Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ik denk dat DMJN een boete heeft voor verboden in te rijden.
moet ik je ergens opzoeken Leeuwtje...?? zijn bezoekuren al bekend?
DMJN, vertel wat is je probleem!! Wie wil je aanvallen met die lange tanden van je??
Mac, I'll take all responsibility!

Hoe spannend Vam? Haha, dat hoor je nog wel!

Als het maar half zo spannend is als in mijn hoofd... damn...

DMJN, balen is niet fijn (en niet geil!)

Can I help you?
Wat is hier weer veel geschreven zeg!

@ Sushii, is jouw lover al bijna terug van vakantie?
Mac al moet ik beton storten om je enkels

Toy is really bad Toy.

DMJN ik hoor de bezoekuren wel van je bak ik een taart

Stew lang niet gezien hier....
Hoi Stew, de mijne is bijna alweer terug, en volgens mij die van KJ ook als ik het goed heb. Maar gisteravond heerlijke mail wisseling gehad tot ´s avonds laat!! (vraag me af hoe hij dat heeft verantwoord, haha)

Hoe gaat het met jouw SV, nog contact??
dank u dank u...............maar ik verwacht gewoon aan het eind van de dag weer naar huis te kunnen.

zo niet dan laat ik het weten en zal zeker de bezoekregeling hier bekend maken

lijkt me wel kicke neuken in een cel, wetende dat iemand door dat kleine glaasje in de deur kan meegluren.
Bad Toy is net terug van Christine le Duc.

Zoiets gekocht maar dan met ander kleurtje erbij...

Mag je daar de cel mee in DMJN?
quote:sushii schreef op 20 februari 2009 @ 17:17:

Hoi Stew, de mijne is bijna alweer terug, en volgens mij die van KJ ook als ik het goed heb. Maar gisteravond heerlijke mail wisseling gehad tot ´s avonds laat!! (vraag me af hoe hij dat heeft verantwoord, haha)

Hoe gaat het met jouw SV, nog contact??Zijn vakantie is morgen afgelopen. Ik kreeg twee, onverwachte, mailtjes. Heerlijk!
Zozo Toytje, en wie ga je daar allemaal mee verrassen?
Date sowieso, hij zal het vast erg waarderen, liet weten dat hij nog steeds teerde op afgelopen dinsdag, hij moest eens weten wat hem nog meer te wachten staat

En sc smste toen ik in het pashokje stond, dus terug gesmst dat ik in het pashokje van Christine le Duc stond, eens kijken of ie nu snel tijd heeft
quote:stewardess schreef op 20 februari 2009 @ 18:33:

Zijn vakantie is morgen afgelopen. Ik kreeg twee, onverwachte, mailtjes. Heerlijk!Kijk, dat gaat vast helemaal goedkomen!
@Mac, ik ben eigenlijk wel erg benieuwd of je nog gemailed/gesmst hebt.

Leuk setje Toy, ik denk dat date en sc dat wel zullen kunnen waarderen.
quote:toytje schreef op 20 februari 2009 @ 18:22:

Bad Toy is net terug van Christine le Duc.

Zoiets gekocht maar dan met ander kleurtje erbij...

[afbeelding]

Mag je daar de cel mee in DMJN?

mag ik Bad Toy er opwijzen dat ik met dergelijke kleding noch in een cel ga zitten noch in enig ander gebouw.

ik heb dat soort kleding nooit aan.

maar als jij zo in mijn cel zou verschijnen, is het toch te hopen dat het een isoleercel zou zijn, want ik neuk je woest tegen de muren omhoog.

dus is een zachte wandbekleding wenselijk.
@DMJN: begrijp ik nu dat voor jou wilde geile sex tegen de koude *hard* tegels van een douche niet eens een optie zou zijn.. je weet niet wat je mist...
engeltje, als jij mij wat beter zou lezen............had jij geweten dat ik altijd en overal wilde geile sex wil.

dus kom maar op.........mijn poolse huishoudster heeft toevallig gisteren de badkamer weer onderhanden gehad.

kom hier en ik geef je een beurt die je nog dagen op wolkjes doet lopen
Lees hier iedere keer met verbazing. Zelf zou ik helemaal geen seks kunnen hebben met zomaar iemand. En dat is niet omdat ik een kil iemand seksueel ben, integendeel. Alleen seks zonder liefde vind ik niets aan. Vind sommige mannen en vrouwen seksueel wel opwindend maar ik zou er geen seks mee willen hebben lijkt me zo leeg. Je komt klaar, misschien wel meerdere keren en dan? Zou er niets aan vinden. Seksueel zo geobsedeerd zijn heeft iets weg van een verslaving. Of is het iets anders, kan er met mijn verstand niet bij? Zou iemand mij een uitleg kunnen geven, zonder cynisme, of andere hatelijkheden omdat iemand denkt dat te moeten omdat die persoon dit zo voelt.

Liefs Ziiion
@ Ziiion, ik kan ook alleen maar seks hebben met iemand waar ik om geef, die ik leuk vind, die voor mij aan bepaalde eisen voldoet, etc.etc. Dus echt niet zomaar met iemand. Maar dat ben ik, ik spreek niet voor een ander.
@Ziion: Ik ben het helemaal met je eens. Er moet absoluut een klik zijn, anders is het voor mij inhoudsloze seks. Fysieke diepgang is natuurlijk heerlijk, maar daarbij is mentale diepgang onontbeerlijk. Geil met stijl dus en geen niveau- en inhoudsloos gekwetter.
@Stew: Could't agree more.
@stew and Q-Q Inderdaad
Ben iig blij te horen dat er ook mannen zijn die een mentale klik prettig vinden.. ken een voorbeeld waarbij dat anders was.. en dat van dat soort mannen heb ik mijn buik op dit moment meer dan vol!

Moet voor mij ook echt meer bij zitten.. dus niet iedere lekkere voorbijganger is een potentieeltje hoor!
Engel, hoe is het?
Ook helemaal mee eens. Zonder gevoel geen sex!

Wat is het spannend hier! Denk dat ik ook maar eens voor een nieuwe outfit ga. Maar heb ik zo weinig aan zonder spannende date.

Negeerspelletje is gisteren geeindigd... Hij wil me spreken en we gaan vanmiddag lunchen (geen sex, laat me niet gaan!).

Ben benieuwd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven