Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Hotel is toch wel heel erg prettig voor een gezellig samenzijn. Voor buitenseks is het m.i. nog wat aan de kouwe kant en om het nou in de auto te doen. Nou nee...
Dat is inderdaad wel een vrouwelijke eigenschap waar ik enigszins jaloers op kan zijn. Een vrouw kan makkelijk meerdere keren achter elkaar klaar komen. Als man moet je je toch weer helemaal opladen voor het weer zover is. Verder ben ik trouwens dik tevreden hoor, met mijn man zijn. Vrouwen zijn namelijk ZOVEEL lekkerder om naar te kijken dan mannen....
He Q jij ook hier???
quote:MeneerDeRaaf schreef op 19 februari 2009 @ 22:21:

Verder ben ik trouwens dik tevreden hoor, met mijn man zijn. Vrouwen zijn namelijk ZOVEEL lekkerder om naar te kijken dan mannen....

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen... Wij vrouwen in onze zwierige jurkjes en rokje, strakke shirtje, borsten.

Maar een mooie man, ha vlak ons vrouwen niet uit wat dat met ons doet!!

En Q hoe zit het nou met jou relatie?? Heb het idee dat jij weinig los laat over jezelf hier??

En 6x ik blijf het verbazend vinden als vrouw van slechts 2x, maar ik weet het oefenen, oefenen
@Sushi: Ik ben single en geniet met volle teugen.
@Q, doe je goed met zo´n lijf...haha
@Sushii: Thanks! (f)
quote:vamylena schreef op 19 februari 2009 @ 21:59:

een workshop....hmmm

ohja zou nog uit de doeken doen van die orgasmes

1. clitoraal door likken

2. met speeltje (vibo) en hij in mij...dat triggert iets en dan komt

3. spuitend...door op hem te gaan zitten

zijn orgasme en toen pauze, tijd voor popcorn plasje en vochttoevoer

4.wederom clitoraal door vingeren

5.wederom spuitend met vibo

6. neukend hij bovenop mij...tegelijk met hem

dus dat...

Ik heb het uitgeprint, gelamineerd en het hangt nu op de koelkast.

*stopt vast een vibo in haar tasje voor de sekssessie van vanmiddag*
Goedzo geheim

maar ik heb zojuist een bootycall gehad...en die man kan met zijn vingers mij spuitend laten komen....bloody hell...wat geil zeg!!!
en ik lees weer wel dat sommige forummers niet van de eerste leugen gebarsten zijn.

en ook niet snel leren
Ik heb geen problemen met delen hoor! (delen, niet uitlenen, ok misschien even ruilen)

Hoe was je bootycall???

Ik moet wel zeggen dat jullie verhalen lust opwekkend werken.
@DMJN leeuwtje toch wat een sarcasme zo vroeg in de morgen. Slecht geslapen of geheel niet aan slaap toegekomen?
quote:Mac123 schreef op 20 februari 2009 @ 08:48:

Ik heb geen problemen met delen hoor! (delen, niet uitlenen, ok misschien even ruilen)

Hoe was je bootycall???

Ik moet wel zeggen dat jullie verhalen lust opwekkend werken.Delen kan ook gunnen zijn en van ruilen hoeft niet per definitie huilen te komen.
Jullie maken mij jaloers! Heb zo'n zin en met al die avonturen van jullie....

Negeerspelletje hier loopt nog steeds... meneer doet steeds meer moeite om aandacht te krijgen. Zou hem het liefste verslinden....
Lastig hè Recuerdo... Maar misschien wel een prettig gevoel dat jij nu de touwtjes in handen hebt?

Hier was sc gisteren weer volop aan het smsen, maarja, of er verder wat van komt weet ik ook niet. Lekker maken en nog eens lekker maken, maar tijd maken, ho maar. (tenminste, ik vermoed dat dat ook nu weer niet/zelden zal gaan gebeuren) En voorlopig werken we niet samen.
Idd Rec...die aandacht...laat hem maar even voelen. Heerlijk om de touwtjes in handen te hebben!

En toy...leuk toch die smsjes enzo? Geniete er maar van...

En Q van ruilen hoeft zeker geen huilen te komen....zat meer te denken aan ander vocht! whahahaha

En mac....booty call was geil. Ik had gezegd dat ik boven klaar zou liggenin een leuk pakje. Meneer dacht dat ik een grapje maakte, maar niets was minder waar. Die man kreeg terplekke een stijve toen ie me zag! een heerlijke booty call al zeg ik het zelf.

en DMJN....wat is er aan de hand leeuwtje?
Je bent je 9mm toch niet aan het oppoetsen leeuwtje?

Haha Vam, lekker ding ben je toch

Die smsjes zijn ook leuk, maar dan vind ik wel dat er ook eens iets echt moet gebeuren!
Hier gaat over zo'n 24 uur wat gebeuren
whoehoe...MDR

bijna....
Damn, ik wil ook!

Zit met een tof geil vrouwke op msn, date belt, sc smst, druk druk druk

Vanavond de kroeg in, ik heb het idee dat dat ook wel eens spannend kan worden *grijnz*
Toy!

Ik zit heel erg te twijfelen of ik sv ook weer eens ga sms-en/bellen. Ik zie hem toch niet dit weekend. Maar volgende week kan ik wel tijd vrij maken. Als jullie beloven mee te helpen om mijn voeten op de grond te houden, wil ik wel een poging wagen.

(en als dat niet lukt, zijn jullie verantwoordelijk )

Damn! Ik heb zin!
lekekr voor je toy!!!

en hoe spannend....vertel??
MdR houdt Mac stevig bij haar voeten vast...
met leeuwtje is niks aan de hand, maar ik lees hier weleens een leugentje, en daar baal ik dan weer van.

zeker als het van personen is, die een plank voor hun kop hebben en dus niet leren.

maar verder is er met mij niks aan de hand, was gewoon een opmerking tussendoor.

moet trouwens volgende week op de rechtbank in het hoge noorden zijn.

eens kijken of daar nog wat te beleven valt
Oeps @ dmjn wat heb je nu weer uitgespookt met die 9mm?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven