:55
Je word wel echt op je wenken bediend hoor, voor het geval je nog niet had gekeken :eten/hoe-behandel-jij-diepvriesgroente/ ... ges/396684
Nee, die titel is fout.
Dat is een echte trol.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Moiren’ schreef:
03-12-2017 22:53
Ook nep.

kinderen/dochter-gepest/list_messages/396701

Geen kind in groep 4 lacht een ander kind uit, omdat het rekenen leuk vindt.
Ik kan me helaas best voorstellen dat iemand je daar om uitlacht.
Als ik zo eens nadenk hoe het er vroeger aan toeging op de lagere school waren er best veel kutkinderen.
Bruise schreef:
03-12-2017 23:01
Ik kan me helaas best voorstellen dat iemand je daar om uitlacht.
Als ik zo eens naga hoe het er vroeger aan toeging op de lagere school waren er best veel kutkinderen.
Ik heb het bij die jonkies nog nooit gezien.
Maar als het dan zo massaal gebeurt ga je niet zitten janken dat je naar een andere school verder moet fietsen.
Ik heb weinig van dat topic gelezen. Weet ook niet hoeveel verder een andere school staat, maar met 10 minuten stap je toch wel over.
Wilde hier alleen zeggen dat kinderen ook op die manier gemeen zijn.
Al had ik er een uur voor moeten fietsen.
Wacht even, groep 4 is klas 2? Ik had even 6 in mijn hoofd!
Daar kan ik me niet zoveel van herinneren.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 03-12-2017 23:11
26.71% gewijzigd
Moiren’ schreef:
03-12-2017 22:54
Geen idee. Waarom zou een mens dat willen.
Ik begrijp dat ook niet. Maar blijkbaar 'is er een markt' voor' :-D Morgen heb ik masterclass bij mij op kantoor (elke maandag, speciaal project) met een paar leerlingen die namen hebben waar ik echt op heb moeten oefenen. Zal jou niet vreemd zijn. Ik begeleid hen in stages en cv's en denk elke keer hoeveel makkelijker het voor hen zou zijn als ze een voornaam zouden hebben die iedereen in hun omgeving makkelijk kan uitspreken en schrijven. En dat hoeft echt niet Piet en Annemie te zijn. Maar Dtjeezalienaes.. tja dan moet ik tocht echt even vragen hoe ik dat uitspreek en duurt het even voor ik het goed schrijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven