Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik denk dat het uit pure noodzaak is. Ze hebben zonder de vuilniszakken de mensen niet om de Saviors aan te kunnen.
MacTrees schreef:
04-12-2017 22:27

Gabriel is blijkbaar ziek geworden van de verkleedpartij met orgaanafval van de doden. Ik hoop dat hij het toch redt.
Inderdaad. Bij de tweede keer kijken hoorde ik het Eugene zeggen.
Maar wel stom wanr ze hebben dit eerder gedaan en bloed en zooi over zich heen gekregen. In FTWD smeert Nick zich ook zo in met walkerguts en nooit werd iemand er ziek van behalve nu.
Ik ben echt benieuwd naar de volgende aflevering! Waar zijn trouwens Daryl en de rest gebleven? De saviors kunnen toch nooit gevlucht zijn? Volgens mij zitten ze op de bovenste verdieping. Alhoewel, dan hadden er walkers moeten rondhuppelen.
Nee, als die weg zijn dan zijn ze daar ook weggelokt. En ja, dan zijn de saviors ook er van tussen.
Dan zou ik als ik Rick was me maar onder de voeten uit maken terug naar Alexandria. Mocht Negan buiten zijn dan gaat hij daar ook heen om de boel op te blazen.
Oei, nou wordt ik zenuwachtig! Dat wordt dadelijk een groot gevecht... :-( :-o o_o
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Daryl en Tara zijn weggerend.
Saoghail schreef:
04-12-2017 23:21
Inderdaad. Bij de tweede keer kijken hoorde ik het Eugene zeggen.
Maar wel stom wanr ze hebben dit eerder gedaan en bloed en zooi over zich heen gekregen. In FTWD smeert Nick zich ook zo in met walkerguts en nooit werd iemand er ziek van behalve nu.
Nick had redelijke verse walker guts en bloed op zich,
Gabey niet 😂
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ja nou ja. Ik vind het raar dat dit nu ineens een probleem blijkt terwijl dat het nooit geweest is.
Ja dat begrijp ik maar ik vind het wel logisch

Het is tenslotte rottende/vergaande guts en glory 😬
Nou ja heb ik vorige aflevering gewoon helemaal vergeten hier te reageren *FOEI*

Anyways, verder naar deze aflevering:

- Je weet dat je fout zit als Rosita de voice of reason is :'). Ik was wel heel blij dat Michonne uiteindelijk afhaakte, ik vond dit echt niks voor haar.
- Eugene! Geweldig geacteerd inderdaad. Hij zit zo in dubio met zichzelf. Die tirade tegen Gabe leek ook meer om zichzelf te overtuigen dat hij echt alleen voor zichzelf kiest. Wat ik hierbij wel mis is dat Abraham nooit benoemd wordt. Misschien wordt dit ooit nog een breekpunt voor hem?
- Gabe mag sowieso niet dood :@ hij is wel een van mijn favo's op dit moment. En ja ik geloof dat hij ziek is van de walker guts. Inderdaad stom dat het "ineens" niet meer kan, maar Negan had dat in die aflevering wel expliciet benoemd dat mensen wel eens ziek werden van die truc in deze omstreken, dus er is wel een beetje aan foreshadowing gedaan.
- Ik lees veel op andere fora dat Eugene blijkbaar aan het opnemen was toen Dwight langs kwam met zijn pistooltje en toegaf dat hij bij Rick & Co hoorde. Daar zou Eugene nu dus een opname van moeten hebben O_O ik heb maar één keer gekeken, dus niet gechecked, maar if so: benieuwd wat dat nog voor invloed gaat hebben!
- Verder mag Dwight ook niet dood.
- Jadis die Rick naakt wil boetseren / van draad namaken wtf :rofl:

Ik ben ook heel benieuwd naar volgende aflevering. Ik verwacht ook wel een dood, maar heb geen idee wie. Als ik zelf mocht kiezen zou ik zeggen Tara of Daryl, ben klaar met beide...
anoniem_64a0467adbb62 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 14:39
0.03% gewijzigd
Afbeelding

:rofl:
Ik vond dat onderonsje van Jadis en Rick wel heel grappig. I sculpt you. Those off (onderbroek).
No, these off (touw), no sculpting. :rofl:

Ben ik heel slecht als ik in Ricks plaats alle heapsters af zou schieten, after?
Saoghail schreef:
05-12-2017 14:55
Ik vond dat onderonsje van Jadis en Rick wel heel grappig. I sculpt you. Those off (onderbroek).
No, these off (touw), no sculpting. :rofl:

Ben ik heel slecht als ik in Ricks plaats alle heapsters af zou schieten, after?
Neuj, ik vertrouw ze voor geen meter.
Maar ik vind Jadis' crush op Rick ook wel heel grappig :proud:
Lucylucille schreef:
04-12-2017 22:52
Daryl mag van mij vandaag nog omvallen. Ik ben ZO klaar met dat karakter.
Echt? Ik vind Daryl juist de enige die nog een beetje badass is. De rest maakt allemaal zulke domme beslissingen.
RikM schreef:
05-12-2017 15:15
Echt? Ik vind Daryl juist de enige die nog een beetje badass is. De rest maakt allemaal zulke domme beslissingen.
Interessant, ik zie dat echt totaal anders.
Als ik in deze aflevering het woord domme beslissingen zou opzoeken zou je daarnaast Daryl zien staan (en Tara). En laten we niet vergeten wie ervoor gezorgd heeft dan Glenn gelucilled werd.
RikM schreef:
05-12-2017 15:15
Ik ben al een seizoen of 3 helemaal klaar met het personage.

Hij heeft eerst 2,5 seizoen niks anders gedaan dan gegromd met dat haar voor zijn ogen.
Nu gaat hij ineens tegen alles en iedereen in, slaat Rick in mekaar, en is onderhand op z'n minst net zo gestoord als de gemiddelde savior. Ik zou er echt niets aan missen.
Maar, lichtpuntje, hij heeft in deze aflevering meer tekst gehad dan in 4 seizoenen bij elkaar :proud:

Ik blijf me toch afvragen of ze Daryl er uit durven te schrijven, of liever gezegd Norman. De mensen gaan dat echt niet leuk vinden.
Ik zie op dit punt nog eerder Judith of Carl het loodje leggen dan Daryl, helaas.
Ik vind Daryl op dit moment ook niet zo bijster goed. Zijn actie de laatste aflevering gaat tegen de afspraken met de rest mn Rick in. Vraag me ook af hoe het werkelijk is afgelopen daar het zo verlaten was toen Rick arriveerde. Voor hetzelfde geldt zijn de saviors er tussenuit en richting Alexandria. Ik vrees dat dat echt gebeurd is. Dat Eugene z'n plan heeft gewerkt en dat ze in volle vaart vertrokken zijn.
Maar ik denk niet dat Daryl het loodje legt. Dat durven ze niet tenzij de acteur, Norman dus, er zelf uitgeschreven wil worden.
Volgens mij gaat de Kang er aan en aan de kant van de saviors Simon.
Ik hoop echt dat Gabriel het overleefd. Dat Eugene hem uiteindelijk redt. Ook wil ik graag dat Aaron overleefd. Een van mijn favorieten. En natuurlijk Rick.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ik vond het op zich wel een goed idee dat Daryl wat haast wilde maken met die walkers. Dat duurde te lang en voor hetzelfde geld mislukt het, en dan hebben ze echt een groot probleem. Als ze die Fat Lady bijvoorbeeld niet gestopt hadden dan was het hele plan in duigen gevallen, en Eugene was ook al goed op weg met zijn vlieger.
Het pakt tot nu toe goed uit maar ik vind het ook een heel slecht idee om zomaar van het plan af te wijken uit persoonlijke motieven.
Maar goed, wel leuk juist dat Daryl zich gewoon steeds meer laat gelden en niet alleen maar het verlengstuk van Rick is.
Saoghail schreef:
05-12-2017 14:55

Ik kan totaal geen hoogte krijgen van deze groep. Niet omdat ze vaag praten ofzo, maar gewoon in het algemeen.

Het lijkt zo random deze groep opeens hoppa in de serie te gooien en af en toe eens een aflevering mee te vullen.

Ik ben heel erg benieuwd wat de toegevoegde waarde gaat zijn. Zeker ook omdat deal nummer 1 misliep en deal nummer 2 nu ook schijnt te mislukken. Of iig zijn bewijs aan Jadis die hij nu niet meer heeft.
Mensen denken dat Eugene zelfmoord pleegde?
mamsvan schreef:
07-12-2017 20:31
Mensen denken dat Eugene zelfmoord pleegde?
Huh? :whut: Hoezo? Wanneer?
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
nederlandsevrouw schreef:
07-12-2017 20:57
Huh? :whut: Hoezo? Wanneer?
Voordat hij die fles wijn aan zijn mobd zette, dronk hij iets anders.
Dat zou dan gif ofzo zijn geweest.

Maar ja, hij kotste ook weer van alles uit, dus ik weet het zo net nog niet.
Saoghail schreef:
07-12-2017 22:33
Voordat hij die fles wijn aan zijn mobd zette, dronk hij iets anders.
Dat zou dan gif ofzo zijn geweest.

Maar ja, hij kotste ook weer van alles uit, dus ik weet het zo net nog niet.
Ja, dat dacht vriend ook. Omdat hij al eerder ook zo'n gifpil had gemaakt. Maar ik kon het me niet voorstellen en hij kotste nadien indd.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ja volgens mij denken mensen vooral dat hij probeerde zelfmoord te plegen. En zichzelf halverwege bedacht / het mislukte. Als hij volgende aflevering ineens dood zou zijn komt dat denk ik voor heel veel mensen compleet uit de lucht vallen.
Gut, ik dacht dat hij gewoon teveel gezopen had :facepalm: Doorzuipen totdat je je minder kut voelt, wat dus niet lukt, maar eigenlijk niet tegen drank kunnen. Meer had ik er niet achter gezocht. Toch handig dit topic, soms mis ik blijkbaar complete verhaallijnen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven