Minnaar
zaterdag 21 februari 2009 om 11:19
Okee! Zelf wil ik iemand eerst goed leren kennen voor ik er seks mee kan hebben. Hier lees ik dat het zomaar kan, je ontmoet elkaar de klik is er en dat is genoeg voor een geil avontuur. Zelf kan ik dat niet, ik kan het echt niet, er gaat iets bij mij op slot. Zelf heb ik een GM gehad waar ik soms supergeil bij was door het strelen en zoenen, maar ik kon niet met hem naar bed omdat ik hem niet vertrouwde. Ben ik een uitzondering of komt het door iets anders?
Liefs Ziiion
Liefs Ziiion
zaterdag 21 februari 2009 om 11:26
quote:Ziiion schreef op 21 februari 2009 @ 11:19:
Okee! Zelf wil ik iemand eerst goed leren kennen voor ik er seks mee kan hebben. Hier lees ik dat het zomaar kan, je ontmoet elkaar de klik is er en dat is genoeg voor een geil avontuur. Zelf kan ik dat niet, ik kan het echt niet, er gaat iets bij mij op slot. Zelf heb ik een GM gehad waar ik soms supergeil bij was door het strelen en zoenen, maar ik kon niet met hem naar bed omdat ik hem niet vertrouwde. Ben ik een uitzondering of komt het door iets anders?
Ik denk dat je misschien op dit topic wel een uitzondering bent. Het gaat hier om SEKS- vriendjes, dus ja...als de klik er is kan het natuurlijk wel snel op seks uitdraaien. Misschien ben jij gewoon op zoek naar een relatie en niet zomaar een geil avontuur.Geen uitzondering hoor!
Liefs Ziiion
Ik denk dat je misschien op dit topic wel een uitzondering bent. Het gaat hier om SEKS- vriendjes, dus ja...als de klik er is kan het natuurlijk wel snel op seks uitdraaien. Misschien ben jij gewoon op zoek naar een relatie en niet zomaar een geil avontuur.Geen uitzondering hoor!
Liefs Ziiion
zaterdag 21 februari 2009 om 11:29
zaterdag 21 februari 2009 om 11:35
@stew; bij vlagen uitstekend, maar ook soms boos en vooral teleurgesteld. Veel mail ontvangen, allerlei excuses gehoord, merk dat ik vatbaar ben daarvoor. Verstand is echter nu even koppiger. Ook boos dat ik mezelf zo in de luren heb laten leggen. Gelukkig komende week vakantie, met eigen gezinnetje even zinnen verzetten. Mooie timing, alhoewel ik niet de gezelligste ben.
zaterdag 21 februari 2009 om 11:35
quote:Ziiion schreef op 21 februari 2009 @ 11:19:
Liefs ZiiionIk begrijp niet helemaal op welke manier je jouw GM niet vertrouwde. Je wist dat hij een GM, was en dat jij voor hem dus een sv/minnares, of hoe je het ook maar noemen wil, was. Dat hield hij dus niet geheim voor jou. Hoopte je dat hij zijn vrouw voor jou zou verlaten en vertrouwde je niet dat hij dat echt ging doen?
Liefs ZiiionIk begrijp niet helemaal op welke manier je jouw GM niet vertrouwde. Je wist dat hij een GM, was en dat jij voor hem dus een sv/minnares, of hoe je het ook maar noemen wil, was. Dat hield hij dus niet geheim voor jou. Hoopte je dat hij zijn vrouw voor jou zou verlaten en vertrouwde je niet dat hij dat echt ging doen?
zaterdag 21 februari 2009 om 11:56
quote:Q-Q schreef op 21 februari 2009 @ 11:26:
@Ziion: Da's altijd een goeie eigenschap vind ik. Ennuh...MD of La Perla?
(Mja...ik ben een liefhebber)
mmm ik ook hoor! Lise Charmel is mijn favorieten merk ken je dat? MD nooit van gehoord en La Perla vind ik ook wel leuk alleen Lise Charmel zit me het beste.
Liefs Ziion
@Ziion: Da's altijd een goeie eigenschap vind ik. Ennuh...MD of La Perla?
(Mja...ik ben een liefhebber)
mmm ik ook hoor! Lise Charmel is mijn favorieten merk ken je dat? MD nooit van gehoord en La Perla vind ik ook wel leuk alleen Lise Charmel zit me het beste.
Liefs Ziion
zaterdag 21 februari 2009 om 12:01
quote:MeneerDeRaaf schreef op 21 februari 2009 @ 11:35:
[...]
Ik begrijp niet helemaal op welke manier je jouw GM niet vertrouwde. Je wist dat hij een GM, was en dat jij voor hem dus een sv/minnares, of hoe je het ook maar noemen wil, was. Dat hield hij dus niet geheim voor jou. Hoopte je dat hij zijn vrouw voor jou zou verlaten en vertrouwde je niet dat hij dat echt ging doen?
Hij was gek op me en zou gaan scheiden want hij hield niet van zijn vrouw en ik wilde niet stiekum iets met hem, kon ik niet. Door dat op slot gaan zoals ik al eerder zei, voelt als een belemmering, vooral als ik lees hoe makkelijk anderen het soms doen. Heb mijn tijd met hem verspilt. Lees maar 's bij minnaressen.
Liefs Ziiion
[...]
Ik begrijp niet helemaal op welke manier je jouw GM niet vertrouwde. Je wist dat hij een GM, was en dat jij voor hem dus een sv/minnares, of hoe je het ook maar noemen wil, was. Dat hield hij dus niet geheim voor jou. Hoopte je dat hij zijn vrouw voor jou zou verlaten en vertrouwde je niet dat hij dat echt ging doen?
Hij was gek op me en zou gaan scheiden want hij hield niet van zijn vrouw en ik wilde niet stiekum iets met hem, kon ik niet. Door dat op slot gaan zoals ik al eerder zei, voelt als een belemmering, vooral als ik lees hoe makkelijk anderen het soms doen. Heb mijn tijd met hem verspilt. Lees maar 's bij minnaressen.
Liefs Ziiion
zaterdag 21 februari 2009 om 12:29
@Ziiion: Dan was jouw situatie inderdaad anders dan die van de meesten hier op dit topic. Ik denk dat voor vrijwel iedereen op dit topic (inclusief mijzelf) geldt dat er wel degelijk gevoelens zijn voor onze sv's. Vaak ook behoorlijk heftig zelfs. Dat is eigenlijk ook het onderwerp van de OP van dit topic. Het is echter vrijwel nooit de bedoeling de eventuele nr1 in te ruilen voor de sv.
zaterdag 21 februari 2009 om 12:48
ziion, jij lees alleen hier de stoere verhalen, ik denk als je er 40% van aftrekt,je dan aardig in de buurt van de werkelijkheid komt.
en pas op voor vreemde mannen!!
ga er nooit mee naar huis.
denk eraan wat je moeder altijd zei.
oh ja, das een goeie van MDR...........je GM was eerlijk.
er zijn er ook die zeggen dat ze single zijn, die het helemaal niet zijn.
en pas op voor vreemde mannen!!
ga er nooit mee naar huis.
denk eraan wat je moeder altijd zei.
oh ja, das een goeie van MDR...........je GM was eerlijk.
er zijn er ook die zeggen dat ze single zijn, die het helemaal niet zijn.
zaterdag 21 februari 2009 om 12:51
zaterdag 21 februari 2009 om 12:54
Hoe was haar GM eerlijk?
Hij zei dat hij ging scheiden, en heeft dat kennelijk niet gedaan.
En Ziion, hier hetzelfde als wat de rest al zegt. Ik moet wel degelijk wat gevoelens hebben voor een man. Ik zie veel mooie mannen, maar maar weinig waar ik mee naar bed wil.
Wij noemen het hier die "klik", die moet er wel degelijk zijn.
Niet alleen op lichamelijk gebied, maar ook geestelijk.
Hij zei dat hij ging scheiden, en heeft dat kennelijk niet gedaan.
En Ziion, hier hetzelfde als wat de rest al zegt. Ik moet wel degelijk wat gevoelens hebben voor een man. Ik zie veel mooie mannen, maar maar weinig waar ik mee naar bed wil.
Wij noemen het hier die "klik", die moet er wel degelijk zijn.
Niet alleen op lichamelijk gebied, maar ook geestelijk.
zaterdag 21 februari 2009 om 12:59
Je hoeft er geen serieus antwoord op te geven, DMJN. Ik vond mezelf gewoon erg grappig.
En verder weet ik niet wat iemand hier liegt, ik ken niemand persoonlijk. En dan nog, dat moet ieder voor zich weten, er zal dan wel een reden voor zijn. Als iemand zegt single te zijn geloof ik dat, wat heb je er anders mee te winnen/verliezen? Het is geen datingsite hier, ook al denken sommige daar anders over.
En verder weet ik niet wat iemand hier liegt, ik ken niemand persoonlijk. En dan nog, dat moet ieder voor zich weten, er zal dan wel een reden voor zijn. Als iemand zegt single te zijn geloof ik dat, wat heb je er anders mee te winnen/verliezen? Het is geen datingsite hier, ook al denken sommige daar anders over.
zaterdag 21 februari 2009 om 13:08
Hier ook, een klik, aantrekkingskracht, iemand een paar keer gezien moeten hebben, (of mss ook als ik op een andere manier al een tijdje contact met diegene heb) als alles goed zit en voelt kan ik er dan heerlijk van genieten. Anders niet, dus ook voor mij niet zomaar met iemand/iedereen.
Stew, zwak voor gebonden mannen? Ik ook...
Stew, zwak voor gebonden mannen? Ik ook...