Minnaar
vrijdag 20 februari 2009 om 17:17
vrijdag 20 februari 2009 om 17:32
vrijdag 20 februari 2009 om 18:33
quote:sushii schreef op 20 februari 2009 @ 17:17:
Hoi Stew, de mijne is bijna alweer terug, en volgens mij die van KJ ook als ik het goed heb. Maar gisteravond heerlijke mail wisseling gehad tot ´s avonds laat!! (vraag me af hoe hij dat heeft verantwoord, haha)
Hoe gaat het met jouw SV, nog contact??Zijn vakantie is morgen afgelopen. Ik kreeg twee, onverwachte, mailtjes. Heerlijk!
Hoi Stew, de mijne is bijna alweer terug, en volgens mij die van KJ ook als ik het goed heb. Maar gisteravond heerlijke mail wisseling gehad tot ´s avonds laat!! (vraag me af hoe hij dat heeft verantwoord, haha)
Hoe gaat het met jouw SV, nog contact??Zijn vakantie is morgen afgelopen. Ik kreeg twee, onverwachte, mailtjes. Heerlijk!
vrijdag 20 februari 2009 om 19:09
Date sowieso, hij zal het vast erg waarderen, liet weten dat hij nog steeds teerde op afgelopen dinsdag, hij moest eens weten wat hem nog meer te wachten staat
En sc smste toen ik in het pashokje stond, dus terug gesmst dat ik in het pashokje van Christine le Duc stond, eens kijken of ie nu snel tijd heeft
En sc smste toen ik in het pashokje stond, dus terug gesmst dat ik in het pashokje van Christine le Duc stond, eens kijken of ie nu snel tijd heeft
zaterdag 21 februari 2009 om 09:43
quote:toytje schreef op 20 februari 2009 @ 18:22:
Bad Toy is net terug van Christine le Duc.
Zoiets gekocht maar dan met ander kleurtje erbij...
[afbeelding]
Mag je daar de cel mee in DMJN?
mag ik Bad Toy er opwijzen dat ik met dergelijke kleding noch in een cel ga zitten noch in enig ander gebouw.
ik heb dat soort kleding nooit aan.
maar als jij zo in mijn cel zou verschijnen, is het toch te hopen dat het een isoleercel zou zijn, want ik neuk je woest tegen de muren omhoog.
dus is een zachte wandbekleding wenselijk.
Bad Toy is net terug van Christine le Duc.
Zoiets gekocht maar dan met ander kleurtje erbij...
[afbeelding]
Mag je daar de cel mee in DMJN?
mag ik Bad Toy er opwijzen dat ik met dergelijke kleding noch in een cel ga zitten noch in enig ander gebouw.
ik heb dat soort kleding nooit aan.
maar als jij zo in mijn cel zou verschijnen, is het toch te hopen dat het een isoleercel zou zijn, want ik neuk je woest tegen de muren omhoog.
dus is een zachte wandbekleding wenselijk.
zaterdag 21 februari 2009 om 10:17
zaterdag 21 februari 2009 om 10:46
Lees hier iedere keer met verbazing. Zelf zou ik helemaal geen seks kunnen hebben met zomaar iemand. En dat is niet omdat ik een kil iemand seksueel ben, integendeel. Alleen seks zonder liefde vind ik niets aan. Vind sommige mannen en vrouwen seksueel wel opwindend maar ik zou er geen seks mee willen hebben lijkt me zo leeg. Je komt klaar, misschien wel meerdere keren en dan? Zou er niets aan vinden. Seksueel zo geobsedeerd zijn heeft iets weg van een verslaving. Of is het iets anders, kan er met mijn verstand niet bij? Zou iemand mij een uitleg kunnen geven, zonder cynisme, of andere hatelijkheden omdat iemand denkt dat te moeten omdat die persoon dit zo voelt.
Liefs Ziiion
Liefs Ziiion
zaterdag 21 februari 2009 om 11:08
zaterdag 21 februari 2009 om 11:16
Ben iig blij te horen dat er ook mannen zijn die een mentale klik prettig vinden.. ken een voorbeeld waarbij dat anders was.. en dat van dat soort mannen heb ik mijn buik op dit moment meer dan vol!
Moet voor mij ook echt meer bij zitten.. dus niet iedere lekkere voorbijganger is een potentieeltje hoor!
Moet voor mij ook echt meer bij zitten.. dus niet iedere lekkere voorbijganger is een potentieeltje hoor!
zaterdag 21 februari 2009 om 11:18
Ook helemaal mee eens. Zonder gevoel geen sex!
Wat is het spannend hier! Denk dat ik ook maar eens voor een nieuwe outfit ga. Maar heb ik zo weinig aan zonder spannende date.
Negeerspelletje is gisteren geeindigd... Hij wil me spreken en we gaan vanmiddag lunchen (geen sex, laat me niet gaan!).
Ben benieuwd....
Wat is het spannend hier! Denk dat ik ook maar eens voor een nieuwe outfit ga. Maar heb ik zo weinig aan zonder spannende date.
Negeerspelletje is gisteren geeindigd... Hij wil me spreken en we gaan vanmiddag lunchen (geen sex, laat me niet gaan!).
Ben benieuwd....